Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Evelien Buitenhek beoordeelde op 2019-07-15

Mooie producten met zorg en liefde ingepakt.
Altijd met een persoonlijk geschreven kaartje erbij!

Inge beoordeelde op 2019-07-15

De volgende dag in huis is altijd fijn, maar waar ik in dit geval nog blijer mee was, was dat er echt geluisterd is naar mijn wensen. Ik had gevraagd om zo min mogelijk verpakking en geen plastic of foldertjes i.v.m. milieu. Ik ontving mijn mascara keurig verpakt in een papieren wikkeltje, in een envelop. Het paste zo ook nog eens perfect door de brievenbus. Happy customer! :)

E. S. beoordeelde op 2019-07-11

Snel verstuurd, mooi ingepakt met extra monstertje. Persoonlijk kaartje erbij maakt het net iets leuker, dus ik ben een tevreden klant. Dank!

Fem beoordeelde op 2019-07-11

Altijd tevreden! Door vertraging bij post. Nl was deze zending later dan ik gewend ben. Cora antwoordde direct op mn vraag hierover. Niets dan lof!

Marloes Oostveen beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden. Volop informatie over de producten. En een gratis sample ongevraagd erbij: echt super!

D. E. beoordeelde op 2019-07-09

Zeer goede webwinkel. Heel betrouwbaar en uitstekende service! Ik kreeg een lippenstift cadeau in een kleur die ik zelf nooit had gekocht maar die me toch prachtig stond. Geweldig

Anneke Ensink beoordeelde op 2019-07-09

Heel goed aangekomen met een leuk welkoms geschenk......
Zeer tevreden.

Angel Fontaine beoordeelde op 2019-07-09

Goed bevallen

Afrodite beoordeelde op 2019-07-07

super snelle service. producten ook netjes verpakt. ik zal zeker in de toekomst vaker hier bestellen.

G.S. Mijnhout beoordeelde op 2019-07-06

Leuk assortiment, snelle verzending van de bestelling in een handig brievenbuspakje en heel klantvriendelijk allemaal. Zeer tevreden!

Y.M. Meijer beoordeelde op 2019-07-05

Goede en fijne produkten ....

Dominique beoordeelde op 2019-07-05

Super!

Rudi Varekamp beoordeelde op 2019-07-05

In korten tijd krijg je wat je besteld hebt uit een eerlijk assortiment, de beschrijvingen bij de producten zijn conform wat je krijgt, dus niet gelogen of voor commerciële doeleinde mooier gemaakt. Een eerlijke en betrouwbare site met een persoonlijke touch

Alexandra Sokol beoordeelde op 2019-07-03

Loved the product and the fast delivery!

Maria Inan beoordeelde op 2019-07-02

Bio Amable heeft een mooi assortiment; ik kan er voor meerdere producten die ik gebruik terecht. De bestelling wordt netjes behandeld. Mooie service ook het door het handgeschreven kaartje.

I.c. Walstra beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, nagellak blijft goed zitten, leuk het persoonlijke kaartje.

Angel Fontaine beoordeelde op 2019-07-01

Erg behulpzaam. Mooie Foundation tester erbij.

Nelian Smit beoordeelde op 2019-07-01

Goede producten - ook producten die niet zo gangbaar zijn (zoals vloeibare hars of mooncup), snelle levering en zeer sympathieke mensen.

Alexandra beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering. Prachtig verpakt. Ik beveel het aan!

Malgorzata Ziegler beoordeelde op 2019-06-30

Alles prima