Kempenaar 01 28
8242BA Lelystad

7,4

Harrie beoordeelde op 2018-06-17

Discreet verzenden betekent dat jullie niet de naam van de afzender op de doos plaatsen!

Willem Pauw beoordeelde op 2018-06-16

Beste heer Pauw,

Bedankt voor uw fijne beoordeling en dat alles naar wens was.
Indien uw nog vragen of opmerkingen heeft horen wij die ook uiteraard graag.

Paul van Schaik beoordeelde op 2018-06-10

Kreeg pas latet door dat er een langere levertijd is ik hoorde maar niets en heb een aantal mails ge stuurd pas bij de derde kreeeg ik een reactie

Beste Paul van Schaik,

Wat vervelend dat na ons contact u nog steeds niet tevreden bent.

Zoals telefonisch uitgelegd staat op onze website van te voren vermeld dat de levertijd tussen 3-6 werkdagen is. Zodra u op vrijdagavond een mail stuurt, beantwoorden wij dan ook zoals gebruikelijk na het weekend. Uw pakket is dan ook binnen die tijd geleverd.

Is alles naar wens met het artikel? Zo niet horen wij dit uiteraard graag.

Nogmaals excuses dat u zich niet gehoord voelde.

Oedine Hinneman beoordeelde op 2018-04-09

Bestelling is nog altijd niet in huis, levertijd duurt ontzettend lang

Beste Oedine,

Wat vervelend dat de bestelling nog niet in huis is.

Op onze website staat een levertijd beschreven van 3-6 werkdagen, daar streven wij uiteraard naar. Is het zo geweest dat de bestelling buiten die levertijd is, hoor ik dat graag van u via onze klantenservice. Zo kunnen we kijken waar uw pakket is en een juiste oplossing zoeken.

Ik hoor graag van u.

Kenny De maere beoordeelde op 2018-03-06

Heel snel in huis en prachtige lingerie voor weinig geld!

Roche de Vries beoordeelde op 2018-03-05

Tijdige melding van niet op voorradige spullen en een credit nota ontvangen. Vreemd eigenlijk aangezien we met AfterPay hebben besteld

marco sombroek beoordeelde op 2018-03-04

Uitstekende communicatie. Ruim aanbod. Zeer betrouwbaar in de levering . Mooi bedrijf.

Zanoni Voll beoordeelde op 2018-02-09

Ik heb mijn pakketje mooi optijd gekregen. En dat vind ik heel erg fijn .

Met vriendelijke groet van : Zanoni Voll

amber beoordeelde op 2018-02-02

maat klopte slecht en de verzending duurde erg lang

Jolanda Van Buuren beoordeelde op 2018-01-08

Keurig gemaild dat artikel besteld moest worden , iets later zou worden bezorgd
Heel begrijpelijk ook met feestdagen
En binnen drie dagen was het keurig bezorgd met tijdige mail wanneer men zou komen
Heel tevreden

Frederik Vander Beke beoordeelde op 2018-01-03

Alles verliep correct.

Diana Van rosmalen beoordeelde op 2018-01-02

Slecht contact

Anne beoordeelde op 2017-12-28

Keurig verzonden en verpakt. En kwalitatief erg mooie jurkjes!

marco sombroek beoordeelde op 2017-12-09

Exclusieve leuke artikelen. Goede uitleg op site.

m de graaf beoordeelde op 2017-12-04

Pas perfect bestellen op tijd binnen ben erg tevreden over kwaliteit prima in de loop van de de tijd zal ik best wel. Meer bestellen met vriendelijke groet

P Brugman beoordeelde op 2017-12-03

Ik heb 12 dagen gewacht en daarmee was ik niet optijd voor het burleske party waarvoor ik het gekocht had en ondanks de naleving van de maattabel was het veel te groot. Ik moet het nu ook retourneren op eigen kosten en ik had vooruit betaald! Ik weet niet of ik Mn geld vlug terug krijg!

Goedendag,

Wij vinden het heel vervelend dat wij de bestelling niet naar behoren hebben afgehandeld. Dit hadden wij inderdaad beter moeten doen. Indien wij op tijd waren met uitleveren, hadden wij uiteindelijk een kleinere maat op kunnen sturen. Wij stellen voor een retourlink toe te sturen, zodat het terugsturen op onze kosten is.
Ook al is het artikel niet meer te gebruiken voor het feest, indien er een kleinere maat opgestuurd dient te worden, doen wij dit graag.
Onze welgemeende excuses en wij gaan hier aan werken! Ook in de toekomst voor andere klanten.

Dank u wel voor uw oprechte mening.

Big-Fantasy.com

Martijn beoordeelde op 2016-09-06

Op 5-8-2016 een bestelling gedaan van 2 setjes voor men vriendin op een of andere manier is er bij Ideal wat mis gegaan en wel van men rekening gehouden.
Big-fantasy is vervolgens niet bereik baar ze reageren niet op mail niet op tickets en zeker niet op een sms of whatsapp hier zijn ze sinds 23-7-2016 al niet meer online geweest

M.oudt / j.penner beoordeelde op 2016-07-05

Pakket is net binnen gekomen. Levertijd was 3 tot 5 dagen heeft wel iets langer geduurd heb de bestelling op 24-06-2016 gedaan. De bestelling is wel precies zo als ik gehoopt had erg mooi en de prijs was ook prima. Het enigste wat ik heel vervelend vond is dat ze erg slecht bereikbaar zijn. We hebben gebeld en een ticket ingevuld maar op beide niets vernomen. Aan de klantvragen mag dus zeker nog wel veel verbeterd worden.

Marion beoordeelde op 2016-04-11

Tevreden over het aanbod.
Prima afhandeling.
Verbeterpunt is wat mij betreft het reageren op een mail/vraag.

Marianne beoordeelde op 2016-03-08

Alles afgezocht naar een lingerieshop voor maatje meer en ja hoor eindelijk gevonden... Ben super blij mee ze hebben mij ook echt super geholpen met vragen over maten, cupmaten en pasvormen

super bedankt een dikke 10