Peerdsbroek 17
4824BL Breda

9,9

Dirk Warnaar beoordeelde op 2019-04-22

Goed advies en goede levering

Jan de Vries beoordeelde op 2019-04-15

Snel en correct geleverd, super!

Etienne Schraven beoordeelde op 2019-04-10

Zeer tevreden. Konden het afhalen op afgesproken tijd, waardoor we geen verzending hoefden te betalen. Ook nog waardevol advies gekregen over het brouwproces

Alain beoordeelde op 2019-04-08

Goede en snelle levering
Pakket keurig verpakt
En telefonisch goed bereikbaar en goed advies een topper!

piet Deunhouwer beoordeelde op 2019-04-06

Perfecte website super snelle en correcte leveringen.

Ruud beoordeelde op 2019-04-02

Snel geleverd, goed verpakt met extra uitleg. Een uniek top product op maat.

Jasper beoordeelde op 2019-04-01

Top service!

Geert Fonteyne beoordeelde op 2019-03-31

Snelle service
SuperšŸ‘

Jan Bloemendal beoordeelde op 2019-03-30

Top service, snelheid en betrokkenheid..niet twijfelen mensen, gewoon hier bestellen! Jan Bloemendal

tjeerd harder beoordeelde op 2019-03-26

alles ging zoals afgesproken toppie

Mark Bakker beoordeelde op 2019-03-13

Een hele fijne service! ‘S ochtends besteld en de volgende dag 2 pakketten binnen met uitleg. Vooral voor mij als beginnend brouwer/stoker heel toegankelijk. Na een vraag over de mail ook direct antwoord met professioneel advies. Zeer geïnteresseerd en vriendelijk allemaal. Echt een aanrader!

Marcel Flaman beoordeelde op 2019-03-10

Persoonlijk contact met goede adviezen. Reageert snel op vragen. Houden zo!!

Jan beoordeelde op 2019-02-22

Wederom een super ervaring! Bij vragen direct perfect geholpen. Mout perfect geschroot en gevacumeerd de volgende dag ontvangen.

Marius erkelens beoordeelde op 2019-02-02

Hallo bio-brouwmaat, Erik ik ben blij jou te hebben leren kennen via het forum een snelle en prachtige levering van hard moncha whisky bio en dan mijn kleine kennis van stoken en brouwen en jou Erik geweldige paraatheid en zeer snelle reaktie,s ik ben er trots op dat door jou snelle reacties er een prachtig emmer bio massa staat te pruttelen en wij in afwachting van onze eerste stook hard moncha whisky bio wij zijn zeer dankbaar voor je adviezen en wijze raad
Marius weserbergland.marius erkelens

Geert beoordeelde op 2019-01-31

goed verpakt, snelle levering naar Belgie

Bart beoordeelde op 2019-01-26

Snelle levering. Vraag over levering adequaat beantwoord

Paul Gils beoordeelde op 2019-01-24

Duidelijke site, fijne verkoper die snel reageert!

Lummel beoordeelde op 2019-01-13

Perfect verpakt en uitstekende handleiding om pils te brouwen. Zelfs ik snapte het allemaal en ik heb nog nooit wat gebrouwen. Maar heb er wel vertrouwen in met deze handleiding. Nu het resultaat nog. Maar dat duurt nog een paar weken.

Mikaela beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en exact wat ik verwachte voor een goede prijs, absolute aanrader!

Anne Bosch beoordeelde op 2018-12-17

Super service, antwoordt direct op vragen, snelle levering, echt heel goed! Helemaal perfect.