Peerdsbroek 17
4824BL Breda

Anne Bosch beoordeelde op 2018-12-17

Super service, antwoordt direct op vragen, snelle levering, echt heel goed! Helemaal perfect.

Steve Herzog beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Jan beoordeelde op 2018-12-07

Wat een top service. Bio Brouwmaat heeft mij uitstekend geholpen toen ik het idee kreeg een pilsener te gaan brouwen. De bestelling was perfect geseald, voorzien van de juiste gist en hop en een duidelijke handleiding. Vragen werden snel en deskundig beantwoord. Erik van Bio Brouwmaat doet zijn werk met liefde voor de hobby. Dat merk je in alles! Voortaan weet ik waar ik moet zijn als ik weer ga brouwen. Hier kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Erik mutsaers beoordeelde op 2018-11-30

Alles perfect verpakt ontvangen, binnen de 3 dagen, ondanks black Friday drukte.

Bas Danen beoordeelde op 2018-11-23

Heel tevreden. Maandagmiddag besteld, snel antwoord en maandagavond kon ik mijn bestelling al ophalen. Super service!

Mike beoordeelde op 2018-11-21

Erg goeie service ervaren en kon zeer snel terecht bij de shop voor een zakje "nood" gist. Reactie tijd op emails is super, hier kunnen andere winkels van leren

Martin Demeester beoordeelde op 2018-11-14

Prima aanbod artikelen, gebruiksvriendelijke website, goede opvolging aankoop - levering

Jan de Graaff beoordeelde op 2018-11-13

Heel erg tevreden.
Vrijdag besteld, zaterdag geleverd.
Na opening had ik toch nog een vraag en zaterdag's om half vijf telefonisch heel vriendelijk en goed geholpen.

Nimrax / Marnix Zondag beoordeelde op 2018-11-11

Makkelijk bestellen en betalen met Ideal / paypal.
Snel verstuurd en binnen 1 dag in huis, incl track en trace service,
Prima verpakt, bevestigings emails, heel keurig.
Goede kwaliteit, kortom een aanrader!

Oscar Ruiters beoordeelde op 2018-11-04

Snelle verzending. Alles netjes verpakt. Tevreden klant!

Kees Blom beoordeelde op 2018-11-03

Snelle bezorging!

Louis Looy beoordeelde op 2018-10-30

Uitstekend product (Christmas al bio) en correct geleverd. Duidelijke brouwinstructies bijgeleverd.
Een aanrader!

Serge beoordeelde op 2018-10-24

Zeer netjes en goed verpakt toegestuurd. Het gaat tenslotte om kwaliteit ipv kwantiteit:-)
Goede en duidelijke uitleg over het gebruik van in mijn geval een bio-mout pakket. Het staat ondertussen op het gistvat en hoop een zeer smakelijk eindproduct te krijgen.

Freek beoordeelde op 2018-10-21

Ik ben zeer tevreden, alles was netjes verpakt en op de dag die ik aangegeven had bezorgd.
Wel was de communicatie van de webshop wat verwarrend, na mijn bestelling kreeg ik snel veel mails en leek het erop alsof de bestelling een dag eerder geleverd zou gaan worden.

Harry Beckx beoordeelde op 2018-10-18

Super service. Vriendelijk, behulpzaam,...

Jac Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2018-10-17

Prima geholpen door meneer de Vries. Hij gaf me goede adviezen en de nazorg was ook uitstekend. Ik zal zeker opnieuw mijn benodigdheden bij Bio-Brouwmaat in de toekomst bestellen

Erik Mutsaers beoordeelde op 2018-10-17

Snelle service en een snel en goed persoonlijk contact bij onduidelijkheid over houdbaarheid van een product.
En dit voordat het product naar mij verzonden werd.