Hof van Delftstraat 1 A

waarom

Lucien Hublé beoordeelde op 2017-12-02

Alles verliep vlot.

Wim Roos beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering, alleen jammer dat de eerste keukenhanddoek al na één keer wassen helemaal ging rafelen. nu maar hopen dat de rest wel goed blijf tijdens het wassen. inmiddels andere vier ook gewassen, die waren wel goed. puur toeval denk ik dan maar.
Had de kapotte wel vergoed kunnen krijgen, maar we hebben hem zelf maar even onder de naaimachine doorgehaald.

Geachte heer Roos,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling op Webwinkelkeur.
Wij vinden het heel erg jammer dat u uw klacht kenbaar maakt via een negatieve beoordeling bij Webwinkelkeur en niet via onze klantenservice. BeterGoed heeft service hoog in het vaandel staan en hadden graag een oplossing gevonden voor het probleem. Gezien het feit dat wij weinig tot geen klachten krijgen over het DDDDD keukentextiel gaan wij er vanuit dat dit een incident betreft met deze ene keukendoek. Wij willen u graag tegemoet komen door het aankoopbedrag van deze keukendoek aan u te retourneren.

Wij gaan er vanuit dat wij hierbij een passende oplossing hebben geboden voor uw klacht..

Henk van der Werf beoordeelde op 2017-11-26

Dag team Betergoed.
Ik heb reeds gemeld dat ik het bestelde in goede conditie heb ontvangen.
Hij past prima, maar ik heb de Saunakilt nog niet kunnen gebruiken.
Henk van der Werf.

Ria Kerkhof beoordeelde op 2017-11-24

Alles is keurig geleverd. Zag er ook heel goed uit. Jammer dat ze vergeten waren geldt terug te storten, van artikelen die er niet meer waren. Maar na een mailtje, wel prima gereageerd. Met excuses erbij. Top.

Jacqueline beoordeelde op 2017-11-23

Heel tevreden, snelle correcte levering.

Anita Verburg beoordeelde op 2017-11-17

Goede kwaliteit, snelle levering, voldoet prima aan verwachting.

J. Plasmeijer beoordeelde op 2017-11-10

Thee en handdoeken mooi afgewerkt en van goede kwaliteit en een goede serviice.

Eline beoordeelde op 2017-11-10

Heel tevreden. Mooie, grote thee- en handdoek

m beoordeelde op 2017-11-10

Ze zeggen dat ze millieu bewust zijn,om geen retour formulier mee te geven.Maar het is zo krom.Want nu gooien ze het bij de klant en de klant die kan nou voor het papier en de inkt zorgen.Want wat dacht van een printer ,kost ook, slecht voor het millieu,en electriciteit;.Dan kun je beter een formuliertje meegeven.En een hoop werk bij de klant leggen, tijd,die al zo schaars is.Vind ik niet eerlijk.En de service vind ik slecht. En de portokosten veel te hoog.

Geachte heer of mevrouw Coers,

Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de twee vaatdoekjes die u bij BeterGoed besteld heeft. Mede omdat u al eerder klant bij ons was en u eerder wel tevreden was met de vaatdoekjes. BeterGoed heeft de service hoor in het vaandel staan en heeft u aangeboden de vaatdoekjes retour te sturen op onze kosten. Wij betreuren het ten zeerste dat u ondanks deze service toch nog een zeer negatieve reactie plaatst op onze website. Mede omdat alles duidelijk op onze website staat aangegeven, Zo vindt u bijvoorbeeld duidelijk wat de verzendkosten zijn en wat ons retourbeleid is. Ondanks alles hebben wij natuurlijk zoals afgesproken het geld aan u geretourneerd.

K. Posthumus beoordeelde op 2017-11-06

De theedoeken die ik heb besteld zijn gemaakt van een hard soort katoen, dat veel op linnen lijkt.
Omdat ik dacht dat het opmaak was heb ik ze gewassen, maar ook daarna waren ze nog hard.
Ook de bijpassende handdoeken vallen me tegen. Ze zijn erg dun en dus duur in verhouding met de kwaliteit.
Ik ben er erg voor om natuurlijke biologische producten te kopen , maar dat hoeft niet te betekenen dat de kwaliteit niet goed is.

Inmiddels heb ik na uw antwoord twee keer een mail verstuurd, maar er wordt niet op gereageerd.
Ik begrijp ,dat u geen negatieve reacties wilt plaatsen, maar het zou fijn zijn als u dan ook reageert.

Geachte heer of mevrouw Posthumus,

Excuses, dan hebben wij uw email gemist. Het is zeker niet de bedoeling om niet te reageren op vragen van de klant. Helaas kan ik uw e-mail niet terug vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw vraag nogmaals aan ons door te geven?

Alvast hartelijk dank voor de moeite,

Ger beoordeelde op 2017-11-04

Bestelde producten...

Bestelling dag erna al binnen bestuurder DHL vriendelijk en goed afgeleverd binnen genoemde tijd.

Anita van den Braber beoordeelde op 2017-10-29

Snelle levering ziet er goed uit

Andrea beoordeelde op 2017-10-26

Snelle levering van de artikelen en mijn vraag aan de klantenservice werd snel en netjes afgehandeld.

Caroline beoordeelde op 2017-10-23

Alles snel en keurig geregeld

Tara beoordeelde op 2017-10-20

Heel tevreden. Ik had geen tracking nummer ontvangen. Na een belletje werd ik heel snel teruggebeld met de informatie die ik nodig had. Sauna pareo snel in huis en mooie kwaliteit

Irene Vogels beoordeelde op 2017-10-12

Goede en snelle levering. Hapering tijdens bestelproces werd na het telefonisch contact snel opgelost.

Marjan beoordeelde op 2017-10-09

Goede service, dag later bestelling in huis.

Wil Hopman beoordeelde op 2017-10-09

omdat niet de gehele bestelling geleverd kon worden werd dit gemeld en het resterende bedrag onmiddellijk terug gestort

Ursula beoordeelde op 2017-10-09

Overzichtelijke webwinkel, goede kwaliteit artikelen, super snelle levering.

Monique beoordeelde op 2017-10-05

Goede collectie en snel geleverd.