Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Big Fantasy

Kempenaar 01 28
8242BA Lelystad
Bezoek alleen op afspraak
0646548128
KvK 69457786

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Big Fantasy

Gemiddelde beoordeling

7,4

29 beoordelingen

Beoordeling van klanten

67%

13%

20%

2018
Big Fantasy

Harrie beoordeelde op 2018-06-17

Discreet verzenden betekent dat jullie niet de naam van de afzender op de doos plaatsen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Willem Pauw beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Big Fantasy:
Beste heer Pauw,

Bedankt voor uw fijne beoordeling en dat alles naar wens was.
Indien uw nog vragen of opmerkingen heeft horen wij die ook uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Delana Jekel
Big Fantasy
Big Fantasy

Paul van Schaik beoordeelde op 2018-06-10

Kreeg pas latet door dat er een langere levertijd is ik hoorde maar niets en heb een aantal mails ge stuurd pas bij de derde kreeeg ik een reactie


Reactie van Big Fantasy:
Beste Paul van Schaik,

Wat vervelend dat na ons contact u nog steeds niet tevreden bent.

Zoals telefonisch uitgelegd staat op onze website van te voren vermeld dat de levertijd tussen 3-6 werkdagen is. Zodra u op vrijdagavond een mail stuurt, beantwoorden wij dan ook zoals gebruikelijk na het weekend. Uw pakket is dan ook binnen die tijd geleverd.

Is alles naar wens met het artikel? Zo niet horen wij dit uiteraard graag.

Nogmaals excuses dat u zich niet gehoord voelde.

Met vriendelijke groet,

Delana Jekel
Big Fantasy
Big Fantasy

Oedine Hinneman beoordeelde op 2018-04-09

Bestelling is nog altijd niet in huis, levertijd duurt ontzettend lang

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Big Fantasy:
Beste Oedine,

Wat vervelend dat de bestelling nog niet in huis is.

Op onze website staat een levertijd beschreven van 3-6 werkdagen, daar streven wij uiteraard naar. Is het zo geweest dat de bestelling buiten die levertijd is, hoor ik dat graag van u via onze klantenservice. Zo kunnen we kijken waar uw pakket is en een juiste oplossing zoeken.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Delana Jekel
Big Fantasy
Big Fantasy

Kenny De maere beoordeelde op 2018-03-06

Heel snel in huis en prachtige lingerie voor weinig geld!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Roche de Vries beoordeelde op 2018-03-05

Tijdige melding van niet op voorradige spullen en een credit nota ontvangen. Vreemd eigenlijk aangezien we met AfterPay hebben besteld

Big Fantasy

marco sombroek beoordeelde op 2018-03-04

Uitstekende communicatie. Ruim aanbod. Zeer betrouwbaar in de levering . Mooi bedrijf.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Zanoni Voll beoordeelde op 2018-02-09

Ik heb mijn pakketje mooi optijd gekregen. En dat vind ik heel erg fijn .

Met vriendelijke groet van : Zanoni Voll

Big Fantasy

amber beoordeelde op 2018-02-02

maat klopte slecht en de verzending duurde erg lang

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Jolanda Van Buuren beoordeelde op 2018-01-08

Keurig gemaild dat artikel besteld moest worden , iets later zou worden bezorgd
Heel begrijpelijk ook met feestdagen
En binnen drie dagen was het keurig bezorgd met tijdige mail wanneer men zou komen
Heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Frederik Vander Beke beoordeelde op 2018-01-03

Alles verliep correct.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Diana Van rosmalen beoordeelde op 2018-01-02

Slecht contact

Big Fantasy

Anne beoordeelde op 2017-12-28

Keurig verzonden en verpakt. En kwalitatief erg mooie jurkjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

marco sombroek beoordeelde op 2017-12-09

Exclusieve leuke artikelen. Goede uitleg op site.

Big Fantasy

m de graaf beoordeelde op 2017-12-04

Pas perfect bestellen op tijd binnen ben erg tevreden over kwaliteit prima in de loop van de de tijd zal ik best wel. Meer bestellen met vriendelijke groet

Big Fantasy

P Brugman beoordeelde op 2017-12-03

Ik heb 12 dagen gewacht en daarmee was ik niet optijd voor het burleske party waarvoor ik het gekocht had en ondanks de naleving van de maattabel was het veel te groot. Ik moet het nu ook retourneren op eigen kosten en ik had vooruit betaald! Ik weet niet of ik Mn geld vlug terug krijg!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Big Fantasy:
Goedendag,

Wij vinden het heel vervelend dat wij de bestelling niet naar behoren hebben afgehandeld. Dit hadden wij inderdaad beter moeten doen. Indien wij op tijd waren met uitleveren, hadden wij uiteindelijk een kleinere maat op kunnen sturen. Wij stellen voor een retourlink toe te sturen, zodat het terugsturen op onze kosten is.
Ook al is het artikel niet meer te gebruiken voor het feest, indien er een kleinere maat opgestuurd dient te worden, doen wij dit graag.
Onze welgemeende excuses en wij gaan hier aan werken! Ook in de toekomst voor andere klanten.

Dank u wel voor uw oprechte mening.

Met vriendelijke groet,

Big-Fantasy.com
Big Fantasy

Martijn beoordeelde op 2016-09-06

Op 5-8-2016 een bestelling gedaan van 2 setjes voor men vriendin op een of andere manier is er bij Ideal wat mis gegaan en wel van men rekening gehouden.
Big-fantasy is vervolgens niet bereik baar ze reageren niet op mail niet op tickets en zeker niet op een sms of whatsapp hier zijn ze sinds 23-7-2016 al niet meer online geweest

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

M.oudt / j.penner beoordeelde op 2016-07-05

Pakket is net binnen gekomen. Levertijd was 3 tot 5 dagen heeft wel iets langer geduurd heb de bestelling op 24-06-2016 gedaan. De bestelling is wel precies zo als ik gehoopt had erg mooi en de prijs was ook prima. Het enigste wat ik heel vervelend vond is dat ze erg slecht bereikbaar zijn. We hebben gebeld en een ticket ingevuld maar op beide niets vernomen. Aan de klantvragen mag dus zeker nog wel veel verbeterd worden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Marion beoordeelde op 2016-04-11

Tevreden over het aanbod.
Prima afhandeling.
Verbeterpunt is wat mij betreft het reageren op een mail/vraag.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Marianne beoordeelde op 2016-03-08

Alles afgezocht naar een lingerieshop voor maatje meer en ja hoor eindelijk gevonden... Ben super blij mee ze hebben mij ook echt super geholpen met vragen over maten, cupmaten en pasvormen

super bedankt een dikke 10

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.