Julianastraat 1C
6644 AW Ewijk

The Feedback Company 180 9,7

Yasmin El Morabit beoordeelde op 2019-05-23

Zeer tevreden met de service. Kreeg mijn bestelling gelijk de dag erop en met wat extra's!

Melanie Rensink beoordeelde op 2019-05-21

Snelle service en extra produxten toegevoegd als cadeau. Top!

Fatima Elosrouti beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering en gratis samples erbij ontvangen. Fijne webshop!

Tessa Kanbier beoordeelde op 2019-05-17

Volgende dag in huis geen verzendkosten helemaal top!

Carla Hoezen beoordeelde op 2019-05-09

Zeer tevreden, snelle levering

Kiki Lahuis beoordeelde op 2019-05-06

Super uitgebreid assortiment met de mooiste merken. Een van de weinig goede webshops waar je zulke goede merken kan kopen echt heel fijn! Levering in een dag, kon niet beter en super vriendelijke klantenservice die ook goed helpen, voor mij geen andere cosmetica webshop meer!

Farah El O beoordeelde op 2019-05-03

Hele snelle levering. Enige webshop dat geen verzendkosten hanteert en gratis miniaturen levert. Echt een topservice! Ik zal voortaan hier mijn bestellingen plaatsen.

Fatma Akkas beoordeelde op 2019-05-02

Gelijk volgende dag in huis meestal. Supersnel altijd bezorgd

Cansu Aslan beoordeelde op 2019-04-30

Ik heb de artikelen heel snel ontvangen. Ik vond de website heel overzichtelijk en duidelijk. Ook een hele goede productomschrijving. Uitstekend.

Chayenne van Gent beoordeelde op 2019-04-29

Ik ben heel erg blij dat ik deze webshop gevonden heb op het internet. Het is de eerste keer dat ik hier iets bestelt heb en het zal zeer zeker niet de laatste keer zijn. Super snelle levering en uitstekende informatie bij de verschillende producten, waardoor ik precies wist wat ik nodig had voor mijn huid. Voor degene die nog twijfelen en dit nu lezen, stop met twijfelen en bestel hier!!

Erna Mensink beoordeelde op 2019-04-29

Zeer tevreden, super snelle levering. Duidelijke en vlot werkende webshop, ik bestel zeker een volgende keer.

Harriette Van Teeffelen beoordeelde op 2019-04-26

Voor een mooie stralende huid en klantvriendelijke , goede service is maar 1 optie: bestecreme.nl !!!!!

Shema Aazzi beoordeelde op 2019-04-24

Erg tevreden en levering komt snel aan

Suzanne Genovy beoordeelde op 2019-04-22

Laat op de avond besteld en de volgende ochtend al voor tien uur binnen. Als extraatje twee luxe proefmonsters! Ik bestel hier volgende keer weer!!!

Maria beoordeelde op 2019-04-21

snelle levering
vriendelijke communicatie
samples bij bestelling over een bepaald bedrag

Lisette Heesakkers beoordeelde op 2019-04-21

Prima!

Nadine Jager-Cakili beoordeelde op 2019-04-19

Fijne webshop, goed aanbod en snelle levering. Tevreden klant.

Han beoordeelde op 2019-04-18

Erg tevreden. Snelle levering

Harriette Van Teeffelen beoordeelde op 2019-04-18

Snelle service, leuke attentie en goede produkten­čĹŹ­čĆ╝

Talitha Gyselinck beoordeelde op 2019-04-16

Rappe ontvangst en alles terug dik in orde