Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Big Fantasy

Burg. Mostermanslaan 10
5737 CG Lieshout
06-11003209
KvK 54424062

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Big Fantasy

Gemiddelde beoordeling

7,7

23 beoordelingen

Beoordeling van klanten

70%

13%

17%

2018
Big Fantasy

Zanoni Voll beoordeelde op 2018-02-09

Ik heb mijn pakketje mooi optijd gekregen. En dat vind ik heel erg fijn .

Met vriendelijke groet van : Zanoni Voll

Big Fantasy

amber beoordeelde op 2018-02-02

maat klopte slecht en de verzending duurde erg lang

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Jolanda Van Buuren beoordeelde op 2018-01-08

Keurig gemaild dat artikel besteld moest worden , iets later zou worden bezorgd
Heel begrijpelijk ook met feestdagen
En binnen drie dagen was het keurig bezorgd met tijdige mail wanneer men zou komen
Heel tevreden

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Frederik Vander Beke beoordeelde op 2018-01-03

Alles verliep correct.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Diana Van rosmalen beoordeelde op 2018-01-02

Slecht contact

Big Fantasy

Anne beoordeelde op 2017-12-28

Keurig verzonden en verpakt. En kwalitatief erg mooie jurkjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

marco sombroek beoordeelde op 2017-12-09

Exclusieve leuke artikelen. Goede uitleg op site.

Big Fantasy

m de graaf beoordeelde op 2017-12-04

Pas perfect bestellen op tijd binnen ben erg tevreden over kwaliteit prima in de loop van de de tijd zal ik best wel. Meer bestellen met vriendelijke groet

Big Fantasy

P Brugman beoordeelde op 2017-12-03

Ik heb 12 dagen gewacht en daarmee was ik niet optijd voor het burleske party waarvoor ik het gekocht had en ondanks de naleving van de maattabel was het veel te groot. Ik moet het nu ook retourneren op eigen kosten en ik had vooruit betaald! Ik weet niet of ik Mn geld vlug terug krijg!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Big Fantasy:
Goedendag,

Wij vinden het heel vervelend dat wij de bestelling niet naar behoren hebben afgehandeld. Dit hadden wij inderdaad beter moeten doen. Indien wij op tijd waren met uitleveren, hadden wij uiteindelijk een kleinere maat op kunnen sturen. Wij stellen voor een retourlink toe te sturen, zodat het terugsturen op onze kosten is.
Ook al is het artikel niet meer te gebruiken voor het feest, indien er een kleinere maat opgestuurd dient te worden, doen wij dit graag.
Onze welgemeende excuses en wij gaan hier aan werken! Ook in de toekomst voor andere klanten.

Dank u wel voor uw oprechte mening.

Met vriendelijke groet,

Big-Fantasy.com
Big Fantasy

Martijn beoordeelde op 2016-09-06

Op 5-8-2016 een bestelling gedaan van 2 setjes voor men vriendin op een of andere manier is er bij Ideal wat mis gegaan en wel van men rekening gehouden.
Big-fantasy is vervolgens niet bereik baar ze reageren niet op mail niet op tickets en zeker niet op een sms of whatsapp hier zijn ze sinds 23-7-2016 al niet meer online geweest

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

M.oudt / j.penner beoordeelde op 2016-07-05

Pakket is net binnen gekomen. Levertijd was 3 tot 5 dagen heeft wel iets langer geduurd heb de bestelling op 24-06-2016 gedaan. De bestelling is wel precies zo als ik gehoopt had erg mooi en de prijs was ook prima. Het enigste wat ik heel vervelend vond is dat ze erg slecht bereikbaar zijn. We hebben gebeld en een ticket ingevuld maar op beide niets vernomen. Aan de klantvragen mag dus zeker nog wel veel verbeterd worden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Marion beoordeelde op 2016-04-11

