Damstraat 40 BS
3531BW Utrecht

Bas Brugman beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering, inclusief handgeschreven bedankkaartje, top!

Andre Boon beoordeelde op 2019-07-03

Bestelling: een set power pedals. Communicatie rond bestelling was goed, verzending spoedig en de gebruikte verpakking ook niets op aan te merken. Zelfs heel attent voorzien van een handgeschreven berichtje om succes te wensen met het product.
Ik kan wel enkel oordelen over het bestel en bezorg proces gezien het bestelde product gelukkig geen gebreken vertoont, maar dit had in mijn ogen niet veel beter gekund.

Torsten Murra beoordeelde op 2019-06-19

Snel en duidelijk bestelproces, direct verzonden en super snel geleverd. Top!

Arjan Hulsebos beoordeelde op 2019-06-13

Vlot verzonden, netjes ingepakt.

Sjoerd Aalbers beoordeelde op 2019-06-03

Matige beoordeling omdat de bestelling op maandag in plaats van vrijdag is bezorgd. Daarnaast was ik duidelijk niet de eerste die de verpakking heeft geopend.

Henk beoordeelde op 2019-05-26

Duidelijke website, ook over wat voorradig is. Snel geleverd.
(Nog) Geen problemen gehad, dus daar geen ervaring mee.

LJ BLOM beoordeelde op 2019-05-26

Goede service, heel snel geleverd!

Richard Vallinga beoordeelde op 2019-05-19

Reageert snel op vragen en levert snel.

Richard

L.S. beoordeelde op 2019-05-10

Super snelle verzending, goed ingepakt en top product.

Jos Peters beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering, goede site.

Hans van der Hoek beoordeelde op 2019-04-10

Erik-Jan Van Dijk beoordeelde op 2019-02-25

Zeer tevreden over snelle beantwoording van vragen via e-mail en levering van product.

Wil beoordeelde op 2019-02-06

Persoonlijke prettige professionele benadering. Er wordt goed geluisterd en gehandeld naar de klachten.

Marco Dik beoordeelde op 2019-01-31

Nette prijs, overzichtelijke site en een handgeschreven berichtje bij mijn bestelling. Top!

Westland beoordeelde op 2019-01-19

Was niet op voorraad en dat bleek pas na aankoop, heeft wel zo snel mogelijk verstuurd. En mis de track trace code ... wel vriendelijke verkoper en ook mooie pedalen dus tevreden !

René beoordeelde op 2019-01-10

Er wordt echt de tijd genomen voor een nauwkeurige meting op een positieve manier met een positief resultaat.

Peter beoordeelde op 2019-01-10

Met aandacht fietshouding aangepast, wat zeker tot nog meer fietsplezier zal leiden

Jasper beoordeelde op 2019-01-10

- Klantvriendelijk
- Zeer proffesionele aanpak
- Was het geld zeker waard!

Elroy Elkerbout beoordeelde op 2018-12-03

Goed advies snel geleverd