Gastelseweg 144 F-G
4705RB Roosendaal

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

2015

Sammy beoordeelde op 2015-09-07

Super snelle levering.. en een super service !!

Clarinda van Egmond beoordeelde op 2015-09-03

Ik bestel regelmatig bij bibisnaildesign. Top producten, service, levering en prijs-kwaliteit verhouding. Overzichtelijke webshop! Webshop heeft een chat-functie, via deze chat-functie kan je je vragen bij de verkopers neerleggen en krijg je direct antwoord.
Kortom...een uitstekende webshop!!

Susan beoordeelde op 2015-08-27

Super snelle service! Helemaal tevreden

Laura Verburg beoordeelde op 2015-08-26

Supersnelle levering, als er dingen niet direct leverbaar zijn, wordt je heel goed op de hoogte gehouden over het hoe en wat. Ook bij vragen of problemen krijg je supersnel antwoord en een oplossing. Leuk vind ik ook de kadootjes die ik telkens bij mn bestelling vind

Laura Verburg beoordeelde op 2015-08-26

Supersnelle levering! Als produkten niet direct te leveren zijn word je goed op de hoogte gehouden over het hoe en wat. Ook bij vragen of problemen wordt je supersnel geholpen. Leuke extra is dat ik bij iedere bestelling een kleine attentie gekregen heb

JEANNE beoordeelde op 2015-08-25

Nette en snelle afhandeling

Marion beoordeelde op 2015-08-24

Super snelle levering en goede kennis van zaken.

Marieke Vd Zand beoordeelde op 2015-07-30

Superservice, klantvriendelijk en meedenkend!

Saida Kouwenhoven beoordeelde op 2015-07-18

De webshop is na de uitbreiding nog mooier en overzichtelijker geworden. Mooie producten van goede kwaliteit. Snelle levering en snelle reactie op vragen per mail. Ik ben tevreden! aanrader!

Ellen Raemaekers beoordeelde op 2015-07-18

Zeer snelle reactie op vragen via mail, snelle levering en duidelijkheid over eventuele nalevering. Ook deze werd snel geleverd. Ik ben zeer tevreden, bestel niet graag bij webshops maar door de supergoede service zal ik hier zeker nogmaals bestellen. Een echte aanrader

Nathalie Suurbier beoordeelde op 2015-06-23

Goed bereikbaar bij vragen, duidelijke site, uitstekende kennis van de producten

S. Oostermeijer beoordeelde op 2015-06-23

Overzichtelijke internetsite met ruime keuze aan producten. Daarnaast ook een tijdige en correcte levering van de producten!

Kim-Elise Pattinasarany beoordeelde op 2015-06-23

Alleen maar fantastische ervaringen! Maakt prachtige kunstwerkjes op de nagels!

Jose konings beoordeelde op 2015-06-20

Snelle levering en goede service

2015