Kanaalstraat 251
2161JK Lisse

8,9

Bol.com 279 8,9

Margo beoordeelde op 2019-06-22

Duidelijk, netjes en snel.

Dominique Van de Poel beoordeelde op 2019-03-07

Snelle correcte levering

Nienke beoordeelde op 2018-12-24

Snel - Mooie producten - prima prijs

Tamara Roep beoordeelde op 2018-11-17

Product was goedkoper dan elders en kwam spoedig binnen.

Sandra Van der Weiden beoordeelde op 2018-08-19

Vragen snel beantwoord en keurig bezorgd.

Suzy Bosland beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering, vriendelijk mijn veagen beantwoord en omdat de ‘grootverpakking’ van het gewenste product niet leverbaar was, kreeg ik voor hetzelfde bedrag drie losse exemplaren. Goed meegedacht :)

Viola Demmers beoordeelde op 2018-03-22

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling. Alles was op voorraad en binnen drie dagen werd alles, keurig verpakt afgeleverd. Er zat zelfs nog een cadeautje bij wat ik erg op prijs stelde.

Jansje de Graaff beoordeelde op 2018-03-18

Gewoon goed en efficient

Mandy beoordeelde op 2018-03-05

Hele goede service, verstand van zaken. Voor herhaling vatbaar!

marloes beoordeelde op 2017-12-18

product was in eerste instantie niet op voorraad, maar kreeg daar netjes bericht over met meerdere oplossingen.

J. De Laaf beoordeelde op 2017-05-11

Dagcrème biomed bestelt, heerlijke crème en snel thuis bezorgd