Eikenhage 7
9501 VD Stadskanaal

J. Heimens beoordeelde op 2019-03-24

Mooie grote sticker besteld. Dankzij de uitstekende plakinstructievideo was het kinderspel om de sticker te installeren.

Ria Jansen beoordeelde op 2018-07-31

Ik had het bedeltje groter verwacht maar hij is wel leuk maar te klein k

Reactie van Bino Crea:
Dank voor uw reactie. U heeft hierover gebeld. We hebben afgesproken dat u het bedeltje eventueel retour kunt zenden.

Rinske van Walibord beoordeelde op 2017-01-27

Ik heb gisteren enkele Swarovski sieraad onderdelen gekocht. Deze kwamen vandaag al bij mij binnen. Kan ik weer snel verder met het maken van mijn halsketting. Dus een goede en snelle levering.