Postbus 2178
8203 AD Lelystad

Maike Marks beoordeelde op 2018-04-27

Heel tevreden, dvd was niet op voorraad, ik heb gemaild dat ik interesse had en al snel was er een exemplaar voor me. Snelle verzending.

Evertine Berkhof beoordeelde op 2018-03-22

Keurig geregeld, dank u wel.

ROGER THIELEMANS beoordeelde op 2018-03-18

Snelle levering, een aanrader.

Albert Velema beoordeelde op 2018-03-08

Gewoon goed.

T. Denis beoordeelde op 2018-03-05

Makkelijk contact o.a. via mail, duidelijk en behulpzaam. Vlotte levering. Alleen geen track en trace code, jammer.

Jan Willem Gee beoordeelde op 2018-01-26

Goed. Goed verpakt. Goed product. Niet overal verkrijgbaar. Dag van bezorging weliswaar1 dag later dan toegezegd, maar wel een e-mail ontvangen toen het product verzonden is. In dit geval niet onoverkomelijk (product is voor mij zelf).

Hans Huskens beoordeelde op 2017-12-30

Snelle levering, wel met verkeerde dvd's meegeleverd, maar na mail van mij werd alles coulant geregeld. Verkeerde hoefde niet retour en juiste word nageleverd.

Tom Picart beoordeelde op 2017-12-22

alles vlot verlopen en zeer snel geleverd en goedkoper dan Bol.com

Marc Pot beoordeelde op 2017-12-17

Snelle levering en correcte afhandeling.

Evertine Berkhof beoordeelde op 2017-12-14

Vlot bezorgd.

John Toebes beoordeelde op 2017-12-02

Goede kwaliteit en snelle service / bezorging.

Paul Hulsbosch beoordeelde op 2017-12-02

Correct, snel en goed.

Jari beoordeelde op 2017-11-30

Prettige overzichtelijke site, veel keus, vlot besteld en keurig geleverd. Gewoon top!

Mvr Van westrop beoordeelde op 2017-11-30

Ben zeer tevreden had voor de eerste keer besteld,maar gaat zeker een vervolg komen

GE Visse beoordeelde op 2017-11-18

snel geleverd en precies zoals gepland.

Willem Sanders beoordeelde op 2017-11-09

Bestelde item snel en goed ontvangen.

Jan Warmels beoordeelde op 2017-10-12

besteld en binnen twee dagen ontvangen.
prima voor elkaar

Jan Warmels beoordeelde op 2017-09-08

zeer positief. had eerst een vraag over een dvd , deze werd adequaat beantwoord.
ook onvangst van pakket zeer soepel verlopen.

J Kuntzelaers beoordeelde op 2017-09-06

prima

Evertine Berkhof beoordeelde op 2017-09-03

films aanwezig en snel bezorgd