Bloemendonk 42
5682JB Best
KvK 67212034

Angela Slechten beoordeelde op 2019-07-21

Producten snel geleverd, alles tip top!

Yvette Oort van Delden beoordeelde op 2019-07-20

Nagelknipper is erg klein

L Vd wetering beoordeelde op 2019-07-07

Mijn vragen werden snel beantwoord het bezorgen duurde wel iets langer 4 dagen maar dat is nu wel bekend bij PostNL dat het langer duurt over het product zelf ben ik heel tevreden

Roos Gheysen beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering !! Goed product !!

Tania Vergauwen beoordeelde op 2018-12-29

Heel tevreden. Had het pakket heel snel. Stak ook een leuk cadeautje bij!

Cynthia Geuzen beoordeelde op 2018-12-14

Helemaal tevreden, SUPER! Mijn bestelling was de volgende dag in huis en de kleurtjes blijven bijna 3 weken zitten! Na PinkGellac wat maar een paar dagen bleef zitten is dit een hele verademing. Ik raad al mijn vriendinnen aan dit merk een keer te proberen!

Jolande Reedijk beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering! Bij openmaken pakketje bleek er één gebroken te zijn door vervoer. Direct gemeld en binnen een paar dagen zonder kosten een nieuw pakketje binnen. Zeer tevreden over de service!

Heidi Houben beoordeelde op 2018-11-22

Delphine Blondeel beoordeelde op 2018-11-19

Kleuren die ik kreeg zijn niet zoals je ze ziet op jullie webshop. Veel te dik product & moeilijk aan te brengen.
Base en top coat zijn goed.

Reactie van Best Gellak:
Hoi Delphine,

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling of hierover contact met ons hebt proberen te zoeken (Dit kon zowel via email, telefonisch of via onze chat) om tot bekijk wat er aan gedaan kan worden. Het is altijd lastig om kleuren op elk apparaat en scherm het er exact hetzelfde uit te laten zien, wij meten onze kleuren en kleurcodes op daarvoor gekalibreerde schermen en dat kan altijd afwijken van de kleuren op bijvoorbeeld een mobiele telefoon of tablet.

We adviseren onze producten altijd goed op temperatuur te laten komen, de flesjes alvorens gebruik een paar keer goed door de handpalmen te rollen en de kwastje goed af te strijken alvorens het product proberen aan te brengen zeker om de viscositeit te behouden na transport.

We horen het graag als we nog iets voor je kunnen betekenen.

Team Best Gellak

Danielle Koorn beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, fijne site.

Tania Vergauwen beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden. Snelle levering. Dinsdag besteld en donderdag in huis.

Maraquilla Sweeren beoordeelde op 2018-07-08

Super vriendelijk!

Louise beoordeelde op 2018-04-13

Prima en snel

Carolien van Eck beoordeelde op 2018-04-04

Erg snelle levering. Op goede vrijdag besteld en toch al de volgende dag binnen.

Jana Van Craen beoordeelde op 2018-03-27

Suuuuper tevreden!
Had prongelijk een kleurtje besteld die ik al had, en toen ik dit melde mocht ik gratis een ander kleurtje kiezen en het dubbele houden.
Fantastische service!
Bestel zeker nog!

Monique21Moen beoordeelde op 2018-03-26

Ik heb de Starter Kit Deluxe woensdagavond besteld, en had deze vrijdag al in huis. Ik ben direct aan de slag gegaan en ben erg verrast.
Slechts één laag nagellak dekt al mooi:). Heb zelfs de primer niet gebruikt, de gellak is van een zeer goede kwaliteit. Blijft heel mooi zitten zonder af te bladeren of te barsten.

Heb nog geen enkele beschadiging waargenomen. Je eigen studio aan huis in een woord top. Ik twijfelde in eerste instantie tussen deze starterkit en die van Pink Gellac. Maar ik ben toch voor Best Gellak gegaan, voor mij de beste keus. Mijn advies is doen je krijgt er geen spijt van:).

Nicole Compier beoordeelde op 2018-02-23

Snelle levering en prima producten tegen redelijke prijzen zeer tevreden hierover

Maaike Camps beoordeelde op 2018-01-24

Super service!

Jasmyne goemaere beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden, er was mij wat extra’s beloofd en zoals gezegd is ook gedaan.

Carole Rommel beoordeelde op 2017-12-03

Snelle service en snel geleverd !
Kleuren soms groot verschil in het echt dan op de kleurkaart.
Misschien foto’s beter aanpassen.
De gellak legt heel mooi.