Hof van Delftstraat 1 A

8,0

Lees
waarom

Irene Vogels beoordeelde op 2017-10-12

Goede en snelle levering. Hapering tijdens bestelproces werd na het telefonisch contact snel opgelost.

Marjan beoordeelde op 2017-10-09

Goede service, dag later bestelling in huis.

Wil Hopman beoordeelde op 2017-10-09

omdat niet de gehele bestelling geleverd kon worden werd dit gemeld en het resterende bedrag onmiddellijk terug gestort

Ursula beoordeelde op 2017-10-09

Overzichtelijke webwinkel, goede kwaliteit artikelen, super snelle levering.

Monique beoordeelde op 2017-10-05

Goede collectie en snel geleverd.

tevreden beoordeelde op 2017-09-10

snelle levering van een stel schitterende keukendoeken van een prima kwaliteit van het merk Elias. De site van betergoed is overzichtelijk dus er is makkelijk een keus te maken

Suzanne beoordeelde op 2017-09-02

Snelle levering en prima product.

Tonnie Nijhuis beoordeelde op 2017-08-31

super snel bezorgd.

Gihon beoordeelde op 2017-08-31

Wendy beoordeelde op 2017-08-26

Fijn bedrijf, ontzettend snelle levering en reactie op e-mails. Erg goede service en prachtige producten. Heel tevreden!

ED beoordeelde op 2017-08-25

Royale handdoek van zeer goede kwaliteit. Snelle levering. Kortom: ik ben een zeer tevreden klant.

Jac beoordeelde op 2017-08-20

Op tijd geleverd, product voldoet aan verwachting

Esther beoordeelde op 2017-08-15

op tijd en goede kwaliteit

Hilly beoordeelde op 2017-08-14

De service en snelheid waarmee het product is geleverd is goed. Echter vind ik de handdoek vrij smal in de omvang. Ik heb maat M en vind de omvang al te klein, laat staan als iemand L of XL heeft. Als je met de handdoek zit moet je het al naar de zijkant draaien anders is de voorkant niet bedekt.
HIlda JuErg jammer want het is mooie handdoek, mooie kleur en goede kwalitieit.

Petronella beoordeelde op 2017-08-11

De website van Betergoed is duidelijk en er is veel keus in artikelen en kleur. De door mij bestelde theedoeken zijn van prima kwaliteit. . Mijn bestelling deed ik zondagmiddag en werd dinsdagmiddag bezorgd door DHL. Na mijn bestelling maakte ik een account aan, die werd bevestigd door Betergoed, maar toen ik daarna herhaaldelijk probeerde in te loggen, lukte dat niet. Over de bezorgdag kreeg ik van Betergoed noch DHL een e-mail, maar de vriendelijke medewerkster van de klantenservice (die ook in de winkel staat) kon mij dinsdag (maandag gesloten) wel vertellen dat mijn bestelling verzonden was en dinsdag door DHL bezorgd zou worden. DHL kon dit bevestigen, maar daarvoor alleen de bezorgtijd van 08.00 tot 18.00 uur opgeven. Op de website van DHL kon ik vinden wanneer doorgaans de bezorgtijden van DHL in mijn woonwijk zijn. Dat klopte inderdaad en 's middags werd mijn pakketje netjesbezorgd. Al met al ben ik tevreden over Betergoed.

Bertie beoordeelde op 2017-07-30

inloggen onmogelijk na besteld te hebben ........ maar levering ging gelukkig goed

Maria Louwers beoordeelde op 2017-07-30

Uitstekende website.
Duidelijke en uitgebreide product informatie.
Snelle levering.

emmy haarms beoordeelde op 2017-07-24

Heel tevreden. Snel na de bestelling ontvangen. Perfect naar de zin.

anne M van den bos beoordeelde op 2017-07-20

was er snel, goed ingepakt, exact wat ik besteld had

Schiepers beoordeelde op 2017-07-16

Snelle levering, goede kwaliteit