Asterstraat 38
4904DH Oosterhout

Marco de Wildt beoordeelde op 2018-12-08

De producten zijn van goede kwaliteit en eenvoudig te bestellen via de site. Snelle en nette levering (goed verpakt) van het bestelde product. Volgende bestelling zal ik naar grote waarschijnlijkheid ook hier bestellen.

Hajar Lemhour beoordeelde op 2018-11-18

Nurettin Musluk beoordeelde op 2018-11-16

Goed alleen bestelling kom te laat en wordt niet thuis gezorgd deze keer heb ik opgehaald bij post kantoor

Celine Miggelbrink beoordeelde op 2018-11-16

Delilah beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en goede verpakking.Smaak van de olie viel erg mee.

Lativa Lynch beoordeelde op 2018-10-03

Komal Bakker beoordeelde op 2018-09-17

Annika Bouw beoordeelde op 2018-09-15

Heel erg tevreden!!

Lila Manickchan beoordeelde op 2018-08-27

Het is goed bezorgd en goede service

Bouzian Bellahsan beoordeelde op 2018-06-18

nurettin musluk beoordeelde op 2018-06-16

Jeanette beoordeelde op 2018-06-11

Snelle en correcte levering

Marco de Wildt beoordeelde op 2018-06-03

Snelle en nette levering van het bestelde product.

Asha Mohamud beoordeelde op 2018-05-29

Helianthe Pique beoordeelde op 2018-05-11

de levering was snel, het product ben ik aan het uitproberen maar ruikt idd 100%
Een punt van aandacht misschien is dat ik na mijn bestelling geen bevestigingsmail heb ontvangen. Ik kreeg wel een mail op de dag van bezorging dat het onderweg was. Heel goed en zorgvuldig verpakt.

Azra beoordeelde op 2018-04-29

Hillewiese Jaggan beoordeelde op 2018-04-08