Bergenvaardersstraat 15
7418 BW Deventer

Aart van der Werf beoordeelde op 2019-07-18

Prima webshop, snelle levering. Helaas wel levering op een ander adres dan opgegeven, waar wij onze bestelling zelf op hebben moeten halen.

Hoi,

Inderdaad helaas.
Naar aanleiding van uw contact kwamen wij er achter dat Packs een adresfout had gemaakt.
Wij wilden het daar op laten pikken en bij u laten bezorgen maar zoals u aangaf in het telefoongesprek reed u er zelf heen om het te bespoedigen.

In elk geval fijn dat u het wel heeft gekregen.

Dibo Biljartwinkel.nl

Johan Hut beoordeelde op 2019-07-18

Besteld volgende dag al in huis
Ook bij hun in de winkel geweest
Voor biljart verwarming zeer goed geholpen

A. de Koning beoordeelde op 2019-07-17

goed verpakt, snelle levering. Gelukkig niet door postnl die het altijd voor de deur gooit maar door Packs (nette chauffeur) aan de deur afgeleverd.

Karel Swarts beoordeelde op 2019-07-16

Snelle reactie via chat, snel geleverd

Charles Prudon beoordeelde op 2019-07-15

Prima keu, goede prijs en snelle levering

Peer van Dijk beoordeelde op 2019-07-13

Eenvoudig bestellen en snel leveren, prima site !

Hans Strackx beoordeelde op 2019-07-09

Algemeen heel tevreden !

john Schweertman beoordeelde op 2019-07-09

Tevreden

J Beunk beoordeelde op 2019-07-05

Handschoen is prima.
Levertijd relatief lang doordat via een vervoersbedrijf geleverd werd.
Dit artikel had, tegen minder kosten, via de post verstuurd kunnen worden.

Hallo,

Het heeft inderdaad iets langer geduurd dan normaal.
1 dag langer bij ons en 1 dag langer bij de post, totaal 4 dagen levertijd is inderdaad langer dan normaal bij ons.

Wat de verzendkosten betreft, die kunnen inderdaad goedkoper (voor brievenbus)
Echter hebben wij er bewust voor gekozen om alles met Track en Trace te verzenden.

Dat scheelt heel veel vragen en schept voor de klanten ook veel meer duidelijkheid.

Het zou niet fijn zijn om discussies aan te moeten gaan of een handschoentje wel of niet bezorgd is.

Dus, wij zijn het eens dat het verzenden goedkoper kan maar hebben besloten alles met trace aan te bezorgen.

Dibo Biljartwinkel.nl

Jacques Kuppens beoordeelde op 2019-07-04

Beantwoord aan de verwachting

jan kooijmans beoordeelde op 2019-07-03

na ons telefonisch contact waar mijn bestelling bleef ,is door u medegedeeld dat ik het bedrag dat ik via mijn bankrekening had over gemaakt door u over het hoofd was gezien ,na ons telefonisch contact is door u na controle dat het geld er was
door u mijn zending alsnog verzonden

Hoi,

Inderdaad, onze fout.

Zoals gezegd kunnen betalingen die handmatig gecontroleerd moeten worden eens over het hoofd wordengezien.

Nadat wij contact hebben gehad was uw bestelling binnen 10 minuten ingepakt en verzonden, dat dan weer wel :-)

M L Marijnissen beoordeelde op 2019-07-03

Alles op tijd geleverd.

W.G. Ooyen beoordeelde op 2019-07-03

Goed product en snel ontvangen

hes kleingeld beoordeelde op 2019-07-02

Twee keer iets besteld. Zeer snelle en correcte levering. Erg tevreden. Dit wordt een vast adresje.

John Mohnen beoordeelde op 2019-06-27

Snelle leverring ,goed verpakt gewoon zoals het hoort.

J Willems beoordeelde op 2019-06-26

Zeer snel geleverd,was precies wat ik nodig had.

Eddy Vandenberghe beoordeelde op 2019-06-25

Nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik 's anderendaags een telefoontje van een van hun medewerkers. Een artikel wat ik besteld had (biljart handschoen) was niet in voorraad en ze stelden voor om, zonder bijbetaling, een duurdere handschoen te leveren.
Prima service dus !

Tobias Battjes beoordeelde op 2019-06-25

Goed

Robert Overbeeke beoordeelde op 2019-06-24

Tevreden volgende dag in huis

jan van der Zwaan beoordeelde op 2019-06-24

Afspraak nagekomen volgende dag in huis top.