Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Bestdeco.nl

lipperkerkstraat 42
7511DB Enschede
0534305664
KvK 08209828

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Bestdeco.nl

Gemiddelde beoordeling

8,0

91 beoordelingen

Beoordeling van klanten

76%

3%

21%

2018
Bestdeco.nl

Amber beoordeelde op 2018-10-18

Foto op vurenhout besteld, ik ben erg blij met de kwaliteit! Super snelle services en ik zou zeker nog een keer hier bestellen :)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Pauline beoordeelde op 2018-10-17

Al meerdere keren een foto laten drukken op aluminium, alle keren erg tevreden hierover! Ze hangen prachtig aan de muur door t meegeleverde ophangsysteem.. zou er zeker een volgende keer weer bestellen..

Bestdeco.nl

Rieki beoordeelde op 2018-10-17

Bestelling gedaan met de herfst korting plexiglas besteld en het resultaat is echt geweldig.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Janwillem beoordeelde op 2018-10-17

Wij hebben afgelopen weekend een foto op geborsteld aluminium besteld. Vandaag ontvangen met de post en we zijn erg blij met het resultaat . Prima prijs kwaliteit verhouding. Wij bestellen de volgende keer weer bij Bestdeco

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

H peters beoordeelde op 2018-10-17

In overleg met de klantenservice een paneel op ayous hout besteld .
Het resultaat is erg mooi geworden .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Angelika beoordeelde op 2018-10-17

Ik heb twee panelen op aluminium ontvangen en deze zijn prachtig geworden.
De klantenservice nam nog contact op over de kwaliteit.
Heb toen de foto nogmaals toegezonden met dus een prachtig eindresultaat.
Kortom een aanrader!
Dank jullie wel
Angelika

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Jorieke beoordeelde op 2018-10-17

Foto op vurenhout besteld
Was binnen 2 dagen geleverd en ziet er erg mooi uit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Henk keuter beoordeelde op 2018-10-17

We hebben 2 grote plexiglas schilderijen besteld . We zijn hier super tevreden over .
De kwaliteit is echt mooi en het hangt erg mooi aan de muur door het mee bestelde ophangframe

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

zes beoordeelde op 2018-10-02

Woensdagavond na 14:00 uur 2 perspex panelen besteld die ik de dinsdag erop nodig had voor een presentatie.
Deze hadden dus vrijdag binnen moeten zijn volgens de belofte op de site.
Dat was helaas niet het geval, en ook maandag stond niks gepland . Dus maandag gebeld en men gaf aan dat ze het die dag zouden proberen te versturen en er kwam idd een track en trace .
Hierop staat echter dat de zending wel is aangemeld maar nog wordt verwacht , dus niet fysiek is aangeboden bij Post.nl
Dinsdag dus wederom geen bestelling ontvangen. Men blijft wel strak volhouden dat het verzonden is terwijl het op de post.nl site duidelijk staat van niet . Als dat zo was dan stond dit er niet en had ik ze dinsdag echt wel ontvangen. Ik kan er slecht tegen voorgelogen te worden en dan vervolgens het advies te krijgen "dan moet je de post maar bellen" , zeker omdat men zelf al 2 dagen te laat is.
Resultaat is dat ik nu niets meer aan de dure panelen heb. Bedankt Bestdeco , maar niet heus.
NOOOOOOIT meer, keus genoeg qua bedrijven waar ze de levertijden die ze op de site beloven gewoon nakomen en niet de post als doorzichtig excuus hanteren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

josephina beoordeelde op 2018-09-24

Ben uiteindelijk zeer tevreden. Belangrijk om je wensen over hoe de foto eruit moet komen te Ien krnbaar te maken. Ik heb foto’s voor een expositie besteld. Duurt wel langer dan 1?dag dus daar rekening mee houden. Echt goed gelukt!

Bestdeco.nl

Wendy beoordeelde op 2018-09-22

Vandaag 10 foto's ontvangen op aluminium met de super summer actie! Zeer snel geleverd, zeer goed verpakt en bij elke plaat een ophangsysteem bijgeleverd! Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben en dat ik volgende keer weer hier zal bestellen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Julian beoordeelde op 2018-09-22

Geweldige foto op plexiglas mogen ontvangen, keurig optijd en super scherp! Ik bestel zeker vaker hier.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

R Ista beoordeelde op 2018-09-20

De kwaliteit is perfect en de service ondanks dat het even tegen zat goed.
Uiteindelijk zeer tevreden.

