Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BioKultura Webshop

De Hermelijn 40
3972TT Driebergen-Rijsenburg
06-81916363
KvK 30247068

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BioKultura Webshop

Gemiddelde beoordeling

9,5

141 beoordelingen

Beoordeling van klanten

98%

1%

1%

2019
BioKultura Webshop

Michiel Fockema Andreae beoordeelde op 2019-02-16

alles volgens afspraak.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Vincent van den Haak beoordeelde op 2019-02-11

Alles is soepel en naar wens verlopen. Helemaal tevreden.

BioKultura Webshop

Mascha Corel beoordeelde op 2019-02-07

Helemaal tevreden, snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Joyce van den Hoek Ostende beoordeelde op 2019-02-07

Prima, snel contact met leverancier en goed materiaal is geleverd (tuinaarde). Levering op tijdstip zoals afgesproken. De chauffeur van het transportbedrijf was welwillend en vriendelijk, maar wel wat onhandig/slordig in rijden over ons terrein (heeft een tak van de oude mispel gekost).

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Mirjam de Koster beoordeelde op 2019-02-02

Prima, persoonlijke service!

BioKultura Webshop

Sanne hage-kulker beoordeelde op 2019-01-26

Makkelijke besteld op de website, en netjes afgeleverd op de oprit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Hans Bos beoordeelde op 2019-01-23

Het bouwpakket werd snel geleverd. Alleen jammer dat een duidelijke beschrijving voor opbouwen ontbrak. Tip: een starterspakket compost maken zou een heel nuttige aanvulling zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Marianne ter Maat beoordeelde op 2019-01-04

Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Helaas is de bestelling wel op verkeerde plek neergezet maar ook dit wordt correct en netjes afgehandeld. Kan gebeuren. Communicatie is goed, snel antwoord.
Webwinkel zoals je het wenst, duidelijk bestel website en direct besvestiging met aflevertijden. Levering binnen een paar dagen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Marc van Dongen beoordeelde op 2018-12-31

Zeer goed product. Onze tuin heeft er een boost van gekregen. Prettig telefonisch contact nav vragen die we nog hadden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

A. van Bodegom beoordeelde op 2018-12-03

Levering keurig op de afgesproken dag. Bigbag van 2kuub staat wel wat 'wiebelig'op de pallet, maar dankzij de ervaren chauffeur toch keurig op de beoogde plek afgeleverd.
Op de track en trace is nog wel wat aan te merken want het beoogde aflevertijdstip veranderde voortdurend (minimaal 5 of 6 x op de afleverdag , zowel uren! vooruit als weer terug, tot zelfs in de avonduren!! Uiteindelijk toch nog voor de avond afgeleverd. De chauffeur bleek hiervan totaal geen weet te hebben.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Annick de Witt beoordeelde op 2018-11-28

Vriendelijk en snel, belde nog even na om te zorgen dat alles goed bezorgd zou worden.

BioKultura Webshop

victor wichers beoordeelde op 2018-11-23

bestelling verliep prima.
aflevering was per oplegger, niet per bakwagen wat was opgegeven. de oplegger gaf wat problemen met de toegang.
kwaliteit grond voldoende. wat opviel: licht gewicht (600 kg voor 2 kuub).

BioKultura Webshop

Astrid Franssen beoordeelde op 2018-10-14

Goede, snelle levering. Vriendelijk contact.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Anja Huizenga beoordeelde op 2018-10-13

Mooie kwaliteit tuinaarde. Snel geleverd. Prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Trinke van Dam beoordeelde op 2018-10-08

Zeer tevreden, mooie compost, goed verpakt, transporteur die meedenkt in het plaatsen van de zware big bags.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Els van der Linden beoordeelde op 2018-09-30

Heel tevreden, snelle levering (op de gewenste dag), duidelijk aangegeven binnen welke tijdsblok geleverd zal worden, duidelijke productinformatie op de website.

BioKultura Webshop

Rob Vens beoordeelde op 2018-09-23

Netjes en snel geleverd met topkwaliteit grond. (Heel) klein minpuntje was dat de chauffeur niet even tijd had genomen om de handigste aanrijroute uit te zoeken dus het was even zweten!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Nico Meijerink beoordeelde op 2018-09-21

Het blijkt dat de prijs veel te hoog is

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Wijma beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Snel de factuur. En product prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BioKultura Webshop

Simone Boer beoordeelde op 2018-09-06

Ik ben tevreden over de snelheid waarmee ik de bestelling thuis had. Niet tevreden over de communicatie met de chauffeur. Ik had duidelijk uitgelegd in een berichtje waar te lossen, maar er is op een verkeerde plek gelost.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.