Kerkweg. 20
1711RS Hensbroek
0620870011

9,9

Irina beoordeelde op 2017-10-12

Super service en goede spullen. Snel geleverd, zorgvuldig ingepakt en met oog voor detail. Mooie natuurlijke foundation gevonden.

Elze beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden met de service: razend snelle levering, keurig verpakt en verzorgd en met een attente persoonlijke boodschap en kleine attentie ben ik nu al een tevreden klant! Thanks, Cora!

Leentje uit Gent beoordeelde op 2017-09-06

Het wenkbrauwpotlood en de 3 kleuren natuurlijke kajal die ik bestelde èn een paar weken uitgebreid getest heb, zijn werkelijk... perfect!
Nog nooit had ik zo'n goeie potloden, en ik zet al tientallen jaren lijntjes rond mijn ogen, dus ik spreek uit ervaring! De zeer goeie, lieve service en de natuurlijke bestanddelen van de producten maken dat ik nergens elders nog make-up zal kopen. Proficiat!
Ze zijn precies goed qua .... alles. Proficiat!
Leentje

BeautyShepherd beoordeelde op 2017-08-10

Super snelle service, heel liefdevol en mooi ingepakt, prachtige producten in het kort gewoon geweldig.

Tina beoordeelde op 2017-08-04

Bioamable is heel klantvriendelijk, snel en heeft een super ruim assortiment van natuurlijke en bio producten. Een super webshop!

Kami-Lynne beoordeelde op 2017-08-02

Ik was opzoek naar natuurlijke verzorgingsproducten. Ik kwam bij Bio-Amable terecht. Al diverse keren heb ik wat besteld en onlangs was ik opzoek naar natuurlijke, vegan make-up. Ik had allerlei vragen gesteld om erachter te komen wat bij mij zou passen. Heel snel kreeg ik al een reactie en bij mijn bestelling zaten diverse proefmonstertjes. Wat een fijne service, ongelofelijk handige verpakkingen, snelle levering en de website vind ik heel overzichtelijk en goed in gebruik.

Anita Biets beoordeelde op 2017-07-24

Echt super tevreden, zowel over de producten alswel over de vlotte afhandeling. Deze site is zo uitgebreid, echt niet te doen. Dikke proficiat Cora. Je krijgt van mij een welverdiende 10 ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Renate beoordeelde op 2017-07-18

Ik heb nu 2x producten besteld en ben zeer tevreden. Snelle levering. Het is elke keer weer een feestje om het pakketje uit te pakken. Het persoonlijke kaartje en de proefmonstertjes erbij vond ik erg leuk. De producten zijn fijn om te gebruiken. Ik kom zeker terug.

Linda beoordeelde op 2017-06-24

Hartstikke bedankt voor lieve kaartje en extraatje! Leuke natuurlijke producten! Fantastic!!
Mvg, Linda

Dekker beoordeelde op 2017-06-24

Was opmzoek naar specifiek merk nagellak. Hierdoor op deze site terecht gekomen. Levering snel in mooie, goede verpakking, dus zeer tevreden.

Lydia Siep beoordeelde op 2017-06-20

Snelle, nette levering met een leuke persoonlijk touch.

Manon beoordeelde op 2017-06-08

Parfum gekocht via site. Eerst een klein rolmodel en toen ik merkte dat deze fantastisch fris en puur rook/ruikt, de parfumfles gekocht. Alles zo vlot en liefdevol voor elkaar bij Bio Amable dat ik zeker weten meer ga bestellen.

HappyGirl beoordeelde op 2017-06-06

Onlangs heb ik de Benecos nagellak 'Oh La La' gekocht. De volgende dag werd het brievenbuspakketje al bezorgd. Ik was blij verrast, want niet alleen mijn nagellak zat erin, maar het was ook met zoveel liefde & plezier ingepakt met allerlei klein leuks en zelfs een persoonlijke noot van Cora erbij, wat het dubbel zo leuk maakte! De kleur van de nagellak was precies zoals op de website, de nagellak blijft lekker lang zitten, ruikt niet en dat het bio is, maakt dat het helemaal goed voelt natuurlijk! Kortom: alle lof, ik kom hier zeker terug!!

Olga beoordeelde op 2017-06-04

Zeer snelle levering en netjes verpakt!!! Super!! De zeepjes ruiken in ieder geval al heerlijk, maar ik heb ze nog niet gebruikt. Ik ben in het bijzonder benieuwd naar de ezelinnenmelkzeep. Deze heb ik speciaal gekocht voor mijn gevoelige huid. Ben benieuwd of ik een verschil zal merken. In ieder geval ruikt ie wel al lekker, dus gebruiken zal ik hem toch wel. Bedankt voor het persoonlijke kaartje en de proefzakjes. Erg leuk zo'n verrassing bij je bestelling! Dankjewel!!

Jeannette Schorsch beoordeelde op 2017-06-02

Top service!
Ik had de heerlijke sensual vanilla parfum besteld maar helaas werkt de verstuiver niet goed. Kan gebeuren. Nadat ik een bericht had geplaatst via Facebook kreeg ik de dag erna al een nieuw flesje thuis bezorgd zodat ik kon genieten van deze lekkere geur. Snelle reactie en top service!

Linda beoordeelde op 2017-05-20

Heel tevreden! heb gistereden bseteld en heb vandaag mijn hele leuk ingepakte pakketje al in huis! met een lief kaartje erbij en een extra sample ook :)

Renate beoordeelde op 2017-05-16

M'n pakje bleef een dag hangen in het depot van de koerier, maar na een telefoontje met bio-amable werd alles snel opgelost en kwam het pakje alsnog snel. Netjes verpakt met leuke testers erbij. Ik ben blij met de producten, zal zeker weer een bestelling doen.

Ingrid Van den Bossche beoordeelde op 2017-04-27

Gisteren de nagellak, mascara en oogpotlood aangekregen, super goed, bedankt.

Laura beoordeelde op 2017-03-03

Lief persoonlijk geschreven briefje bij de bestelling! Ook de bestelling was snel geleverd. De webwinkel is geweldig, er is een breed aanbod aan producten en de webwinkel is overzichtelijk. Heb hier al meerdere keren besteld en blijf dat zeker doen! Heel erg bedankt!

Fam. Jansen-Visser beoordeelde op 2017-01-25

Heel verzorgd pakketje mogen ontvangen met leuke extraatjes. Ook leuke persoonlijke toets met het handgeschreven kaartje. Ik bestel hier zeker vaker!