Vossensteinsesteeg 1
3941BL Doorn
06-81916363

H Wilholt beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden. Van te voren nog een telefoontje ontvangen over de bereikbaarheid van mijn huis. Tegelijk kon ik nog wat vragen stellen over de samenstelling van de mest-compost. De compost was prima op enkele stukken plastic na.

Elsbeth van Dam beoordeelde op 2019-07-26

Heel gemakkelijk een keuze te maken, vlotte afwikkeling en service: binnen een paar dagen stond mijn big bag met potgrond al voor de deur!

Quik beoordeelde op 2019-07-18

goed

Anja van Ginhoven beoordeelde op 2019-07-15

Levering volgens afspraak verlopen

Nadia El Helou beoordeelde op 2019-07-08

Uitstekend product, snelle levering en erg duidelijke, complete en vriendelijke communicatie. Bedankt!!

Yvonne van der Laan beoordeelde op 2019-07-02

Het was jammer dat de tuinaarde in 1 zak van 2 kuub kwam (behoorlijk onwerkbaar en voor de vervoerder onmogelijk op de goede plek te zetten). Tevens moet ik zelf op 2 kuub een 5 tal 20 liter zakken organische meststof gaan mengen. Dat gaat dus niet. Vandaar dat ik Biokultura als matig weergeef. Aarde is wel een mooi product maar ik had het liever pre-mixed gehad.

Wim van Schooten beoordeelde op 2019-07-01

Prima kwaliteit, prettig geregeld en super snel.

Wouter Scholten beoordeelde op 2019-06-27

De volgende dag al bezorgd en er werd prettig meegedacht over verdeling bezorging over twee locaties.

J Moerkerk beoordeelde op 2019-06-18

Goed geholpen. Netjes volgens afspraak geleverd. En prettig persoonlijk contact.

Martin Stevens beoordeelde op 2019-06-18

gewoon zoals het hoort

Jessica Koomen beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden. Fijn overleg van tevoren, snelle levering en topkwaliteit!

G.A.A. Pelkman beoordeelde op 2019-05-26

Site is overzichtelijk en geeft veel informatie. Reactie op bestelling kwam snel. Bij bestelling ook weer veel informatie, heel goed. Bijzonder snelle reactie toen ik even hulp nodig had.

Tina Salven beoordeelde op 2019-05-24

All went well, delivery came earlier than announced on the track & trace but luckily I was home

Tonnie Pak beoordeelde op 2019-05-22

Goede communicatie, vriendelijk en netjes bezorgd.

Lonneke Weijers beoordeelde op 2019-05-20

Fijne mensen om zaken mee te doen en... echt prachtige (en super duurzame!) tuinaarde! Alles wat ik erin zet barst van de levenskracht. Verder goede communicatie, goed advies en ook de aflevering verliep heel vlotjes en plezierig.

Lydia beoordeelde op 2019-05-20

Voor de tweede keer een grote bigbag met mestcompost besteld. Snelle en persoonlijke afhandeling en het bedrijf is goed bereikbaar. Compost is van mooie kwaliteit. En onze tuin staat er prachtig bij met een moog laagje compost bij de planten.

Toon Kort beoordeelde op 2019-05-16

Heel tevreden: telefonisch kregen we uitgebreide antwoorden op onze vragen, snel, op tijd en op de goeie plek afgeleverd!

Lida Roling beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden

Klaus beoordeelde op 2019-05-14

zeer snelle levering en vriendelijke mail's

Dick van Zanten beoordeelde op 2019-05-13

Snel bezorgd, vragen uitstekend beantwoord en goede service.