De Hermelijn 40
3972TT Driebergen-Rijsenburg
06-81916363

Rob Vens beoordeelde op 2018-09-23

Netjes en snel geleverd met topkwaliteit grond. (Heel) klein minpuntje was dat de chauffeur niet even tijd had genomen om de handigste aanrijroute uit te zoeken dus het was even zweten!

Wijma beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Snel de factuur. En product prima.

Simone Boer beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik de bestelling thuis had. Niet tevreden over de communicatie met de chauffeur. Ik had duidelijk uitgelegd in een berichtje waar te lossen, maar er is op een verkeerde plek gelost.

A Langeberg beoordeelde op 2018-09-05

Keurig op tijd bezorgd, alleen de track en trace werkte niet, na telefonisch contact. verliep het vervolgens goed

M. Kraijenbrink beoordeelde op 2018-08-28

Vorige week besteld en op de afgesproken datum geleverd. De vervoerder had vergeten door te geven hoe laat ze kwamen, maar na bio cultura gebeld te hebben kwam alles goed.

B. Everding beoordeelde op 2018-08-25

Ik ben erg tevreden met het product en de levering. Er werd rekening gehouden met mijn voorkeur voor een bezorgdag en de leverancier was vriendelijk en op tijd.

Ronald beoordeelde op 2018-08-17

Geweldig dat de compost geleverd werd op de juiste plaats.

Wil Roeden beoordeelde op 2018-07-19

Mooi op tijd geleverd!

H.C. Alblas beoordeelde op 2018-07-10

Prachtige aarde, snel geleverd, uitstekende communicatie over de bestelling en fijne transporteur.

Marijke Crevecoeu beoordeelde op 2018-07-08

Ik had al eerder een beoordeling verzonden. Alweer zo'n vraag is irritant

Marijke Crevecoeu beoordeelde op 2018-07-05

Was aangenaam verrast door mooie losse structuur van deze grond.
Overweeg de hele tuin met een laagje van dit spul te gaan verwennen

Carin Wevers beoordeelde op 2018-07-01

Prachtig spul, snel en goed geleverd, goed overleg met het vervoersbedrijf. Leuke chauffeur....

Sonja beoordeelde op 2018-06-22

Omdat wij een lastige oprit hebben even gebeld met BioKultura. Probleem uitgelegd en de levering ging precies zoals afgesproken; wat een service!

Iris Klatte beoordeelde op 2018-06-19

Snel geleverd, goede kwaliteit

Kitty Hinkenkemper beoordeelde op 2018-06-19

Altijd op tijd, en erg flexibel. Niet te vergeten natuurlijk is hun product ook super goed.

Willem van der Wiel beoordeelde op 2018-06-17

Levering zoals afgesproken. Kwaliteit van het geleverde wachten we af.

Lia van Boekel beoordeelde op 2018-05-29

De aarde werd keurig bezorgd en op de plek van mijn voorkeur geplaatst

gert brouwer beoordeelde op 2018-05-20

Prachtige grond, vlot geleverd, goed verpakt!

Lizetta Van den Berg beoordeelde op 2018-05-11

Zeer tevreden, goede uitleg over de producten. Vrijdags bestelling geplaatst en op maandagochtend geleverd. Prima grond. Heb er vertrouwen in dat de planten goed zullen aanslaan.

Maria beoordeelde op 2018-05-05

Prima product, levering volgens afspraak, we zijn heel tevreden