Tevreden over het aanbod.
Prima afhandeling.
Verbeterpunt is wat mij betreft het reageren op een mail/vraag.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Marianne beoordeelde op 2016-03-08

Alles afgezocht naar een lingerieshop voor maatje meer en ja hoor eindelijk gevonden... Ben super blij mee ze hebben mij ook echt super geholpen met vragen over maten, cupmaten en pasvormen

super bedankt een dikke 10

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Brenda beoordeelde op 2016-03-08

Zeer mooie spullen en niet al te duur keurige levering

Dank je wel mij zie je zeker terug

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Niki beoordeelde op 2016-02-14

Ik heb al een paar keer wat besteld hier, en altijd super goede en vriendelijke service gehad, en snelle levertijden.
Op de kamasutrabeurs heb ik wat bij hun kraam gekocht en ook daar werd ik zeer goed geholpen en het zijn super vriendelijke mensen en nemen echt de tijd voor je!
Mijn complimenten!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

sandra beoordeelde op 2016-02-10

Helaas ben ik zeer ontevreden.
Al eerder iets besteld. Ook toen duurde de levertijd veel langer maar dat werd netjes doorgeven.
Nu weer iets besteld. Kreeg een mail dat het een week langer zou duren omdat ze naar de kamasutra beurs gingen.
Maar daarna werkelijk niks meer gehoord!!
Al vijf mails gestuurd maar geen bericht terug.
Het is nu ondertussen 3 weken terug dus ik verwacht niks meer.
Gelukkig had ik niet met ideal betaald.
Ik vind het echt onbeschoft dat je als klant niks meer hoort van je bestelling

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Marloes beoordeelde op 2016-01-26

Via de website een leuke setje besteld, ik kreeg al snel een reactie van de vriendelijke klantenservice dat de levertijd even op zich zou laten wachten, er werden prima alternatieve bedacht die wel op korte termijn leverbaar waren.
Vandaag was de levering, echt perfect ! Setje heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding en werd bezorgd in een mooie verpakking. Kortom ik ben heel erg blij met Big Fantasy en mij zien ze zeker terug !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

janneke beoordeelde op 2015-12-24

Ik heb drie dagen voor kerst wat besteld
Ondanks dat de levertijd 3-5 dagen was had ik in mijn mail toch gevraagd of het voor kerst geleverd kon worden.
Helaas was dat van 1 artikel niet het geval.
Ik ben hiervan via de mail op de hoogte gebracht.
In die mail werd er heel erg meegedacht over wat er op leek en wat er wel snel geleverd kon worden.
Omdat ik niet snel reageerde op mijn mail ben ik gebeld om te overleggen.
Kortom erg netjes allemaal!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

Ann beoordeelde op 2015-10-16

Ik heb een tijd geleden iets besteld hier. Na bijna 3 weken kreeg ik het dan eindelijk binnen. IK weer gelijk gemaild dat het te groot is en krijg een week later pas antwoord.
De kleding zelf vind ik hartstikke mooi! Maar het beantwoorden van de tickets en het op de hoogte houden van je bestelling is waardeloos. Als ze het niet aan kunnen met 2/3 personen dan moeten ze iemand erbij in dienst nemen om te zorgen dat de klanten wel tevreden zijn. Verder heb ik ook geen compensatie gehad of iets dergelijks. Ik baal als een stekker dat het nu nog loopt en we zijn bijna een maand verder. Qua kwaliteit zou ik de webwinkel aanraden, maar qua service en dergelijke totaal niet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Big Fantasy

M Baak beoordeelde op 2015-09-26

Inmiddels 4 weken geleden 2 sets besteld. vaak hierover gemaild, maar zelden een antwoord retour gekregen. dus gebeld, was (toevallig) net binnen....
wordt per direct opgestuurd en zal er op zn laatst zaterdag zijn.
nu zaterdagavond en nee geen pakketje..
dus nee voor mij deze winkel nooit weer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.