Bestelcentrale
Bestelcentrale.nl is een onderdeel van Double Motion.

Double Motion is een producent van exclusieve dvd boxen. Deze dvd boxen worden te koop aangeboden via uitgevers, tv stations, musea, en natuurlijk onze eigen webwinkel.

Dat is de reden waarom u in onze webshop veel exclusieve dvd boxen kunt vinden. Mocht u op zoek zijn naar een specifieke dvd box, en deze niet kunnen vinden in onze webshop, vul dan het contact formulier in, of stuur een mailtje naar bestelcentrale@gmail.com. Misschien dat wij u dan verder kunnen helpen.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Vanuit onze interesse voor de Tweede Wereldoorlog zijn wij gestart met deze webshop. Wij staan vaak op militaria beurzen met onze dvd's en t-shirts. Wij ondertekenen graag dit manifest omdat wij vinden dat de verkoop online eerlijk moet zijn. Wij proberen altijd open en eerlijk te communiceren. Waar men werkt maakt men fouten, ook wij. Maar die los je dan samen met de klant op. Gelukkig weten onze klanten ons te waarderen, en hebben wij een hoge gemiddelde waardering.

Bekijk Manifest