Overtoom 141

Alles volgens afspraak

dirk knapen beoordeelde op 2018-03-12

perfecte afhandeling / levering

Jerome Koster beoordeelde op 2018-03-09

Makkelijk te bestellen vanuit de app en heel snel thuis ontvangen

Mathias D’Hondt beoordeelde op 2018-03-03

De webshop is zeer gebruiksvriendelijk en de betaling verloopt correct. De bestelling werd binnen de afgesproken termijn geleverd door Bpost.

Peter Aldelhof beoordeelde op 2018-02-06

Zeer tevreden. ‘s. Avonds besteld en de volgende dag in mijn brievenbus.

SJB Peeters beoordeelde op 2018-01-27

Goed

Magneet strips beoordeelde op 2018-01-21

Snel geleverd

Sarah Geens beoordeelde op 2018-01-13

Sneller geleverd dan verwacht.
Zeer goed toestel, bespaart me heel wat werk.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-11

Vrijdagavond besteld, zaterdag in huis.

Andy Slaets beoordeelde op 2018-01-08

Product niet in orde. Vervolgens bestaat er geen Nederlands contact nummer voor dit soort apparatuur. Het mailadres wat in de handleiding vermeld staat bestaat ook niet.

Een product kan natuurlijk door pure pech niet in orde zijn, geen probleem. Maar er is tot nu toe op geen enkele manier contact te krijgen met Blaupunkt. Zojuist een mail naar het info adres verstuurd, hopelijk kom ik daar verder. Mijn tip: koop eventueel via een tussendealer, niet rechtstreeks daar.

update: dank voor de snelle reactie Blaupunkt! en excuus voor de frustratie, ik ga zo even bellen.
ps: net nog even de handleiding er online bijgepakt, daar staat inderdaad het mailadres foutief vermeld; https://shop.blaupunktrobotics.eu/wp-content/uploads/2017/10/extensive-manual-BPKVCBB1XS-blaupunkt-bluebot-xsmart.pdf (pagina 26)

Reactie van Blaupunkt Robotics:
Beste Andy,

Dank voor uw bericht. Helaas heeft u het emailadres Support@blaupunktrobotics.eu met 3 P's geschreven, vandaar dat deze niet bij ons is binnen gekomen. Op https://support.blaupunktrobotics.eu staan de verschillende manieren waarop u met ons in contact kunt treden. Daar kunnen wij u ook helpen om uw probleem met de robot op te lossen.

Mark Kurvers beoordeelde op 2017-12-25

Slechte communicatie over vertraagde verzending. Geen bevestigingsmail ontvangen tot op de dag van bezorgen, welke ruim een week later lag. Geen response op emails en webcontact.

Ine Peters beoordeelde op 2017-12-02

Zeer snelle levering en geweldig product!

Jos Van Dijk beoordeelde op 2017-12-01

Erg weinig informatie over de levering.

Reactie van Blaupunkt Robotics:
Geachte heer van Dijk,

Wij zijn er even ingedoken. De levering is op 26-11-2017 naar het sorteercentrum verstuurd, echter is er bij de post iets mis gegaan. Zoals wij in ons systeem kunnen zien is uw levering 2 keer uitgesteld. Wat hier de reden van is, weten wij ook niet. Dit gaat buiten ons om.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Johan GRIJSEELS beoordeelde op 2017-11-08

vlotte en snelle afhandeling

Elizabeth Bikhan beoordeelde op 2017-11-01

Ik ben te vrede met de hulp en goede service, bedankt voor de goede hulp. Ik raad iedereen aan om producten van Blaupunkt te kopen

Frederik beoordeelde op 2017-10-23

Origineel heb ik een LG homebot gehad maar die werkte niet naar behoren. Nu de Blaupunkt is zuigt perfect ook de app is erg handig. Een absolute aanrader.

Marijke beoordeelde op 2017-10-20

Erg goede stofzuiger, neemt veel stof op. Onze oude stofzuiger maakte veel meer lawaai dan deze blaupunkt. Prijs-kwaliteit is SUPER! Echte aanrader.

Marjolein beoordeelde op 2017-10-19

Sinds kort heb ik de Blaupunkt Bluebot in huis. Wat een geweldige uitvinding! Hij zuigt het hele huis en hij kan ook nog dweilen in één keer. Zo is iedere dag het huis weer fris en fruitig.

timo beoordeelde op 2017-10-19

Tevreden over de aangeschafte robotstofzuiger. Werkt uitstekend! Levering was erg snel.
Ik zou hier zeker nog een aankoop doen in de toekomst.

Willem beoordeelde op 2017-10-19

Zeer blij met onze nieuwe aankoop!
De robot werkt heel gemakkelijk en ziet er gelikt uit. Nooit meer zelf zuigen, Heerlijk. De bestelling was snel en makkelijk geplaatst en de levertijd was top!
Ik kan hem iedereen aanbevelen.