Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Hanneke Korsten beoordeelde op 2018-07-20

Altijd snelle levering , goede spullen en leuke attentie erbij.

Rianne beoordeelde op 2018-07-20

Bio Amable verkoopt goede producten en heeft een geweldige service

Nicolette Brancart beoordeelde op 2018-07-19

snelle levering. Goede producten, duidelijke gebruiksaanwijzingen bijgesloten. En een leuk presentje :)

Charlotte Seijerlin beoordeelde op 2018-07-18

Super snelle levering en wat ik erg leuk vond is dat er een persoonlijke boodschap op het bijgeleverde kaartje zat en zelfs een gratis proefmonstertje. Echt een hele goede service en ga hier zeker vaker bestellen.

Jan Brands beoordeelde op 2018-07-18

Bestelling werd binnen 3 dagen op de camping in Italië afgeleverd.

A. Westen beoordeelde op 2018-07-16

Zeer fijne webwinkel met snelle levering van fijne verantwoorde verzorgingsproducten.
Het is altijd een cadeautje om het pakketje uit te pakken met een persoonlijke groet en een extraatje erbij!

LA Elzinga beoordeelde op 2018-07-14

Bestelling snel en goed ontvangen! Fijne producten ook...

Renate beoordeelde op 2018-07-14

Snel bezorgd, mooi verpakt, prima in orde

M beoordeelde op 2018-07-13

Prima!

Sonja beoordeelde op 2018-07-11

Er was snel gereageerd op mijn vraag of het pakket een dag later zou arriveren. Ik kreeg als tip om de bezorgservice aan te passen.

Sanne Lambregts beoordeelde op 2018-07-11

Ik vind het geweldig dat er steeds een persoonlijk geschreven kaartje erbij zit , je word herkend als klant en dat de bestelling snel word verzonden!

Gewoon top zo op deze manier! En dan blijf ik graag kopen bij zulke bedrijfjes

MHFM Stiekema beoordeelde op 2018-07-10

Erg fijn om te bestellen! Altijd wat leuke testers erbij en snel in huis. Ik ben elke keer heel erg tevreden!

Nancy beoordeelde op 2018-07-10

Echt super geholpen!

Via zoektocht naar biologisch vlooienmiddel voor mijn hond kwam ik bij Bio Aimable uit. Uit onzekerheid de chat geopend en kreeg snel en vooral goed advies. Ook toen ik het eenmaal in huis had, kon ik nog advies vragen over het gebruik.

Dus ik ben echt enorm tevreden… net zo blij als met CoolBlue! Daarmee mag Bio Aimable zich zeker vergelijken/meten.

Dank jullie wel!!!

Lammechien Hoeksema beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering, fijne aanbiedingen en leuke proefjes!

Alexandra H beoordeelde op 2018-07-09

Zoals altijd weer snel verzonden en mooi verpakt met begeleidend kaartje... daar word ik blij van 😊 Net als van de mooie producten.

Ina Bos Koers beoordeelde op 2018-07-09

Uitstekende lippenstift zonder (iron) waar ik allergisch voor ben.
Ben erg blij dat ik dit heb gevonden.

Han Pot beoordeelde op 2018-07-08

Super snelle levering en prachtig verpakt! En.... elke keer weer een verrassing erbij in! Het gevoel van het winkeltje bij je op de hoek!

Fionah beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering van goede biologische en onschadelijke producten. Cosmetica zonder b.v. maïs- en soja olie. Niet alle producten van Bio Amable hebben dit maar een aantal wel. Zelf goed op de ingrediëntenlijst kijken. Want als je het niet kunt/wilt eten moet je het ook niet op je huid/haar smeren : )
Leuk ook dat Cora (van BIo amable) er een persoonlijk kaartje bij doet, ze maakt er echt een cadeautje van. Lief!

Margo beoordeelde op 2018-07-06

Mijn parfumsamples kwamen als een cadeautje ingepakt, met persoonlijk kaartje en een heerlijk bonusluchtje dat het uiteindelijk geworden is. Geweldig!

Gertie Janssen beoordeelde op 2018-07-05

Fijne producten, snelle afhandeling en levering, handgeschreven kaartje en samples erbij! Uitstekend!