Zonnedauw 17

jacky de Graav beoordeelde op 2019-05-20

prima, snelle levering!

Willy Voermans beoordeelde op 2019-05-19

Yvon Wijbenga beoordeelde op 2019-05-18

Bestelling was op tijd binnen.

Liesbeth Van der sterren beoordeelde op 2019-05-17

Op vrijdag besteld,dinsdag in huis,had graag eerder gehad

Reactie van BestelVandaag.nl:
Beste Liesbeth, je bestelde vrijdag na 17.00 uur.
Op zaterdag en maandag werkt de pakketpost niet.
Dus dit was helaas NIET mogelijk.
Hoop dat je desondanks toch blij bent met de producten.

mariska Reijntjes beoordeelde op 2019-05-17

Snelle levering en vragen werden ook snel beantwoord. Kom Zeker vaker voor de heerlijk geurtjes

Peggy Geeven-Nijnens beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden. volgende dag al in huis

Ton Arends beoordeelde op 2019-05-17

Besteld en de volgende dag bezorgd, super!

Sascha Van de velde beoordeelde op 2019-05-15

Mirjam van der Burgh beoordeelde op 2019-05-13

al bij de eerste blik op de site aangenaam verras do de openheid van de eigenaren. die staan er met naam en al bij en met het adres, zeker iets dat vertrouwen wekt in een site die ej voor het eerst bezoekt.Normaal gesproken zoek je je blind naar contactgegevens maar dat was hier prima. De hele verdere ervaring was ook een warm bad: een warme, open en vriendelijke benadering, complimenten! ik kom zeker terug, bedankt!

Marie-Louise Van Loon beoordeelde op 2019-05-13

Heel erg tevreden over de goede service; meteen een reactie op je bestelling en de volgende dag al in huis.

Safora Macdonald beoordeelde op 2019-05-13

Goede producten en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Tevens snelle levering en goede informatie over de levering.

Monique Koning beoordeelde op 2019-05-13

Geweldig kan niks anders zeggen.
Woord netjes bezorgd.

MT beoordeelde op 2019-05-13

Zoals ze op de site beloven is de levering binnen 1 dag. Netjes verpakt. Goede communicatie.

Brigitte de Kok beoordeelde op 2019-05-11

Martijn beoordeelde op 2019-05-10

Erg tevreden met mijn bestelling. Er werd snel gereageerd op mijn vragen, en het product ruikt heerlijk!

Renee Coumans beoordeelde op 2019-05-10

Zeer vriendelijke medewerkers
Snelle levering 👍👍

amanda Aubert beoordeelde op 2019-05-10

heel tevreden

Ans van Kempen beoordeelde op 2019-05-09

Pakje op tijd bezorgt en netjes verpakt,ik had nog gebeld omdat het de eerste keer was dat ik er iets bestelde ,
ik werd heel klantvriendelijk geholpen. Top!!!!

Ron van Eijk beoordeelde op 2019-05-09