Zonnedauw 17
5953 MS Reuver

R Haeren beoordeelde op 2018-01-22

Snelle levering en alles netjes verpakt👍🏻

Cassandra Mountakis beoordeelde op 2018-01-05

Heel tevreden; ik heb het pakketje snel ontvangen, maar ik had het fijn gevonden als er ook een factuur bij had gezeten.

Reactie van BestelVandaag.nl:
Hallo Cassandra Mountakis,
Dank u wel voor de opmerking.
Ik zal u nogmaals de factuur via de email doen toekomen.
Vriendelijke groetjes
Yvonne

I. De Lange beoordeelde op 2017-12-14

Bedankt voor de snelle levering en goeie verpakking .

Mevrouw Veraart beoordeelde op 2017-11-29

Prima en snel

Simone Marcus beoordeelde op 2017-11-28

Heel tevreden

Rob Asselman beoordeelde op 2017-11-15

Goede service en snel geleverd

Rita De Ruig-Chavez beoordeelde op 2017-11-12

Snelle levering en netjes verpakt. Bedankt voor de goede service!

H. van Engelenhoven beoordeelde op 2017-11-06

Prima en snel, minpuntje is wel de enorme verpakking om een superklein doosje, wat makkelijk in een bubbeltjes envelop door de brievenbus had gepast, zijn er nog minder verzendkosten ook.

Reactie van BestelVandaag.nl:
Beste H. van Engelenhoven.
Wij hebben er bewust voor gekozen om de steentjes voor de fragrancelampen niet in een envelop op te sturen maar in een pakket. Dit omdat we er in het verleden van de 10 steentjes maar 3 heelhuids aankwamen. en we die andere 7 alsnog in een pakket moesten nasturen.
door de druk van b.v. boeken die verstuurd worden per brievenbuspost kwamen de steentjes verpulverd aan.
Vriendelijke groetjes Yvonne Dierx van BestelVandaag.nl

Leny van Dijk beoordeelde op 2017-11-04

Ben heel tevreden had donderdag middag bestelling gedaan en vrijdag morgen had ik de bestelling al binnen.
Was goed en netjes verpakt zeker 'n aanrader om 'n bestelling te doen

Daisy deurloo beoordeelde op 2017-10-27

Uitstekende service, ik ben heel goed geholpen door ze

Ine Heuts beoordeelde op 2017-10-23

de dag ervoor besteld en de dag erna al geleverd!

Brigitte van Rhee beoordeelde op 2017-10-20

Superrrr service... Top

Chantal Crabbé beoordeelde op 2017-09-25

Alles in orde

ygnl beoordeelde op 2017-09-24

Snel geleverd, keurig ingepakt (best grote doos voor zo'n klein pakketje...) , kleine presentjes erbij, perfect! Dank! Ben heel tevreden.