van Dijkerf 9
3907MC Veenendaal
0318820660

Google Plus/Places - 10,0

Irene beoordeelde op 2019-03-19

Hele fijne producten, snelle levering, en snelle antwoorden in geval van (advies)vragen. Dank jullie wel, Bliss Cosmetics!

Bertina De lange beoordeelde op 2019-03-15

Prima, snelle levering.
Fijne producten gekocht.

Vivian Fokker beoordeelde op 2019-03-13

Goede service! Reageren snel op je vragen via mail of Whatsapp. Make up is even wennen, maar het zijn fijne producten.

Renske beoordeelde op 2019-03-10

Arieta reageert erg snel en adequaat op vragen en de fijne producten heb ik snel in huis.

Paula van Klaveren beoordeelde op 2019-03-08

Er wordt hulp geboden bij de keuze van een product.
De bestelling is binnen 2/3 dagen binnen.
Wordt erg vriendelijk geholpen.

Colinda Meijer beoordeelde op 2019-03-06

Arieta je website is top daar kunnen velen een puntje aan zuigen! Super snelle reactie en website is echt snel en overzichtelijk!!

Gea van de Wolfshaar beoordeelde op 2019-03-05

Geweldige producten, snelle service. Je hebt hebt de producten snel in huis. Absolute aanrader!

Jet Mellink beoordeelde op 2019-03-03

Vriendelijk, vakkundig en geduldig geholpen bij mijn behandeling

Enneke de Roo beoordeelde op 2019-03-03

De sfeer is erg gezellig! !!
Altijd een luisterend oor.
Er wordt heel professioneel gewerkt.
In een woord gewoon top.

Mary Geurts beoordeelde op 2019-02-21

super goed advies en fijn geholpen!!

Dikkie Randewijk beoordeelde op 2019-02-13

Fijne zaak, vriendelijk , ter zake kundig en behulpzaam.

Jolanda Golstein-Witt beoordeelde op 2019-02-09

Goed assortiment, snelle reactie op bestelling en snelle verzending, netjes verpakt.

Jolita Driessen beoordeelde op 2019-02-07

Geweldig geadviseerd en geholpen en begeleid in advies

Vera Augustijn beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben heel erg blij met de service van Bliss Cosmetics. Wanneer ik iets besteld heb, ligt het heel snel klaar om opgehaald te worden in de winkel! Ook de maand acties via whatsapp zijn top! Ik krijg altijd snel antwoord wanneer ik een vraag heb over de kleur van een product bijvoorbeeld. Ze weet precies wat ik wel en niet kan hebben. Kortom, fijne persoonlijke aandacht!

Susanne Gijon Avila beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden
Het was een gezellig en educatief ochtendje

Belen Neira beoordeelde op 2019-02-04

Beste lezer,
Ik heb vorige week een workshop gehad. Ik vond het super leuk en het werd ook goed uitgelegd. De producten die we gebruik hebben heb ik gekocht ten 1ste omdat ze diervriendelijk zijn en ten 2de voelden héérlijk op mijn huid aan. Niet vettig en voelde heel batuurlijk aan.

Christine van Lavieren beoordeelde op 2019-01-22

Super goed advies gekregen over de producten. Arieta legt goed uit hoe je de producten het beste kun gebruiken. Ik ben er blij mee en mijn huid nog meer.

Danielle Schilder beoordeelde op 2019-01-16

Super mooie producten

Tanja Bosman - Lehnkering beoordeelde op 2019-01-11

Onlangs voor de 2e keer een workshop gedaan. De eerste keer was voor mijn bruidsmake-up (zodat ik dit zelf kon doen op mijn trouwdag) en vorige week samen met mijn schoonzus en nichtjes (10 en 12jaar). Ook al wist ik al het een en ander, Arieta bleef ook mij vakkundig helpen en gaf advies en tips. Ook was Arieta zeer geduldig en behulpzaam met de meiden en gaf hen goede uitleg. Het was weer ontzettend leuk om te doen! Ik was al enthousiast, maar nu ook mijn schoonzus en de meiden!

Wilma De Gans beoordeelde op 2019-01-10

Diverse producten besteld: snelle levering, goede verpakking en service. Direct antwoord op je vragen en ook naar tevredenheid afgehandeld.