Peerdsbroek 17
4824BL Breda

Mark Soesman beoordeelde op 2019-08-15

Rick Voerman beoordeelde op 2019-08-12

Een prachtig product op maat gekregen en een super snelle levering!

Viktor beoordeelde op 2019-08-12

Uitstekend advies en goede service met een snelle levering. Fantastisch.

Alain Stamps beoordeelde op 2019-08-09

Gisteren besteld vanmiddag in huis en zeer goed verpakt .
Top gewoon!!!

Casper van der Marel beoordeelde op 2019-08-05

Erwin Ellenbroek beoordeelde op 2019-08-04

Prachtige producten een goede prijs en snelle levering!

Erik mutsaers beoordeelde op 2019-08-03

Na overleg, de grondstoffen verkregen die alleen op bestelling zijn te verkrijgen. Alles goed verpakt, en na verzending binnen 36 uur vanuit Nederland in België. Maandag om 19.00 uur alles besteld, Woensdag voor 12 uur alles ontvangen. Top prestatie.

Nick Vervaart beoordeelde op 2019-07-28

Blijf hier bestellen, geweldig behulpzaam. Kwaliteit van het geschrote mout is geweldig, iedere keer lijkt het kerstmis als er eentje opengemaakt wordt.

Dirk Warnaar beoordeelde op 2019-07-27

erik van der schoot beoordeelde op 2019-07-25

top erik
3 dagen na bestelling aan gekomen in duitsland dus super
gr erik

bart bastiaanse beoordeelde op 2019-07-24

Jos van der Gugten beoordeelde op 2019-07-23

Na opmerking over het niet perfect vacuüm verpakt zijn van de voorgeschrote mout, bij volgende levering extra goed ingepakte mout. Wel is het maischrendement bij alle brouwsels met voorgeschrote mout bedroevend laag, ondanks dat het meegeleverde maischschema precies gevolgd is.

Dieter Meersman beoordeelde op 2019-07-23

Tom Elderbroek beoordeelde op 2019-07-21

Prima kwaliteit en snel geleverd.

Henk Dorr beoordeelde op 2019-07-18

Evenals voorgaande bestelling d

Nick Vervaart beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering en prima verpakt. Kan niet wachtem om te beginnen. Volgende keer bestel ik hier zeker weten weer.

erik van der schoot beoordeelde op 2019-07-14

top en snelle levering naar duitsland een een goede handleiding erbij

Henk beoordeelde op 2019-07-10

Alles keurig en snel ontvangen, merci.

SG beoordeelde op 2019-07-08

Snel in huis en precies zoals besteld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Richard ten Dam beoordeelde op 2019-07-08

Goed in communicatie en snelle reacties.