Vossensteinsesteeg 1
3941BL Doorn
06-81916363

J Moerkerk beoordeelde op 2019-06-18

Goed geholpen. Netjes volgens afspraak geleverd. En prettig persoonlijk contact.

Martin Stevens beoordeelde op 2019-06-18

gewoon zoals het hoort

Jessica Koomen beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden. Fijn overleg van tevoren, snelle levering en topkwaliteit!

G.A.A. Pelkman beoordeelde op 2019-05-26

Site is overzichtelijk en geeft veel informatie. Reactie op bestelling kwam snel. Bij bestelling ook weer veel informatie, heel goed. Bijzonder snelle reactie toen ik even hulp nodig had.

Tina Salven beoordeelde op 2019-05-24

All went well, delivery came earlier than announced on the track & trace but luckily I was home

Tonnie Pak beoordeelde op 2019-05-22

Goede communicatie, vriendelijk en netjes bezorgd.

Lonneke Weijers beoordeelde op 2019-05-20

Fijne mensen om zaken mee te doen en... echt prachtige (en super duurzame!) tuinaarde! Alles wat ik erin zet barst van de levenskracht. Verder goede communicatie, goed advies en ook de aflevering verliep heel vlotjes en plezierig.

Lydia beoordeelde op 2019-05-20

Voor de tweede keer een grote bigbag met mestcompost besteld. Snelle en persoonlijke afhandeling en het bedrijf is goed bereikbaar. Compost is van mooie kwaliteit. En onze tuin staat er prachtig bij met een moog laagje compost bij de planten.

Toon Kort beoordeelde op 2019-05-16

Heel tevreden: telefonisch kregen we uitgebreide antwoorden op onze vragen, snel, op tijd en op de goeie plek afgeleverd!

Lida Roling beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden

Klaus beoordeelde op 2019-05-14

zeer snelle levering en vriendelijke mail's

Dick van Zanten beoordeelde op 2019-05-13

Snel bezorgd, vragen uitstekend beantwoord en goede service.

Else Boschma beoordeelde op 2019-05-10

Erg hoge bezorg kosten.

Klara Alen beoordeelde op 2019-05-10

Professioneel advies, snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Gertjan Kok beoordeelde op 2019-05-07

vol vertrouwen dat de betaling in orde komt zeer snel leveren. kom er maar eens om

Peter A. van Zoest beoordeelde op 2019-05-07

Prima geleverd op afspraak maar geen factuur op PDF formaat. Ik moet een hele mailpagina printen

alphons van Winden beoordeelde op 2019-05-06

Snelle service. Goede producten.

Petra Bakker-de Heer beoordeelde op 2019-05-02

Goede afwikkeling van bestelling goede service

Ida Marsman beoordeelde op 2019-04-30

Werd goed rekening gehouden met de tijd dat we op besteladres - een wat afgelegen moestuin- aanwezig konden zijn.

jose lemmen beoordeelde op 2019-04-30

bovenal een zeer goed biologisch product, via de big bag hebben de buren geen last van grond aan de weg. Vriendelijke mensen en ze komen alle afspraken t.a.v. levering, alles loopt soepel en duidelijk. prima!