Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

José Tielen beoordeelde op 2019-03-24

uitgebreid aanbod, snelle levering.
goede, doordachte producten.
steeds een kleine attentie bij iedere levering, dat waardeer ik, het maakt het helemaal af.

Karina van Nooijen beoordeelde op 2019-03-23

Goede kwaliteit producten, milieuvriendelijk verpakt. Zeer tevreden.

Jolanda Supheert beoordeelde op 2019-03-22

fijne creme en een persoonlijk kaartje erbij gekregen.

Kiki beoordeelde op 2019-03-20

Op tijd ontvangen, binnen 2 dagen, mooi ingepakt met foldertje erbij, gezellig pakketje

Marieke Leeuwen beoordeelde op 2019-03-20

Levering snel, producten zoals omschreven en waren ook duidelijk omschreven op de website. Ik zou geen folders willen ontvangen bij mijn levering.

Carolien beoordeelde op 2019-03-19

Elke keer opnieuw een persoonlijke boodschap en een met zorg uitgekozen extraatje.

Aline Dijkhuis beoordeelde op 2019-03-19

Altijd goed, altijd direct geleverd

Marc Siedenburg beoordeelde op 2019-03-19

Tweede bestelling, ook weer prima verlopen. Mooie producten en makkelijke website.

Kate beoordeelde op 2019-03-19

heel positief!

D. Steegh beoordeelde op 2019-03-19

Makkelijk bestellen & supersnel geleverd, heel fijn!

Hanneke beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, netjes verpakt met een persoonlijke touch!

Christa Göeken beoordeelde op 2019-03-16

De bestelling kwam keurig op tijd.
Maar de twee zeepjes die ik had besteld hadden zelfs niet een zweem van de toegezegde geuren.
Ze waren geurloos. Zeer teleurgesteld!

Kristin beoordeelde op 2019-03-16

Great products, fast and easy delivery!

Corina van Oudheusden beoordeelde op 2019-03-15

Heel tevreden: snelle service, zorgvuldig verpakt en een persoonlijke boodschap erbij. Top!

Kiona Bins beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering, goed verpakt. Antwoord op vragen dezelfde dag nog. Kortom geen reden om er niet te bestellen.

Cindy Schipper beoordeelde op 2019-03-14

Smorgens besteld en smiddags al in huis. Super snelle levering dus. Producten zijn naar wens. 1 product was niet leverbaar maar na telefonische overleg is dit heel goed opgelost. Ik ben erg tevreden.

JP beoordeelde op 2019-03-14

Snelle levering zonder gedoe.

Karin Verstralen beoordeelde op 2019-03-13

Top service, mooi verpakt, uitstekende communicatie indien nodig, en altijd met kleine persoonlijke noot. Dankjewel!

Ineke Van dalfsen beoordeelde op 2019-03-13

Een dag later in huis Top, netjes verzorgd

Gerry Boltjes beoordeelde op 2019-03-12

Had het gauw in huis.