Bergenvaardersstraat 15
7418 BW Deventer

A. Schreuder beoordeelde op 2019-09-19

tevreden

Ludo Belemans beoordeelde op 2019-09-18

Het is uiteraard uitstekend omdat ik op maandag bestelde en dinsdag het pakje ontving in een perfectie staat. Toch zie ik ook een schaduwzijde. Enkele dagen of een week later was voor mij ook nog uitstekend geweest. Spijtig dat er mensen met een deeltijds contract 's nachts moeten werken om vlug te leveren. Uit jullie bevraging blijkt dat jullie de besten (snelsten) willen zijn, wat de concurrenten ertoe noopt om nog vlugger te zijn en bijgevolg nog meer druk om de werknemers.

Reactie van Biljartwinkel:
Hallo,

De meeste mensen willen het bij wijze van spreken vandaag bestellen en gisteren in huis hebben.
U bent dus een welkome afwisseling :-)
Wij werken zelf alleen met vast personeel en niet in de nachtdienst gelukkig. Uiteraard zal dat bij de post anders zijn. We kunnen het ook zo bekijken: Wij hebben samen weer toegedragen aan een contract voor iemand bij de post :-)

Groet,
Edwin Diks
Biljartwinkel.nl

J. Bonacic beoordeelde op 2019-09-18

Snel en goedkoop, zoals het hoort

T. Borsboom beoordeelde op 2019-09-16

Vlotte en correcte levering van het bestelde

PJ mennen beoordeelde op 2019-09-16

ik heb maandagmorgen 9-9 besteld en woensdag 11-9 kwam het binnen

ad van den oever beoordeelde op 2019-09-11

zeer snelle en correcte levering

Noah van der Weijden beoordeelde op 2019-09-11

Top service+snelle levering

Theo Zwolle beoordeelde op 2019-09-10

Mooie keu aangeschaft en snelle levering. Prima ontvangen.

Jan Van der Schuur beoordeelde op 2019-09-09

Artikel binnen dag in de bus.

Piet v Vliet beoordeelde op 2019-09-09

Prima

W kok beoordeelde op 2019-09-09

Prima. Snel geleverd , goedkoopste

Rob Seggelinck beoordeelde op 2019-09-06

👍

Frans van Leeuwen beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering product goed en keurig verpakt ontvangen prima m v g f v leeuwen

Rjp Brouwer beoordeelde op 2019-09-06

Zeer klantvriendelijk!

Gert Siffels beoordeelde op 2019-09-04

Alles keurig geregeld, alleen moment van aankomst pakket was eerst heel vroeg en verschoof op de dag tot diep in de middag. Dat lijkt nergens op

Marjo van Heerwaarden beoordeelde op 2019-09-04

Het pakket was eerder binnen dan de track & trace code! En keurig in cadeauverpakking. Hulde.

Ben Louis beoordeelde op 2019-09-03

Snel en efficient. Omdat ik in het buitenland woon werd de BTW verrekend.

Ted De boer beoordeelde op 2019-09-03

Zaterdag besteld dinsdag in huis

Daan Weststrate beoordeelde op 2019-09-02

prima geregeld

henk berends beoordeelde op 2019-08-30

Goede service en snelle levering. Alleen jammer dat er maar een model aangeboden werd. Kon dus niet kiezen tussen de Nickel .415R en de Dime .358R