Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Marjon Kruik beoordeelde op 2019-05-26

Ik had een lipstick en 3 doosjes oogschaduw besteld. Helaas waren 2 doosjes met oogschaduw beschadigd tijdens het transport. Ik heb toen contact opgenomen met Cora. Zij reageerde supersnel en heeft het naar volle tevredenheid opgelost. Verder ben ik zeer te spreken over de kleuren en de kwaliteit van de geleverde producten.

Katja Schnellen beoordeelde op 2019-05-25

Super service, heel persoonlijk en snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-05-25

Regelmatig bestel ik producten bij Bio Amable die ik graag gebruik. Altijd snelle levering, keurig verpakt met een persoonlijke briefje.

M.Delfgauw beoordeelde op 2019-05-24

Erg blij met de bio producten. Snel afgeleverd.

Margra Keizer- van Dam beoordeelde op 2019-05-23

Persoonlijke benadering en goede service!
Zeer tevreden en zal zeker bij bio-Amable blijven bestellen.

Sabine Kalkman beoordeelde op 2019-05-22

Geweldige webshop! Altijd goede en mooie producten en het wordt altijd zo mooi ingepakt. Dank jullie wel.

Liza beoordeelde op 2019-05-21

Snelle verzending. Mooi verpakt met proefmonstertje erbij.

Monique Fakkeldij beoordeelde op 2019-05-20

Prima.

Anne beoordeelde op 2019-05-20

Goede levering en snel in huis.

Andrea beoordeelde op 2019-05-17

100% tevreden. Het is prettig zakendoen met bio amable. Er waren wat problemen rondom de verzending, waarop de eigenaresse snel ingreep en veel meer service leverde dan wettelijk zou hoeven. Top!

Henriëtte Laming beoordeelde op 2019-05-17

Vlotte en prettige communicatie + verzending.
Geheel keurig verzorgd !

Iris Jaeken beoordeelde op 2019-05-17

Alles werd snel geleverd en ben tevreden over de kwaliteit. Alleen de spray tegen muggen had een beetje gelekt, die kan in het vervolg misschien beter rechtop gezet worden.

Nicolien Maurer beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, prachtig verpakt product en zalig ruikende lime olie :)

Joyce Weeke beoordeelde op 2019-05-14

Ben heel blij met alles wat ik besteld heb. Goede kwaliteit/prijsverhouding. En het pakje was er heel snel. Met ook nog een persoonlijk kaartje. Erg leuk!

Anna Sonnenberg beoordeelde op 2019-05-13

Bio Amable heeft top producten en een groot assortiment. ben nog nooit teleurgesteld geweest met een bestelling.

Anniek Aarle beoordeelde op 2019-05-13

Super tevreden! Snelle levering en top product.

Frits Schulte beoordeelde op 2019-05-13

Duidelijke website met ruime keuze. Inmiddels voor de 2e keer producten besteld en op tijd geleverd. Leuk dat er een personal touch aan wordt gegeven door een handgeschreven bedankje.

Chu-Chi Yang beoordeelde op 2019-05-12

Heel tevreden met de producten! Echt zoals ik verwacht had.

Julian Boers beoordeelde op 2019-05-11

Prima webwinkel, ook uitstekende persoonlijke bezorging van je bestelling!

Petra Nooij beoordeelde op 2019-05-11

Alles verliep vlot