lipperkerkstraat 42
7511DB Enschede
KvK 08209828

7,6

Iris De Vries beoordeelde op 2018-12-02

Het is super mooi geworden en een hele snelle levering. Bedankt.

Bram beoordeelde op 2018-11-30

Bijzonder slechte communicatie!
Diverse mailwisselingen gehad en meerdere keren gebeld, omdat het bestelde product na 1 week nog niet verzonden was. Uiteindelijk bleek dat het basismateriaal niet op voorraad was en stelde men voor om uit te wijken naar een andere houtsoort. Ondanks dat ik liever de bestelde houtsoort had gekregen was de kwaliteit van de print erg goed. Vervolgens moest ik nogmaals contact opnemen om het teveel betaalde bedrag retour te krijgen.
Kortom, kwalitatief goed product, maar een 'matig' vanwege de communicatie, want dat vind ik echt een belangrijk onderdeel van de totale ervaring,

Arco Janse beoordeelde op 2018-11-30

Fotoafdruk op hout besteld. Website werkte goed. Levering ziet er prima uit. Niet heel duidelijk over de levertijd duurde wel even. Ik zou er rustig weer bestellen.

Anneke Goudriaan beoordeelde op 2018-11-27

goed product.

Bertus Rakhorst beoordeelde op 2018-11-25

Prima, tijdig volgens opdracht geleverd.

Susan Loeffen beoordeelde op 2018-11-25

Goed en op tijd geleverd. Wij zijn er heel blij mee.

Lamiae Koriech beoordeelde op 2018-11-25

Tevreden , product op vrijdag besteld en donderdag in huis en goed ingepakt

HBM Oude Nijhuis beoordeelde op 2018-11-24

Komt afspraak na

Yvonne van Herk beoordeelde op 2018-11-23

Ik heb 4 foto's op aluminium laten afdrukken. Er was een actie voor 50% korting. De afdrukken zijn van matige kwaliteit terwijl de foto's zelf prima zijn. het water van een waterval is op de afdruk niet eens als zodanig te herkennen.
Ik weet niet of dit nu door de korting komt of dat de kwaliteit altijd matig is bij Bestdeco

Edwin van der Heijden beoordeelde op 2018-11-21

Hout is gescheurd en ze zeggen ja hout werkt altijd. Schandalig!

anja du Mortier beoordeelde op 2018-11-20

Snelle levering; keurig verpakt; mooie stijlvolle kwaliteit fotoafdruk.
Interessante aanbiedingen

Evelien Emonds beoordeelde op 2018-11-20

Zeker de voordeligste maar levertijd kan soms echt heel lang zijn. Nu alweer bijna 2 weken geleden bestelling gedaan en nog niets ontvangen.

Heidi Selderslaghs beoordeelde op 2018-11-19

Goede kwaliteit, snelle levering.

ronald Kars beoordeelde op 2018-11-19

Ik wil jullie bedanken voor de fantastische print op aluminium. Doordat de lijntjes van het schrift niet zichtbaar zijn op de print is ‘ie echt fantastisch geworden!

Miranda ten Hout beoordeelde op 2018-11-18

Tevreden

M. Maas beoordeelde op 2018-11-18

We kregen geleverd precies zoals besteld. Goede kwaliteit (foto afdruk op plexiglas)..

Eva Weijmar schultz beoordeelde op 2018-11-18

Een week geleden heb ik een bestelling geplaatst en ik heb tot op heden niet gehoord wanneer ik de foto’s kan ontvangen?!

E. Molenaar beoordeelde op 2018-11-18

Product werd was na 11 dagen geleverd, terwijl op de site gesproken wordt van enkele werkdagen. Ok, het kan langer duren, maar wat ik vooral heel slecht vindt is dat ze niet reageren op mail en berichten. Telefonisch waren ze ook een middag niet bereikbaar.

Ina Christen beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering en goede kwaliteit!!!8

Take Amsing beoordeelde op 2018-11-17

Product werd snel geleverd en zat in een goede schadevrije verpakking. Duidelijk dat er aandacht is besteed aan het zorgvuldig inpakken. ik heb een afdruk op Aluminium besteld, product ziet er goed uit, en was ook niet duur in vergelijking tot andere aanbieders.