Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Betergoed.nl

Hof van Delftstraat 1 A
2635 ED Den Hoorn
015-2577112
KvK 56397976

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Betergoed.nl

Gemiddelde beoordeling

9,3

269 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

4%

1%

Mystery shopper

8,0

Lees
waarom

2017
Betergoed.nl

Lucien Hublé beoordeelde op 2017-12-02

Alles verliep vlot.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Wim Roos beoordeelde op 2017-12-01

Snelle levering, alleen jammer dat de eerste keukenhanddoek al na één keer wassen helemaal ging rafelen. nu maar hopen dat de rest wel goed blijf tijdens het wassen. inmiddels andere vier ook gewassen, die waren wel goed. puur toeval denk ik dan maar.
Had de kapotte wel vergoed kunnen krijgen, maar we hebben hem zelf maar even onder de naaimachine doorgehaald.


Reactie van Betergoed.nl:
Geachte heer Roos,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling op Webwinkelkeur.
Wij vinden het heel erg jammer dat u uw klacht kenbaar maakt via een negatieve beoordeling bij Webwinkelkeur en niet via onze klantenservice. BeterGoed heeft service hoog in het vaandel staan en hadden graag een oplossing gevonden voor het probleem. Gezien het feit dat wij weinig tot geen klachten krijgen over het DDDDD keukentextiel gaan wij er vanuit dat dit een incident betreft met deze ene keukendoek. Wij willen u graag tegemoet komen door het aankoopbedrag van deze keukendoek aan u te retourneren.

Wij gaan er vanuit dat wij hierbij een passende oplossing hebben geboden voor uw klacht..

Met vriendelijke groet,
Rob Rietveld
Betergoed.nl

Henk van der Werf beoordeelde op 2017-11-26

Dag team Betergoed.
Ik heb reeds gemeld dat ik het bestelde in goede conditie heb ontvangen.
Hij past prima, maar ik heb de Saunakilt nog niet kunnen gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Henk van der Werf.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Ria Kerkhof beoordeelde op 2017-11-24

Alles is keurig geleverd. Zag er ook heel goed uit. Jammer dat ze vergeten waren geldt terug te storten, van artikelen die er niet meer waren. Maar na een mailtje, wel prima gereageerd. Met excuses erbij. Top.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Jacqueline beoordeelde op 2017-11-23

Heel tevreden, snelle correcte levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Anita Verburg beoordeelde op 2017-11-17

Goede kwaliteit, snelle levering, voldoet prima aan verwachting.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

J. Plasmeijer beoordeelde op 2017-11-10

Thee en handdoeken mooi afgewerkt en van goede kwaliteit en een goede serviice.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Eline beoordeelde op 2017-11-10

Heel tevreden. Mooie, grote thee- en handdoek

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

m beoordeelde op 2017-11-10

Ze zeggen dat ze millieu bewust zijn,om geen retour formulier mee te geven.Maar het is zo krom.Want nu gooien ze het bij de klant en de klant die kan nou voor het papier en de inkt zorgen.Want wat dacht van een printer ,kost ook, slecht voor het millieu,en electriciteit;.Dan kun je beter een formuliertje meegeven.En een hoop werk bij de klant leggen, tijd,die al zo schaars is.Vind ik niet eerlijk.En de service vind ik slecht. En de portokosten veel te hoog.


Reactie van Betergoed.nl:
Geachte heer of mevrouw Coers,

Wij vinden het heel vervelend dat u niet tevreden bent over de twee vaatdoekjes die u bij BeterGoed besteld heeft. Mede omdat u al eerder klant bij ons was en u eerder wel tevreden was met de vaatdoekjes. BeterGoed heeft de service hoor in het vaandel staan en heeft u aangeboden de vaatdoekjes retour te sturen op onze kosten. Wij betreuren het ten zeerste dat u ondanks deze service toch nog een zeer negatieve reactie plaatst op onze website. Mede omdat alles duidelijk op onze website staat aangegeven, Zo vindt u bijvoorbeeld duidelijk wat de verzendkosten zijn en wat ons retourbeleid is. Ondanks alles hebben wij natuurlijk zoals afgesproken het geld aan u geretourneerd.

Met vriendelijke groet,

Rob Rietveld
Betergoed.nl

K. Posthumus beoordeelde op 2017-11-06

De theedoeken die ik heb besteld zijn gemaakt van een hard soort katoen, dat veel op linnen lijkt.
Omdat ik dacht dat het opmaak was heb ik ze gewassen, maar ook daarna waren ze nog hard.
Ook de bijpassende handdoeken vallen me tegen. Ze zijn erg dun en dus duur in verhouding met de kwaliteit.
Ik ben er erg voor om natuurlijke biologische producten te kopen , maar dat hoeft niet te betekenen dat de kwaliteit niet goed is.

Inmiddels heb ik na uw antwoord twee keer een mail verstuurd, maar er wordt niet op gereageerd.
Ik begrijp ,dat u geen negatieve reacties wilt plaatsen, maar het zou fijn zijn als u dan ook reageert.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Betergoed.nl:
Geachte heer of mevrouw Posthumus,

Excuses, dan hebben wij uw email gemist. Het is zeker niet de bedoeling om niet te reageren op vragen van de klant. Helaas kan ik uw e-mail niet terug vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw vraag nogmaals aan ons door te geven?

Alvast hartelijk dank voor de moeite,

Met vriendelijke groet,
Rob Rietveld
Betergoed.nl

Ger beoordeelde op 2017-11-04

Bestelde producten...

Bestelling dag erna al binnen bestuurder DHL vriendelijk en goed afgeleverd binnen genoemde tijd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Anita van den Braber beoordeelde op 2017-10-29

Snelle levering ziet er goed uit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Andrea beoordeelde op 2017-10-26

Snelle levering van de artikelen en mijn vraag aan de klantenservice werd snel en netjes afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Caroline beoordeelde op 2017-10-23

Alles snel en keurig geregeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Tara beoordeelde op 2017-10-20

Heel tevreden. Ik had geen tracking nummer ontvangen. Na een belletje werd ik heel snel teruggebeld met de informatie die ik nodig had. Sauna pareo snel in huis en mooie kwaliteit

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Irene Vogels beoordeelde op 2017-10-12

Goede en snelle levering. Hapering tijdens bestelproces werd na het telefonisch contact snel opgelost.

Betergoed.nl

Marjan beoordeelde op 2017-10-09

Goede service, dag later bestelling in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Wil Hopman beoordeelde op 2017-10-09

omdat niet de gehele bestelling geleverd kon worden werd dit gemeld en het resterende bedrag onmiddellijk terug gestort

Betergoed.nl

Ursula beoordeelde op 2017-10-09

Overzichtelijke webwinkel, goede kwaliteit artikelen, super snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Betergoed.nl

Monique beoordeelde op 2017-10-05

Goede collectie en snel geleverd.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.