Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Meryem Madi beoordeelde op 2018-11-13

Heel tevreden
Producten met veel aandacht verpakt presentje toegevoegd
Snel in huis

Tatjana beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering, netjes en zorgvuldig verpakt. Blij mee!

Iris Cock beoordeelde op 2018-11-12

Prima service, ik had mijn bestelling snel in huis. Ook heel handig dat je van sommige producten eerst een sample kunt bestellen zodat je de juiste keuze kunt maken.

Anna Sonnenberg beoordeelde op 2018-11-11

Topwinkel! snelle levering. En veel keuze qua producten.

Renee Moekardanoe beoordeelde op 2018-11-11

Alle artikelen waren gelukkig verpakt in een klein doosje, scheelt afval.
Attent begeleidend schrijven van de eigenaresse, c.q. sales manager.

Mirjam Kooistra beoordeelde op 2018-11-11

Fijn product binnengekregen. Met een proefje. Een kadootje voor jezelf om te bestellen hier.

Marja Ooijen beoordeelde op 2018-11-10

prima spullen

Jolanda Roller beoordeelde op 2018-11-10

Blij met mijn nieuwe make-up! Alles was netjes ingepakt en er zat een leuk kaartje bij.

Sonja Blom beoordeelde op 2018-11-09

Mijn man en ik bent Bio-Dynamisch in Groente en Fruit
En Permacultuur Taco Blom
Zo een site van Amable is ons altijd welkom
Heele goede ervaring
Staan wij altijd achter
M v g
Sonja blom

Marjo beoordeelde op 2018-11-08

Duidelijke uitleg over producten, heel veel keuze in goede producten!
Heb vaker online plantardige producten besteld, maar ben nu beter tevreden.
Producten zijn van zeer goede kwaliteit, en er is een ruime keuze in merken.
Ben zeker van plan vaker te bestellen!
Alles ook goed verpakt, en snel geleverd.

Kimberly Gerts beoordeelde op 2018-11-08

Zeer tevreden. Product precies zoals verwacht. Snelle verzending. Mooi verpakt met een persoonlijke boodschap en extra cadeautje.

Anna beoordeelde op 2018-11-08

Inmiddels heb ik twee bestellingen mogen ontvangen en ik ben super tevreden met de mooie producten, de snelle levering en de verzorgde pakketjes. En altijd een persoonlijke noot van Cora, dat is heel leuk. Ik kom zeker terug!

Anne Aken beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering. Goede producten. Heel blij mee!

Renske Siebenga beoordeelde op 2018-11-07

Heel tevreden. Goede producten voor een redelijke prijs en snelle verzending. Ook leuk dat er een persoonlijk kaartje in je pakketje wordt gedaan.

Ester Blinde beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering.
Vriendelijk met een persoonlijke krabbel erbij, echt leuk !

Jeanette Mulder beoordeelde op 2018-11-06

Mooie producten, snelle levering

Betsy Mikkers beoordeelde op 2018-11-05

Goede en snelle levering

G.R. beoordeelde op 2018-11-05

Uitstekend over heel de lijn:correct product, stipte communicatie en levering.

Roos Mols beoordeelde op 2018-11-05

Ontzettende snelle levering met altijd een heel attent kaartje met leuke tekst erbij. Dat is nét dat extraatje meer plus een kleine attentie als cadeautje. Ik heb nagellak besteld van Pacifica mooie kleuren en lakt fijn.

Anneke Triemstra beoordeelde op 2018-11-02

Snelle levering en erg klantgericht. Altijd proefmonsters erbij en een kaartje met een persoonlijke handgeschreven boodschap.