René, Hellevoetsluis

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Janieck beoordeelde op 2018-09-20

Ontzettend slechte klantenservice. Bij aankomst had de foto op hout een beschadiging, maar er wordt gewoon niet meer gereageerd op mijn mail.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

marja verdoold beoordeelde op 2018-09-19

Tevreden goede service zal er zeker nogmaals bestellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Armando beoordeelde op 2018-09-18

2 foto's op plexiglas besteld maar dat is een grote teleurstelling.

Beide afbeeldingen zijn grauw en grijs terwijl de aangeleverde foto's, gemaakt door een fotograaf, mooi fris van kleur zijn.

Contact opgenomen, reageren in eerste instantie niet op email, pas na een rappel antwoord terug dat wij de foto's zo afgeleverd hebben. Ik heb daarop gebeld om te zeggen dat dat niet het geval is en te zoeken naar een oplossing. Daarop worden alleen drogredenen als "schermkalibratie" en "kleurechte printers" aangevoerd.

Beide foto's zien er op verschillende computer schermen, en ipad's prachtig uit. Alleen niet als het uit hun software/ printer komt niet. Dan beweren dat het aan de foto's ligt gaat er bij mij niet is.

Ik heb ze de foto's opnieuw aangeboden via WeTransfer en ze verzocht er nog eens naar te kijken. WeTransfer stuurt een notificatie als de ontvanger ze gedownload heeft, Bestdeco heeft de moeite niet eens genomen......

Laat je ook niet misleiden door hun Webwinkelkeur. Bemiddeling door hen is geheel vrijblijvend, BestDeco doet daar verder niets mee.

Evenals de mogelijkheid van AfterPay. Het klinkt goed en veilig maar die doen niets als je niet tevreden bent. Slechts als je het pakket niet ontvangen hebt zou je er iets aan kunnen hebben.

Advies aan een ieder; geef iets meer uit maar laat je mooiste herinneringen niet door deze cowboys vastleggen... Dat wordt 1 grote teleurstelling.
—————————————————————————————

UPDATE 26-09
Bericht gehad van de geschillencommissie van WebWinkelkeur:

“BestDeco.nl heeft aangeboden om de koop te ontbinden en het aankoopbedrag retour te storten. Het aankoopbedrag hebben zij gisteren overgemaakt.

Daarbij het verzoek of jij je beoordeling wilt aanpassen of verwijderen”

Fijn, wat mij betreft opgelost.

Alleen jammer dat een oplossing pas mogelijk was na tussenkomst van het webwinkelkeur. En dan zelfs zo brutaal zijn om te verzoeken mijn negatieve beoordeling te verwijderen(!)

Zo werkt het niet natuurlijk niet, als men op mijn eerste contact de klacht serieus genomen had was er nooit een negatieve beoordeling gegeven, foutjes kunnen tenslotte gemaakt worden. Maar als die fouten alleen met tussenkomst van een derde partij opgelost kunnen worden blijft mijn review (met toevoeging) staan.

Wel mijn dankbetuiging naar WebWinkelkeur, ik had er niet veel meer van verwacht maar het blijkt wel dat zo’n keurmerk wel degelijk ergens goed voor is. Dank je wel Daan!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Holtslag beoordeelde op 2018-09-17

Geweldige foto's ontvangen op aluminium voor een scherpe prijs en snelle levering!!komen zeker terug

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Jan Timmerman beoordeelde op 2018-09-17

Vandaag, 17-09-18 de bestelde foto op alu ontvangen, geborsteld alu.
Een wijds uitzicht over de Noorse Fjorden.
Afdruk is schitterend en bijna levensecht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Paul beoordeelde op 2018-09-11

Toen mijn foto op aluminium werd geleverd, bleek er helaas een vlek op de zitten. Ik heb voorzichtig geprobeerd deze te verwijderen, maar dat lukte niet. Ik heb daarom het paneel retour gestuurd. Een week later kreeg ik het paneel -zonder vlek- weer terug. Tot zover OK.

Echter, helaas bleken twee hoeken van het paneel beschadigd tijdens het tweede transport. Ik heb daarom een mail aan Bestdeco gestuurd met het verzoek een nieuwe foto op de sturen of het aankoopbedrag terug te storten.

We zijn nu bijna een maand(!) verder en ik wacht nog steeds op een nieuwe foto of m'n geld retour. Ik heb nu een beschadigde foto aan de muur en nooit excuses ontvangen voor het ongemak. Als ik uiteindelijk een nieuwe foto krijg zal ik dat nog even vermelden bij deze recensie.

Toevoeging 14/09: Vandaag ontving ik van Bestdeco alsnog een nieuwe foto en excuses voor de vertraagde levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Bestdeco.nl

Gina beoordeelde op 2018-08-24

Wij hebben onze foto keurig netjes optijd gekregen. Erg mooi geworden.. we zijn er heel blij mee.! Absoluut een aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.