Groothandel in Home & Gift

Waarom Bloemetjes & Zo?

Zoek je een leverancier die snel, persoonlijk en betrouwbaar is? Een up-to-date trendy assortiment heeft?

Lees dan zeker verder.

8 redenen om bij Bloemetjes & Zo in te kopen:

Levering binnen 5 werkdagen (indien artikel voorradig is)

Wij werken met korte communicatielijnen zonder bureaucratie

Binnen 24 uur antwoord op al jouw vragen

Niet tevreden? Retourneren kan binnen 7 dagen.

Trendy, breed en afwisselend assortiment

Verkooppunt voor merken zoals: Mica, Van der Wel, Glossy kussens, SKIMP en Wunderle.

Verkooppunt in Tica Aalsmeer

Verkooppunt in Trends & Trade Venlo

Enthousiast?

Vraag dan via info@bloemetjesenzo.nl een inlogcode aan voor onze webshop en wordt ons verkooppunt!

Tot snel!

De zekerheden van https://www.bloemetjesenzo.nl