Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

9,9

Nina beoordeelde op 2017-12-15

Fijne producenten, goede service en snelle levering.

Sascha Vliet beoordeelde op 2017-12-13

Goede en snelle levering, service top!

Naik Lonsain beoordeelde op 2017-12-13

Snelle reactie, goed advies, snelle levering en een persoonlijk berichtje bij de bestelling! Zeker een aanrader.

Tina M beoordeelde op 2017-12-13

Bio amable heeft heel veel verschillende producten van verschillende prijsklasses - allemaal bio! En de service is heel persoonlijk en gewoon subliem!

Yvonne Wesseling beoordeelde op 2017-12-12

Prima service ...snelle levering gewoon top

T Simurina beoordeelde op 2017-12-11

Snelle en vriendelijke service; ik had (vegan) schmink nodig voor 5 december maar was dit vergeten te bestellen. Op de 4e heb ik telefonisch contact gehad met Bio Amable; naar alle waarschijnlijkheid zou het pakje de volgende dag bezorgd worden, dus toch nog maar de bestelling gedaan.
Even later ontving ik een mail; pakketje ging mee met de post en zou dus op tijd moeten aankomen. Dit was ook het geval, de volgende dag had ik het in huis.

Met name het persoonlijke bericht nav het telefonisch contact kon ik erg waarderen!

Angelique Jongsma- de Vries beoordeelde op 2017-12-11

Aardige mensen, snelle levering, uitgebreide beschrijvingen bij producten, ruime productkeuze. Veel verschillende merken.

Binh Luu beoordeelde op 2017-12-11

Heel snel bezorgd! Fijne webwinkel en je krijgt er ook nog eens wat leuke samples en een persoonlijk berichtje erbij.

S R beoordeelde op 2017-12-10

Fijne webwinkel waar ik al lang bestel. Altijd op tijd geleverd, mooie producten

Willemijn beoordeelde op 2017-12-07

Geweldig! Ik heb meerdere malen besteld bij deze winkel en ben meer dan tevreden. Snelle levering, persoonlijk kaartje, goede producten, ruime keus. Staat bij mijn favoriete webwinkels!

A.M. Berg beoordeelde op 2017-12-07

Altijd prima service! Snelle verzending en eventuele vragen worden snel opgelost.

P Biesma beoordeelde op 2017-12-07

Mijn bestelling was niet naar wens maar is uitstekend opgelost!

Karin Toma beoordeelde op 2017-12-06

Prima producten en een perfecte levering, mooi ingepakt met altijd een kleine verrassing erbij. Kortom, super!

Angela Lukasse beoordeelde op 2017-12-05

Heel erg tevreden, altijd netjes verpakt, een leuk kaartje, flyers en een kleinigheidje erbij. Al heel vaak een bestelling geplaatst en altijd de volgende dag in huis. Top! Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen.

Godelieve Goessens de Pagter beoordeelde op 2017-12-05

Fijne site, overzichtelijk, prima afhandeling en persoonlijk kaartje bij de bestelling. Altijd mooi verpakt en leuke samples als extra kadootje. Super!

Christa Bos beoordeelde op 2017-12-05

Fijne site met veel keuze, snelle levering, helemaal tevreden!!

CorrieM beoordeelde op 2017-12-05

Ik ben hartstikke tevreden met deze shop. Heb vanmiddag mn pakje ontvangen en het openmaken was al een feestje. Het kaartje met bedankje voor de bestelling met een handgeschreven noot maakt het helemaal gezellig.
Zeker ga ik met plezier deze produkten uit proberen en kom gauw terug. Dank je wel en tot de volgende keer, vriendelijke groet, Corrie Metz.

Houk Bakker beoordeelde op 2017-12-05

Verzending snel en goed, producten bevallen goed

MM beoordeelde op 2017-12-05

Heel tevreden. Order leuk en netjes verpakt met een persoonlijk geschreven kaartje

Jemma beoordeelde op 2017-12-04

De bestelling wordt met liefde ingepakt met een persoonlijk berichtje erbij.