Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Cynthia Ricardo beoordeelde op 2019-01-23

Goede, snelle en vriendelijke service. Mooie cadeau bij mijn bestelling gekregen.

Y. Wiebes beoordeelde op 2019-01-23

Verfrissende aanpak in deze onpersoonlijke tijd. Snel, goed verzorgd en met een persoonlijke vriendelijke noot. Een pakje van deze website ontvangen voelt als een cadeau ontvangen. Bovendien komt het menselijk en betrouwbaar over. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Barbara Ruizendaal beoordeelde op 2019-01-23

Tevreden, glazen potjes waren goed verpakt, snel geleverd

Suzanne Wezel beoordeelde op 2019-01-22

Snelle reactie bij vraag, snelle levering, goede verpakking.

Tessa beoordeelde op 2019-01-22

Het zijn na mijn mening goede producten en de kwaliteit/prijs verhouding is ook uitstekend. Daarnaast kwam de levering als beloofd de volgende dag.

Marloes Oostveen beoordeelde op 2019-01-19

Alle stadia van aankoop heel duidelijk via e-mail gecommuniceerd. En toen kwam het pakketje binnen: niet alleen mijn bestelling maar ook een leuk proefmonstertje!! Super!

Wilma Duim beoordeelde op 2019-01-19

Goede, fijne producten en het geschreven kaartje van Cora naar mij gericht erbij doet leuk aan.

Karolina Lason beoordeelde op 2019-01-18

Prima !

Sabrina beoordeelde op 2019-01-18

Goede snelle service, mooie producten

L. van der Biezen beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, met zelfs een persoonlijk vriendelijk kaartje!
Goede prijs - kwaliteit verhouding.
Zeer tevreden!

Lydia Oosterling beoordeelde op 2019-01-17

Goede producten en snelle levering

A.M. Berg beoordeelde op 2019-01-16

Zoals altijd prima!

suzanne Peters beoordeelde op 2019-01-14

De producten zijn weer van TOP kwaliteit! En weer ontzettend goed omschreven qua kleur, werking waardoor het makkelijker inschatten is of het product bij je past.

Anna Ende beoordeelde op 2019-01-13

Besteld: Etherische oliën. Kwaliteit lijkt uitstekend. Goed contact i.v.m. nabestelling. Snelle levering en prachtig ingepakt.
Dank!

Janette Dijk beoordeelde op 2019-01-13

Keurig!

Karen Kromand Brun beoordeelde op 2019-01-12

Super godt 🌞

Miriam Erp beoordeelde op 2019-01-11

Snelle levering en heel mooi boek.

C B beoordeelde op 2019-01-11

Duidelijke omschrijving bij de producten, snelle levering.

G.A. Hommes beoordeelde op 2019-01-10

Voor de eerste keer een bestelling gedaan, snelle levering van het product en zeer klantvriendelijk. Ga zeker weer bestellen!

Angélique Van den Tillaar beoordeelde op 2019-01-10

prima service en snelle levering met een leuke attentie erbij