Damstraat 40 BS
3531BW Utrecht

G beoordeelde op 2018-11-11

Jan Belt beoordeelde op 2018-11-10

Zeer goede uitleg van meting rekening houdend met fysiek. Tips voor houding op fiets. Rijd nu al tijdje met nieuwe meting en is prima. Kortom uitstekend!

Angelo Kooman beoordeelde op 2018-11-10

Perfect ik ben er heel erg blij mee en er wordt ook ruim de tijd voor je genomen.

Willemm beoordeelde op 2018-10-21

Ik heb om praktische redenen zelf de resultaten van de fitting overgezet op mijn huidige fiets. De nieuwe "zit" is een gigantische verbetering tov de statische fitting ui 2015. Na ca. twee maanden zijn de resultaten digitaal vastgelegd. Die locatie was iets handiger voor mij. De uitkomst wordt nu gebruikt voor mijn maatfiets (die ik zelf ga bouwen). De fitter (Remco) was deskundig, behulpzaam en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

Richard beoordeelde op 2018-10-21

Fijne uitleg en goed advies! Er wordt de tijd genomen voor een goede meting en afstelling, kortom zéér aan te raden

Paulo beoordeelde op 2018-09-22

Good time spent and feel better now after the bike fit

R.W. Van Leeuwen beoordeelde op 2018-09-17

Erg goed en professionele bikefit.

Ewoud beoordeelde op 2018-09-17

prima samenwerking

Louise beoordeelde op 2018-09-16

Theun beoordeelde op 2018-09-16

Na enige tijd tintelen in de handen

Reactie van Bike Physics:
Hallo Theun, bedankt voor je review. Tintelen handen hoort nog steeds niet. Graag maken we nogmaals een afspraak met je om te kijken of we dit alsnog kunnen verhelpen. In de loop van aankomende week nemen we even telefonisch contact met je op.

Groet,
Remco - Bike Physics

Michel beoordeelde op 2018-08-21

Ik ben erg blij dat ik de fietsmeting heb gedaan. Top ervaring. Je wordt persoonlijk geholpen.

Camiel beoordeelde op 2018-08-16

Zowel positief als negatieve punten. Schoenplaatjes afstellen en stuur hoogte positief. Maar de daadwerkelijke reden (rugklachten) niet opgelost. Ook het naar binnen bewegen van de benen is niet geconstateerd. Aanpassingen gingen veel op gevoel en niet op basis van het meetsysteem.

Reactie van Bike Physics:
Hallo Camiel,

Wat vervelend om te horen dat de rugklachten niet zijn opgelost. Graag maak ik opnieuw een afspraak met je om nogmaals te kijken, aan de hand van de data, hoe we je rugklachten kunnen voorkomen/verhelpen. Ik neem morgen even contact met je op om een nieuwe afspraak te maken.

Remco Kuijlenburg

Tom beoordeelde op 2018-08-16

Remco komt kundig over en heeft goede tips om het fietsen (nog) prettiger te maken.
Toen bleek dat mijn fiets te groot was voor mij heb ik een nieuwe aangeschaft welke door Remco zonder meerkosten is afgesteld.
Goede service en prettig in de omgang, ik zou het iedereen kunnen aanbevelen.

Mick beoordeelde op 2018-08-16

Zeer goeie ervaring, en flinke verbetering van de fit op de fiets

Andry beoordeelde op 2018-08-15

Prima! Al jaren!

Ferdi beoordeelde op 2018-07-30

To the point, weten waar ze het over hebben.

Marika beoordeelde op 2018-07-28

Prima en persoonlijke dienstverlening. Heel duidelijke uitleg over het hoe en waarom van gemaakte veranderingen van de zithouding.

René beoordeelde op 2018-07-21

Na twee sessies is afstelling nog niet goed.

Sander beoordeelde op 2018-07-20

Deskundige service met precies de oplossing waar ik naar zocht. Iets meer informatie van te voren en dan zou het uitstekend zijn!

Remon beoordeelde op 2018-07-20

erg blij mee