Overtoom 141

8,7

Co Vavier beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering.

ingrid schoonman beoordeelde op 2018-08-12

tevreden, bestelling binnen een dag in huis

Mohamed Shabier Arjun beoordeelde op 2018-08-07

Super snelle levering. Top!!!

v.d.Berg beoordeelde op 2018-08-03

Na de derde bluebot xsmart te hebben gekregen wil ook deze niet werken geeft codeE2 aan er is geen beweging in te krijgen. Naar support blaupunktrobotics.eu te hebben gebeld en na de piep ingesproken geen enkele reactie dus deze 3e xsmart gaat ook retour en geen nieuwe meer helemaal klaar mee.

Reactie van Blaupunkt Robotics:
E2 fout betekent dat uw toestel niet voldoende is opgeladen. Bij het opladen via uw dockingstation dient u de robot aan te zetten. Aan de zijkant zit een aan/uit schakelaar.

Jo Wildemeersch beoordeelde op 2018-07-16

heel praktisch toestel moesten dit al vroeger aangekocht hebben.

Ruth Guicherit beoordeelde op 2018-06-15

Artikelen besteld, daarna goed op de hoogte gehouden over waar het pakketje zich bevond. Snel bezorgd.

hans luijk beoordeelde op 2018-05-27

Goed afgehandeld. Netjes en op tijd.

Hans Kuhne beoordeelde op 2018-05-14

Een fantastische Robot stofzuiger met prima ondersteuning !!

TIm beoordeelde op 2018-04-29

Heel tevreden over het product! Maakt zeer grondig schoon en is goed te bedienen op afstand!

Edwin van der List beoordeelde op 2018-04-21

Communicatie slecht. Doorlooptijd meer dan 6 weken.

Geert Loonen beoordeelde op 2018-04-08

Alles volgens afspraak

dirk knapen beoordeelde op 2018-03-12

perfecte afhandeling / levering

Jerome Koster beoordeelde op 2018-03-09

Makkelijk te bestellen vanuit de app en heel snel thuis ontvangen

Mathias D’Hondt beoordeelde op 2018-03-03

De webshop is zeer gebruiksvriendelijk en de betaling verloopt correct. De bestelling werd binnen de afgesproken termijn geleverd door Bpost.

Peter Aldelhof beoordeelde op 2018-02-06

Zeer tevreden. ‘s. Avonds besteld en de volgende dag in mijn brievenbus.

SJB Peeters beoordeelde op 2018-01-27

Goed

Magneet strips beoordeelde op 2018-01-21

Snel geleverd

Sarah Geens beoordeelde op 2018-01-13

Sneller geleverd dan verwacht.
Zeer goed toestel, bespaart me heel wat werk.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-11

Vrijdagavond besteld, zaterdag in huis.

Andy Slaets beoordeelde op 2018-01-08

Product niet in orde. Vervolgens bestaat er geen Nederlands contact nummer voor dit soort apparatuur. Het mailadres wat in de handleiding vermeld staat bestaat ook niet.

Een product kan natuurlijk door pure pech niet in orde zijn, geen probleem. Maar er is tot nu toe op geen enkele manier contact te krijgen met Blaupunkt. Zojuist een mail naar het info adres verstuurd, hopelijk kom ik daar verder. Mijn tip: koop eventueel via een tussendealer, niet rechtstreeks daar.

update: dank voor de snelle reactie Blaupunkt! en excuus voor de frustratie, ik ga zo even bellen.
ps: net nog even de handleiding er online bijgepakt, daar staat inderdaad het mailadres foutief vermeld; https://shop.blaupunktrobotics.eu/wp-content/uploads/2017/10/extensive-manual-BPKVCBB1XS-blaupunkt-bluebot-xsmart.pdf (pagina 26)

Reactie van Blaupunkt Robotics:
Beste Andy,

Dank voor uw bericht. Helaas heeft u het emailadres Support@blaupunktrobotics.eu met 3 P's geschreven, vandaar dat deze niet bij ons is binnen gekomen. Op https://support.blaupunktrobotics.eu staan de verschillende manieren waarop u met ons in contact kunt treden. Daar kunnen wij u ook helpen om uw probleem met de robot op te lossen.