Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

7,9

G.J. Oude Wesselink beoordeelde op 2017-11-25

Snelle levering en de kachel was enorm goed verpakt zodat deze niet kon beschadigen. De stenen ontbraken en na 1 mailtje hadden we deze de volgende dag in huis.

Rober Pronk beoordeelde op 2017-11-19

Heel goed gegaan met bezorging om niet naar huisadres maar ander adres te bezorgen (door dat er niemand thuis was op die dag van bezorging)goed telefonische afspraak gemaakt over het bezorging adres,zeer tevreden

Prakash Lachman beoordeelde op 2017-05-29

Heel tevreden. Er kan altijd wat misgaan, maar als het zo snel en goed afgehandeld word kan je alleen maar heel tevreden zijn.

Beste Prakash Lachman

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik wens u heel veel plezier met het doek tijdens de zonnige en warme dagen.

Dirk Smets
www.schaduwdoekkeuze.nl

Maartje van de Ven beoordeelde op 2017-02-18

De wachttijd van twee weken bleken ruim 4 weken en toen de haard kwam zat er een lichte beschadiging op. Maar het is een leuke haard, en ik ben er blij mee.

E.H. Volker beoordeelde op 2017-01-16

Netjes verpakt en snel verzonden.

Wim Becks beoordeelde op 2017-01-08

Levering ruim 1 week te laat.
Na uitpakken bleek de haard beschadigd te zijn.

Evelien Scharff beoordeelde op 2016-12-10

Goede service snelle levering

Reactie van Biohaarddesign:
Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Peter Smolders beoordeelde op 2016-12-07

Snel geleverd
Keurig aangeleverd
Goed contact

Gewoon netjes

Reactie van Biohaarddesign:
Wij hopen dat u lekker geniet van u Biohaard.

Piet Barnhoorn beoordeelde op 2016-11-19

Levertijd is niet zoals belooft binnen 1 1/2 week maar binnen 1 1/2 maand

Rob Burg beoordeelde op 2016-11-09

Tevreden met de zending en het artikel. Wel duurde het lang voordat we iets vernamen over de verzending en kregen we het artikel twee weken na betaling geleverd. Als je eerder een slechte ervaring hebt gehad met een online besteld artikel, zoals in ons geval een dure lamp die betaald werd maar nooit geleverd, is dit niet prettig.

Johan Jeuring beoordeelde op 2016-11-06

Alles verliep volgens de verstrekte gegevens.

Johan Cunen beoordeelde op 2016-11-01

Niets aan te merken over mijn bestelling, maar over de levering heel wat, eerst word mijn bestelling bij afwezigheid gewoon achter de woning gedeponeerd , vervolgens word er door de bezorger zelf de levering getekend onder mijn naam als geleverd, dan de dag erna wanneer ik het pakket aantref en het uitpak, is het op verschillende plaatsen beschadigd, waardoor het niet meer bruikbaar is!!!

Paul Flush beoordeelde op 2016-10-29

Friendly and efficient service. Fire arrived within the promised period and in perfect condition.

Reactie van Biohaarddesign:
Nice to hear that you are satisfied.

Ellen Stant beoordeelde op 2016-10-12

Makkelijk is gebruik. Mooie vlammen

Reactie van Biohaarddesign:
Weer een product naar tevredenheid bij onze klant afgeleverd.
Geniet van uw Biohaard, gezellig en sfeevol.

R. beoordeelde op 2016-09-18

Product zonder verpakking in een blanco kartonnen doos geleverd. Bleek onvolledig te zijn door het ontbreken van een onderdeel dat noodzakelijk is voor een veilige werking. Telefoonnummers in e-mail werken niet waardoor contact moeizaam gaat. Naleveren van het onderdeel gaat ook lastiger dan verwacht. Na telefonisch contact met mij verteld dat ik nog teruggebeld zal worden. Het onderdeel wordt nog niet toegezonden.

Beste,

Producten worden altijd in een blaco doos geleverd en voor een biohaard bestaat geen beschrijving. Bijna geen 1 fabrikant heeft een beschrijving voor een biohaard omdat de werking voor zich zelf spreekt. Daarom hebben wij van Biohaarddesign.nl zelf een beschrijving op onze website gezet.

Email en telefoon werken altijd zijn nooit kapot of buitenwerking. Dus ergens is er toch bij u iets verkeerds gegaan maar dat kunnen wij niet nagaan omdat u uw naam niet bij de negatieve beoordeling heeft gezet. Zeker ons email systeem werkt normaal binnen het uur dat we een mail beantwoorden. Ook hebben we 2 telefoon nummers beschikbaar, een normaal 040 en een 06 nummer.

Zoals gezegd kan ik niet meer duidelijkheid geven omdat u uw gegevens er niet bij heeft vermeld. Doch behandelen wij iedere klacht met volle overtuiging en lossen wij ze allemaal op. Alleen wij zijn qua levering ook afhankelijk van onze leveranciers die meestal niet om de hoek zitten. Hierdoor kan het allemaal wat langer duren.

Wij van biohaarddesign.nl zijn niet voor niks al jarenlang de onbetwiste nr 1 in de verkoop van veilige bio-ethanol sfeerhaarden. Dit hebben we bereikt door een uitgebreid assortiment tegen interessante prijzen en de juiste service. Dus ook uw probleem wordt opgelost.

Dirk Smets
Biohaarddesign.nl

Jeroen Deckers beoordeelde op 2016-09-07

Goede sevice snel geleverd

CARINE DE LAENDER beoordeelde op 2016-09-07

directe en correcte levering, had nog een vraag , die onmiddellijk werd beantwoord door de verkoper

sj grootkeukentechniek beoordeelde op 2016-09-07

te lange levertijd ca 6 weken

jan te siepe beoordeelde op 2016-08-10

klant word erg goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, en tijdspanne tuseen bestellen en afleveren is goed

rob jansen beoordeelde op 2016-07-20

goed