De Hermelijn 40
3972TT Driebergen-Rijsenburg
06-81916363

A. van Bodegom beoordeelde op 2018-12-03

Levering keurig op de afgesproken dag. Bigbag van 2kuub staat wel wat 'wiebelig'op de pallet, maar dankzij de ervaren chauffeur toch keurig op de beoogde plek afgeleverd.
Op de track en trace is nog wel wat aan te merken want het beoogde aflevertijdstip veranderde voortdurend (minimaal 5 of 6 x op de afleverdag , zowel uren! vooruit als weer terug, tot zelfs in de avonduren!! Uiteindelijk toch nog voor de avond afgeleverd. De chauffeur bleek hiervan totaal geen weet te hebben.

Annick de Witt beoordeelde op 2018-11-28

Vriendelijk en snel, belde nog even na om te zorgen dat alles goed bezorgd zou worden.

victor wichers beoordeelde op 2018-11-23

bestelling verliep prima.
aflevering was per oplegger, niet per bakwagen wat was opgegeven. de oplegger gaf wat problemen met de toegang.
kwaliteit grond voldoende. wat opviel: licht gewicht (600 kg voor 2 kuub).

Astrid Franssen beoordeelde op 2018-10-14

Goede, snelle levering. Vriendelijk contact.

Anja Huizenga beoordeelde op 2018-10-13

Mooie kwaliteit tuinaarde. Snel geleverd. Prima.

Trinke van Dam beoordeelde op 2018-10-08

Zeer tevreden, mooie compost, goed verpakt, transporteur die meedenkt in het plaatsen van de zware big bags.

Els van der Linden beoordeelde op 2018-09-30

Heel tevreden, snelle levering (op de gewenste dag), duidelijk aangegeven binnen welke tijdsblok geleverd zal worden, duidelijke productinformatie op de website.

Rob Vens beoordeelde op 2018-09-23

Netjes en snel geleverd met topkwaliteit grond. (Heel) klein minpuntje was dat de chauffeur niet even tijd had genomen om de handigste aanrijroute uit te zoeken dus het was even zweten!

Nico Meijerink beoordeelde op 2018-09-21

Het blijkt dat de prijs veel te hoog is

Wijma beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Snel de factuur. En product prima.

Simone Boer beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik de bestelling thuis had. Niet tevreden over de communicatie met de chauffeur. Ik had duidelijk uitgelegd in een berichtje waar te lossen, maar er is op een verkeerde plek gelost.

A Langeberg beoordeelde op 2018-09-05

Keurig op tijd bezorgd, alleen de track en trace werkte niet, na telefonisch contact. verliep het vervolgens goed

M. Kraijenbrink beoordeelde op 2018-08-28

Vorige week besteld en op de afgesproken datum geleverd. De vervoerder had vergeten door te geven hoe laat ze kwamen, maar na bio cultura gebeld te hebben kwam alles goed.

B. Everding beoordeelde op 2018-08-25

Ik ben erg tevreden met het product en de levering. Er werd rekening gehouden met mijn voorkeur voor een bezorgdag en de leverancier was vriendelijk en op tijd.

Ronald beoordeelde op 2018-08-17

Geweldig dat de compost geleverd werd op de juiste plaats.

Wil Roeden beoordeelde op 2018-07-19

Mooi op tijd geleverd!

H.C. Alblas beoordeelde op 2018-07-10

Prachtige aarde, snel geleverd, uitstekende communicatie over de bestelling en fijne transporteur.

Marijke Crevecoeu beoordeelde op 2018-07-08

Ik had al eerder een beoordeling verzonden. Alweer zo'n vraag is irritant

Marijke Crevecoeu beoordeelde op 2018-07-05

Was aangenaam verrast door mooie losse structuur van deze grond.
Overweeg de hele tuin met een laagje van dit spul te gaan verwennen

Carin Wevers beoordeelde op 2018-07-01

Prachtig spul, snel en goed geleverd, goed overleg met het vervoersbedrijf. Leuke chauffeur....