Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

Gerda Kingma beoordeelde op 2018-09-22

Prima snelle levering.
Keurig verpakt met een leuke attentie erbij.

G. Laverman beoordeelde op 2018-09-21

Snel bezorgd en mooie kwaliteit! (Twee oogpotloden)

M Vriend beoordeelde op 2018-09-21

Snelle levering. Een product voldeed niet en dit werd dezelfde dag nog rechtgezet. Uitstekend.

Merel Boekelaar beoordeelde op 2018-09-18

Top webwinkel! Heel persoonlijk en goede service.

Titia Wentholt beoordeelde op 2018-09-17

Snelle levering ! Mooie borstel !

Franka Veen beoordeelde op 2018-09-15

Het product is snel verzonden en ik kreeg adequaat en rap antwoord op een suggestie die ik heb gedaan. Ook ben ik zeer te spreken over het assortiment.

Michelle Schaper beoordeelde op 2018-09-15

Duidelijke website en bestelling goed en snel geleverd.

Esther beoordeelde op 2018-09-13

Super service. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam. En wat je besteld hebt is snel in huis. Ik had een probleempje met de bestelling en dit werd heel snel opgelost. De bestellingen worden ook goed en leuk verpakt. Niets te klagen dus!

W. Oostendorp beoordeelde op 2018-09-13

Een webwinkel met persoonlijke aandacht.

Ewa Weerd beoordeelde op 2018-09-12

Hele fijne site met fijne producten waarvan veel veganistisch en dierproefvrij. Ook een snelle levering! Heel tevreden :).

Aline Dijkhuis beoordeelde op 2018-09-11

Snelle levering, goede producten, altijd persoonlijk

Debbie beoordeelde op 2018-09-11

Goed advises via de chat en ik kreeg zelfs meerdere monsters opgestuurd om te testen op mijn huid voor de verzorging.
Ik ben nog steeds heel blij dat ik deze webshop gevonden heb!

Eline Tromp beoordeelde op 2018-09-11

Bestelling was super snel in huis en netjes geleverd met handgeschreven bedankje :) Daar word ik blij van!

Nancy beoordeelde op 2018-09-10

Overzichtelijke website met een groot assortiment! Erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam!

Karina beoordeelde op 2018-09-10

Goede snelle/super snelle levering binnen 3 uur had ik het in huis. Mooie producten en als je ergens over twijfelt helpt Cora je erg goed

Luna beoordeelde op 2018-09-09

Snelle levering goede prijs en fijne producten. Aanrader!

Katja Dijkman beoordeelde op 2018-09-06

Goede productkeus, snelle verzending, goed verpakt, zelfs gratis testers gekregen.

An The beoordeelde op 2018-09-05

Heb eerst mijn vraag per chat gesteld, die keurig werd beantwoord en de dame nam de tijd om mij dingen uit te leggen.
Ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en ook de artikelen die snel aan huis zijn afgeleverd.
Een echte aanrader voor volgende klanten.
Gr An

Ingrid Bos- van Straaten beoordeelde op 2018-09-05

Geweldige producten, puur natuur en zonder chemicaliën. Service is perfect. Bestelgemak via de website is optimaal. Eigenaresse Cora een warm en vriendlijk persoon! Kortom, helemaal Top!

Annemiek Coenen beoordeelde op 2018-09-04

Snelle afhandeling en fijne pure producten