Kempenaar 01 28
8242BA Lelystad

7,8

Marieke Snoek beoordeelde op 2018-09-23

Fijne service. Goed contact over levering en het retour sturen ging ook heel makkkelijk. Ik kreeg zelfs een duurder alternatief aangeboden voor het zelfde bedrag. Heel fijn!

nora van der Torre beoordeelde op 2018-09-16

alles was keurig netjes omgeruild en grotere maat direct omgeruild, zeer tevreden

geert moeskops beoordeelde op 2018-09-13

Goede afhandeling en de juiste maten

Rs Ten Hoeve beoordeelde op 2018-09-08

Perfecte serves mocht er verstraging ktijg je op tijd een mail. Top producten valt naar maat en It heerlijk prachtige kwaliteit zeker een aanrader als je iets moois zoekt voor maatje meer.

Anne-marie beoordeelde op 2018-09-03

Ik had vragen over een jurk en werd snel beantwoord en ook aan de afspraak gehouden alles was top afgeleverd!!
Zeer tevreden!

Beste Anne-Marie

Rs Ten Hoeve beoordeelde op 2018-08-26

Geweldige service mocht er een probleem ontstaan word het snel en netjes opgelost 10 out of 10 !

Beste Rs Ten Hoeve,

Sander van Vliet beoordeelde op 2018-08-18

Bestelling duurde iets langer dan verwacht, toen ik per telefoon naar de status vroeg, werd hier keurig en heel snel op gereageerd

Beste Heer van Vliet,

Jacqueline De groot beoordeelde op 2018-08-13

Ik had een setje besteld die veelste klein uit viel.En geen problemen met ruilen
Of je kreeg je geld terug .Prima geholpen en een goede service bedankt .

Beste mevrouw de Groot,

Ik stuur u deze mail na aanleiding van uw bericht op webwinkelkeur.

Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de bestelling. Wij hebben hierover een mail naar u gestuurd om samen tot een oplossing te komen.

Graag horen wij van u.

Farah Lanckmans (Smeets) beoordeelde op 2018-08-12

Niets negatiefs over te zeggen
Heel snelle service en goed materiaal tot de volgende bestelling . Groetjes .

Beste Farah Lanckmans,

Bedankt voor uw beoordeling!
Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent.

Bob Nunes Cardozo beoordeelde op 2018-08-12

Netjes afgeleverd maar 6 werkdagen bezrorg tijd wel wat traag

Beste Bob Nunes Cardozo,

Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent.

Met betrekking tot de langere verzendtijd, ik begrijpen dat dit vervelend is. Helaas hebben wij geen lokale leveranciers, en geen grote voorraad waardoor we iets langer doen over het verzenden. Daartegenover staat wel dat we het klein en persoonlijk houden, en proberen het transparant te houden voor onze bezoekers.

H. M. De Heuvel beoordeelde op 2018-08-06

Prima en op tijd geleverd. Moest het geleverde omruilen. Ook dat super geregeld.

Beste H. M. De Heuvel,

Bedankt voor uw beoordeling!
Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent.

Sophie de van Delwijnen beoordeelde op 2018-08-03

Dagen gewacht op bestelling.... Wordt suf gemaild met spam na 1 bestelling.
Kwaliteit viel tegen voor de hoge prijs.

Beste Sophie,

Bedankt voor uw beoordeling. Na aanleiding daarvan kunnen wij ons verbeteren!

Echter vragen wij ons af wat u bedoeld met ''spam''? De enige berichten die wij versturen is m.b.t. uw bestelling (eventuele vertragingen, verzendingen of onduidelijkheden). We hebben uw bestelling 19 Juli ontvangen, en u heeft de zending de 25ste van Juli ontvangen, na ons idee valt dit binnen de 3 - 6 werkdagen levertijd die beschreven staat op de website.

Indien ons bovenstaande verhaal niet juist is volgens u, willen wij dit graag met u oplossen. Ons mailadres is bij u bekend.

WJI Scherpenisse beoordeelde op 2018-07-18

wij zijn tevreden, maat was goed, stof is goed.

Beste Heer/Mevrouw Scherpenisse,

Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit waarderen wij zeer!
Veel plezier met uw bestelling, en indien wij u ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dit uiteraard graag.

Harrie beoordeelde op 2018-06-17

Discreet verzenden betekent dat jullie niet de naam van de afzender op de doos plaatsen!

Willem Pauw beoordeelde op 2018-06-16

Beste heer Pauw,

Bedankt voor uw fijne beoordeling en dat alles naar wens was.
Indien uw nog vragen of opmerkingen heeft horen wij die ook uiteraard graag.

Paul van Schaik beoordeelde op 2018-06-10

Kreeg pas latet door dat er een langere levertijd is ik hoorde maar niets en heb een aantal mails ge stuurd pas bij de derde kreeeg ik een reactie

Beste Paul van Schaik,

Wat vervelend dat na ons contact u nog steeds niet tevreden bent.

Zoals telefonisch uitgelegd staat op onze website van te voren vermeld dat de levertijd tussen 3-6 werkdagen is. Zodra u op vrijdagavond een mail stuurt, beantwoorden wij dan ook zoals gebruikelijk na het weekend. Uw pakket is dan ook binnen die tijd geleverd.

Is alles naar wens met het artikel? Zo niet horen wij dit uiteraard graag.

Nogmaals excuses dat u zich niet gehoord voelde.

Oedine Hinneman beoordeelde op 2018-04-09

Bestelling is nog altijd niet in huis, levertijd duurt ontzettend lang

Beste Oedine,

Wat vervelend dat de bestelling nog niet in huis is.

Op onze website staat een levertijd beschreven van 3-6 werkdagen, daar streven wij uiteraard naar. Is het zo geweest dat de bestelling buiten die levertijd is, hoor ik dat graag van u via onze klantenservice. Zo kunnen we kijken waar uw pakket is en een juiste oplossing zoeken.

Ik hoor graag van u.

Kenny De maere beoordeelde op 2018-03-06

Heel snel in huis en prachtige lingerie voor weinig geld!

Roche de Vries beoordeelde op 2018-03-05

Tijdige melding van niet op voorradige spullen en een credit nota ontvangen. Vreemd eigenlijk aangezien we met AfterPay hebben besteld

marco sombroek beoordeelde op 2018-03-04

Uitstekende communicatie. Ruim aanbod. Zeer betrouwbaar in de levering . Mooi bedrijf.