De Hermelijn 40
06-81916363

Michiel Fockema Andreae beoordeelde op 2019-02-16

alles volgens afspraak.

Vincent van den Haak beoordeelde op 2019-02-11

Alles is soepel en naar wens verlopen. Helemaal tevreden.

Mascha Corel beoordeelde op 2019-02-07

Helemaal tevreden, snelle levering!

Joyce van den Hoek Ostende beoordeelde op 2019-02-07

Prima, snel contact met leverancier en goed materiaal is geleverd (tuinaarde). Levering op tijdstip zoals afgesproken. De chauffeur van het transportbedrijf was welwillend en vriendelijk, maar wel wat onhandig/slordig in rijden over ons terrein (heeft een tak van de oude mispel gekost).

Mirjam de Koster beoordeelde op 2019-02-02

Prima, persoonlijke service!

Sanne hage-kulker beoordeelde op 2019-01-26

Makkelijke besteld op de website, en netjes afgeleverd op de oprit.

Hans Bos beoordeelde op 2019-01-23

Het bouwpakket werd snel geleverd. Alleen jammer dat een duidelijke beschrijving voor opbouwen ontbrak. Tip: een starterspakket compost maken zou een heel nuttige aanvulling zijn.

Marianne ter Maat beoordeelde op 2019-01-04

Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Helaas is de bestelling wel op verkeerde plek neergezet maar ook dit wordt correct en netjes afgehandeld. Kan gebeuren. Communicatie is goed, snel antwoord.
Webwinkel zoals je het wenst, duidelijk bestel website en direct besvestiging met aflevertijden. Levering binnen een paar dagen.

Marc van Dongen beoordeelde op 2018-12-31

Zeer goed product. Onze tuin heeft er een boost van gekregen. Prettig telefonisch contact nav vragen die we nog hadden.

A. van Bodegom beoordeelde op 2018-12-03

Levering keurig op de afgesproken dag. Bigbag van 2kuub staat wel wat 'wiebelig'op de pallet, maar dankzij de ervaren chauffeur toch keurig op de beoogde plek afgeleverd.
Op de track en trace is nog wel wat aan te merken want het beoogde aflevertijdstip veranderde voortdurend (minimaal 5 of 6 x op de afleverdag , zowel uren! vooruit als weer terug, tot zelfs in de avonduren!! Uiteindelijk toch nog voor de avond afgeleverd. De chauffeur bleek hiervan totaal geen weet te hebben.

Annick de Witt beoordeelde op 2018-11-28

Vriendelijk en snel, belde nog even na om te zorgen dat alles goed bezorgd zou worden.

victor wichers beoordeelde op 2018-11-23

bestelling verliep prima.
aflevering was per oplegger, niet per bakwagen wat was opgegeven. de oplegger gaf wat problemen met de toegang.
kwaliteit grond voldoende. wat opviel: licht gewicht (600 kg voor 2 kuub).

Astrid Franssen beoordeelde op 2018-10-14

Goede, snelle levering. Vriendelijk contact.

Anja Huizenga beoordeelde op 2018-10-13

Mooie kwaliteit tuinaarde. Snel geleverd. Prima.

Trinke van Dam beoordeelde op 2018-10-08

Zeer tevreden, mooie compost, goed verpakt, transporteur die meedenkt in het plaatsen van de zware big bags.

Els van der Linden beoordeelde op 2018-09-30

Heel tevreden, snelle levering (op de gewenste dag), duidelijk aangegeven binnen welke tijdsblok geleverd zal worden, duidelijke productinformatie op de website.

Rob Vens beoordeelde op 2018-09-23

Netjes en snel geleverd met topkwaliteit grond. (Heel) klein minpuntje was dat de chauffeur niet even tijd had genomen om de handigste aanrijroute uit te zoeken dus het was even zweten!

Nico Meijerink beoordeelde op 2018-09-21

Het blijkt dat de prijs veel te hoog is

Wijma beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Snel de factuur. En product prima.

Simone Boer beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik de bestelling thuis had. Niet tevreden over de communicatie met de chauffeur. Ik had duidelijk uitgelegd in een berichtje waar te lossen, maar er is op een verkeerde plek gelost.