Julianastraat 1C
6644 AW Ewijk

The Feedback Company 225 9,7

Nelleke beoordeelde op 2019-07-06

Supersnelle levertijd! En ook nog een verassing erbij geleverd!

Ouafaa El Elassrouti beoordeelde op 2019-07-04

Ben heel tevreden over de producten

Iwona I.M Urbisz beoordeelde op 2019-07-02

Super

Fatima Talibi beoordeelde op 2019-07-01

Goede levering snel en goed op de hoogte gehouden over de status.

Sana Ibijbijen beoordeelde op 2019-06-30

Heel vriendelijk geholpen , en goede service kreeg er een paar leuke proefjes bij en een spons👌 Ben zeer tevreden , zal voortaan hier Mn bestellingen doen.

Proficiat Sana,

Jij bent de winnaar geworden van onze WINactie in de maand juni. We hebben je een mailtje gestuurd zodat je, je keuze kunt maken.

Veel plezier ermee, Team Dermaskin

Dorota Wawrzyniak-Kurniczak beoordeelde op 2019-06-27

De beste online winkel!

Reactie van Beste Creme:
Dank je wel Dorota, dit is nog eens een compliment ☺
Groetjes Marian

Charlotte Verlaan beoordeelde op 2019-06-27

snel, netjes en servicegericht

Reactie van Beste Creme:
Dank je wel Charlotte, we doen ons best.
Groetjes Marian

S Speetjens beoordeelde op 2019-06-22

Alles prima en snelle levering

Wieteke van Bekhoven beoordeelde op 2019-06-22

Fijn dat mijn product voorradig was én zelfs in de aanbieding. Goede en snelle levering met een paar extra monstertjes (da's altijd leuk om te ontvangen).

Adisa Hasancevic beoordeelde op 2019-06-20

super goede site met goede producten en snelle levering.

Fereshta Fariwar beoordeelde op 2019-06-17

Beste producten

Esther Jane Wustlich beoordeelde op 2019-06-14

Zeer professionele webwinkel met een goede service. Ik bestel altijd in deze webshop. Altijd ontvang je een leuk presentje , echt een aanrader.

chaima ben taher beoordeelde op 2019-06-14

Uitstekende producten en zeer leuke cadeautjes erbij! De website was duidelijk. De levering van de producten duurde wel 2 dagen in plaats van 1 maar dat is een klein detail! Goed bezig!

Karin Eenhoorn beoordeelde op 2019-06-11

Heerlijk product en goede service!

Christina Van Linden beoordeelde op 2019-06-11

Snelle levering, en super tevreden over producten

Fatos Korkmaz beoordeelde op 2019-06-09

Goed tevreden donderdagavond besteld vrijdag ochtend binnen met een hele leuke kleinigheidje, ben zeer tevreden

Ozlem beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering!

Yvonne De Vos beoordeelde op 2019-06-06

Goede duidelijke websites om te bestellen, snelle levering. Besteld artikel van Image schot in de roos. Heel goed merk.

Christina van Linden beoordeelde op 2019-05-28

Super, en heel snel geleverd.

Elsbeth Janssen beoordeelde op 2019-05-27

Vrijdag avond 22.30 besteld en zaterdag morgen was het al binnen. Echt super service