Grintweg 273
+31317422733

8,9

Hidde Postma beoordeelde op 2019-08-04

Ben heel tevreden .
Had de ene dag besteld en had het de volgende dag al in huis .
En zo ging dat met de volgende bestelling dus ook .
Werden ook goed op de hoogte gehouden via mail .
Wat een mega service hebben jullie zeg djw .

Marjolijn de Vries beoordeelde op 2019-08-04

En ik belde voor iets voicemail maar ben heel snel terug gebeld.

JF SCHAAP beoordeelde op 2019-08-03

kwaliteit van bestelling was zeer matig

Reactie van Bijenhuis:
Beste heer/mevrouw Schaap,
Wanneer u niet tevreden bent met een product horen wij het graag.
Wij zullen dan kijken naar een passende oplossing.
Mocht u een volgende keer iets ontvangen wat niet naar wens is, dan horen wij het graag zo spoedig mogelijk.

JAN BOL beoordeelde op 2019-07-02

Producten oke. Website opbouw kan iets efficiënter.

Bair Kessels beoordeelde op 2019-06-03

goed verpakt snelle levering prima

JAB Kobus beoordeelde op 2019-05-04

De bestelling is netjes tot aan de deur afgeleverd. Bij het bestellen van bv suiker(water) is het handig dat de houdbaarheidsdatum te zien is...deze waren "actie" maar niet zo lang houdbaar, jammer!

Daan Bijkerk beoordeelde op 2019-05-01

Uitstekend

H. Boas beoordeelde op 2019-04-01

Levering zeer snel conform toezegging

LI GIELEN beoordeelde op 2019-04-01

HK- en BK raampjes waren niet zoals ik van het Bijenhuis gewend ben. Slordig gezaagd, niet geschuurd en met rafels. En ook niet erg maatvast. Heb zelf flink wat moeten schuren om ze in elkaar te kunnen steken en de splinters te verwijderen.

Reactie van Bijenhuis:
Beste Li,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Jammer te horen dat u het product niet naar wens was. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u als klant alsnog zelf aan de slag moet om de ramen goed te krijgen. Als u contact met ons had opgenomen, hadden wij de ramen voor u omgeruild. Mocht u een eventuele volgende keer weer iets ontvangen wat niet naar wens is, neem dan gerust eerst contact op. Wij zoeken dan een passende oplossing.

Imkerverein Selfkant e.V. beoordeelde op 2019-03-11

Op 01 maart 2019 hebben wij voor het eerst, nadat het team van Leo Gensen een paar jaar geleden het Bijenhuis had overgenomen, de locatie in Wageningen bezocht. Wat een prachtige zaak!

Ruggero Rapparini beoordeelde op 2019-02-11

Gewoon goed

Jutta van Mal beoordeelde op 2019-02-11

Ik heb online een bestelling geplaatst. Ik heb een product zo via de foto's op de website niet kunnen herkennen of het erbij zat. Omdat er een venster was bij de bestelling dat ik als klant met eigen worden kon omschrijven. Ja, dan kreeg ik dat ook nog meegeleverd, omdat ik aangegeven heb een van de bijenraten voor het zelfde geld uit te wisselen. De leveringstijd was uitstekend. De verpakking aangenaam in geel papier voor de boenwasraat, die ik dan nog als cadeau papier verder kon gebruiken. Mooi helder geel en design. Als ook het sterke bruin kleurige verpakking papier! P R A C H T I G ! Ik ben een langdurige klant, eens meer met vreugde en glimlach voor jullie goed logistiek! Wat ik nog mis is Perka los Bijenbrood. nemen jullie een kijkje ter inspiratie bij Bienenschwarm in Goch. Een product lijn, die ook het Nederlandse bijenhuis kan inspireren en goede producten hier in Nederland kan aanbieden. Inspirerend succes voor jullie werk en de Imkerij en promotie ! D A N K ! Oh ja ik wens me een sterke Winkel van het bijenhuis in de bijzondere stad Zutphen, omdat we hier heel veel bijzondere winkels hebben, Ik ben zeker dat veel toeristen en burgers dat heel sterk op prijs zouden gaan stellen. Met een bijenwas giet werkplaats voor kinderen erbij die hun eigen liefjes mal van kaarsen kunnen gieten, op koopzondagen of ander dagen waar ouders graag willen gaan winkelen. Educatie en winkel rond de bij in de Bijenstad ( denk eens aan een gietmal of gietmallen van historische gebouwen of kunst-objecten!!!) met bijenlint en Kaardebol Centrum voor Duurzaam samen. doen en werken! Dat is al sinds jaar en dag mijn wens.

Marije Hoogland beoordeelde op 2019-01-08

Zelfs zo kort na alle feestdagen een snelle levering.

Cornelis Hartkoorn beoordeelde op 2018-12-20

Zeer snel en goed