De Hermelijn 40
3972TT Driebergen-Rijsenburg
06-81916363

Willem van der Wiel beoordeelde op 2018-06-17

Levering zoals afgesproken. Kwaliteit van het geleverde wachten we af.

Lia van Boekel beoordeelde op 2018-05-29

De aarde werd keurig bezorgd en op de plek van mijn voorkeur geplaatst

gert brouwer beoordeelde op 2018-05-20

Prachtige grond, vlot geleverd, goed verpakt!

Lizetta Van den Berg beoordeelde op 2018-05-11

Zeer tevreden, goede uitleg over de producten. Vrijdags bestelling geplaatst en op maandagochtend geleverd. Prima grond. Heb er vertrouwen in dat de planten goed zullen aanslaan.

Maria beoordeelde op 2018-05-05

Prima product, levering volgens afspraak, we zijn heel tevreden

Saskia Van Ankeren beoordeelde op 2018-05-04

Keurig afgeleverd op de gevraagde locatie. Goede producten, die alleen maar duur lijken. Alle planten tieren nu welig in een tuin die helemaal verwaarloosd en uitgeput was

Sam Suwier beoordeelde op 2018-05-01

Overzichtelijke site, supersnelle levering. Goed verpakt met gerecycleerde vulling.

Coby van Roest beoordeelde op 2018-05-01

snelle levering, prachtige potgrond! Wel jammer dat de transporteur de bigbag op de verharde weg heeft gelost omdat hij niet het erf op durfde cq kon en ook geen tilliftje of iets dergelijks bij zich had.

Linda beoordeelde op 2018-05-01

bio kultura uitstekend assortiment
Snelle levering - op de hoogte gehouden tijdstip van de levering - goede communicatie

Marie beoordeelde op 2018-04-26

Goede kwaliteit en communicatie, snelle levering

Iris van Meer beoordeelde op 2018-04-25

Tevreden, al deed de "kijk hoe laat je bestelling aankomt" link het niet. Verder alles prima geregeld!

Jacolien Brouwer-de Boer beoordeelde op 2018-04-23

Ik ben heel tevreden. Er werd d.m.v. email en telefonisch contact op de hoogte gebracht, wanneer de bestelling afgeleverd zou worden.

Maarten Ligthart beoordeelde op 2018-04-23

Mooie grond

Niki Steneker beoordeelde op 2018-04-19

Uitgebreid antwoord op mijn vragen, zowel telefonisch als per mail, korte reactietijd en flexibel in de levering (ook als je die wilt wijzigen)

Tanja Pot beoordeelde op 2018-04-19

Een bedrijf dat meedenkt.
na het plaatsen van een bestelling met hoge verzendkosten kreeg ik netjes een mail terug met de tip van een dealer in de buurt zodat de artikelen daar opgehaald konden worden.
Zeer attent.

Chantal Bekker beoordeelde op 2018-04-16

Heb telefonisch goed advies gekregen en de levering kwam snel. 2 m3 tuinaarde is wel duur met verzendkosten erbij, maar de aarde is wel van uitstekende kwaliteit.

A.J. Lansink beoordeelde op 2018-04-16

Prima product (tuinaarde) en keurig volgens afspraak geleverd!

Helene beoordeelde op 2018-04-16

zoals je het verwacht maar meestal nooit krijgt. Duidelijke site, snelle afhandeling en goed bereikbaar.

Tineke Booi beoordeelde op 2018-04-14

Goede informatie, eenvoudig bestellen, snelle levering, goede service bij aflevering. Wat wil een mens nog meer?

Roy Zijnen beoordeelde op 2018-04-12

mooie compost