Hof van Delftstraat 1 A
2635 ED Den Hoorn

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

8,0

Lees
waarom

Esther beoordeelde op 2017-08-15

op tijd en goede kwaliteit

Hilly beoordeelde op 2017-08-14

De service en snelheid waarmee het product is geleverd is goed. Echter vind ik de handdoek vrij smal in de omvang. Ik heb maat M en vind de omvang al te klein, laat staan als iemand L of XL heeft. Als je met de handdoek zit moet je het al naar de zijkant draaien anders is de voorkant niet bedekt.
HIlda JuErg jammer want het is mooie handdoek, mooie kleur en goede kwalitieit.

Petronella beoordeelde op 2017-08-11

De website van Betergoed is duidelijk en er is veel keus in artikelen en kleur. De door mij bestelde theedoeken zijn van prima kwaliteit. . Mijn bestelling deed ik zondagmiddag en werd dinsdagmiddag bezorgd door DHL. Na mijn bestelling maakte ik een account aan, die werd bevestigd door Betergoed, maar toen ik daarna herhaaldelijk probeerde in te loggen, lukte dat niet. Over de bezorgdag kreeg ik van Betergoed noch DHL een e-mail, maar de vriendelijke medewerkster van de klantenservice (die ook in de winkel staat) kon mij dinsdag (maandag gesloten) wel vertellen dat mijn bestelling verzonden was en dinsdag door DHL bezorgd zou worden. DHL kon dit bevestigen, maar daarvoor alleen de bezorgtijd van 08.00 tot 18.00 uur opgeven. Op de website van DHL kon ik vinden wanneer doorgaans de bezorgtijden van DHL in mijn woonwijk zijn. Dat klopte inderdaad en 's middags werd mijn pakketje netjesbezorgd. Al met al ben ik tevreden over Betergoed.

Bertie beoordeelde op 2017-07-30

inloggen onmogelijk na besteld te hebben ........ maar levering ging gelukkig goed

Maria Louwers beoordeelde op 2017-07-30

Uitstekende website.
Duidelijke en uitgebreide product informatie.
Snelle levering.

emmy haarms beoordeelde op 2017-07-24

Heel tevreden. Snel na de bestelling ontvangen. Perfect naar de zin.

anne M van den bos beoordeelde op 2017-07-20

was er snel, goed ingepakt, exact wat ik besteld had

Schiepers beoordeelde op 2017-07-16

Snelle levering, goede kwaliteit

Arine beoordeelde op 2017-07-15

Gewoon netjes en op tijd afgeleverd. Eerste keer niet thuis, kaartje in de bus met tekst dat ze de volgende dag tussen 2 en 4 terug zouden komen. Dit klopte ook.

Feroz beoordeelde op 2017-07-09

Ben zeer tevreden over mijn bestelling lekker snel en uitstekend geholpen met vragen en natuurlijk de oplossing daarvan

Eline beoordeelde op 2017-07-03

Heel behulpzaam en snelle verzending

Marleen Reinders beoordeelde op 2017-06-23

Online bestelling plaatsen ging perfect.
Ook was de levering in twee dagen ondanks dat ik plaatsing na 16 uur deed. Kon de levering helaas niet volgen via track en tracé !! Het product
voldeed zelfs boven mijn verwachting !!!!!

Yvette beoordeelde op 2017-06-12

Goede site, correcte en snelle levering.

Astrid beoordeelde op 2017-06-03

Snelle levering en product was prima

GWS beoordeelde op 2017-06-02

Snelle levering! Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Annetta beoordeelde op 2017-05-29

heel tevreden, snel, eerlijk en goed!

Marleen Gehlen beoordeelde op 2017-05-22

Na de bestelling te hebben geplaatst was deze er de volgende dag.

Jorg beoordeelde op 2017-05-14

Super net bedrijf. De sticker op een keukendoek had een draad losgetrokken. Kreeg gewoon een nieuwe geleverd. 👍🏻

marjolein van binsbergen beoordeelde op 2017-05-11

netjes bezorgd netjes verpakt keurig op tijd binnen.

RWH beoordeelde op 2017-05-06

Service is uitstekend.