Siloweg 676

6,0

Lees
waarom

Marc Govaerts beoordeelde op 2017-12-06

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Sebastiaan Verweijen beoordeelde op 2017-10-11

Heel erg tevreden. Zeer klantgericht en de extra stap wordt gezet!

Lucinda Janssens beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering. Perfecte klantendienst. Perfecte dienst naverkoop. Goede producten.

Krista beoordeelde op 2017-05-08

Een heel tevreden klant, minder dan 24 uur na betaling werd de bestelling geleverd in België !

Alain beoordeelde op 2017-05-02

Prima webshop, vriendelijke en attente Angela, mooi materiaal (Bloom) en zeer interessante prijzen. Een aanrader.

Annika beoordeelde op 2017-04-21

Duidelijke webshop met veel keuze en uitleg over de producten, ook prettig voor de beginnende moestuinier. Ik heb moestuinmix, zaden, potten en wat hulpmiddelen besteld. Het lijken me redelijk goed geprijsde producten. Eerste bestelling had ik in een mum van tijd in huis en was goed verpakt en prettige producten om mee te werken.

Bij de tweede bestelling bestelde ik producten die niet op voorraad waren, waardoor de levertijd langer zou zijn zo kreeg ik per mail te horen. Meteen even via whatsapp contact gezocht omdat ik niet wilde wachten en de eigenaresse kwam meteen met diverse oplossingen en zelfs een advies om voor een ander, voordeliger product te kiezen. Zo kon mijn bestelling alsnog verzonden worden. Dus erg tevreden over deze webshop!

marieke beoordeelde op 2017-04-18

bij mijn bestelling kwam de melding dat het niet direct geleverd kon worden maar het was nog goed op tijd. Er was kwetsbaar plantgoed bij maar het was goed verpakt. Nadat ik gemeld had dat er iets mis was is direct gereageerd en vervanging gestuurd.

A beoordeelde op 2017-02-16

Snelle levering, netjes verpakt. Een aantal artikelen waren niet in orde. Er werden netjes nieuwe artikelen nagestuurd. Top!

lucko simoen beoordeelde op 2017-02-01

zeer goede service. zeer vriendelijk en behulpzaam

Els beoordeelde op 2016-12-20

Supersnelle levering: op maandagochtend besteld, dinsdagochtend al geleverd , in Belgie! Beste prijs ook op het hele internet. Top.
Enige minpuntje is dat er iets wordt aangerekend voor betaling met Paypal.

Top Vorm Comm V beoordeelde op 2016-12-19

Wij zijn super tevreden. De dag na de betaling werd er reeds geleverd.
De mensen van bloempotwebshop zijn heel attent en professioneel.
Ook de administratieve afhandeling verliep heel vlot (wij hebben immers een Belgisch BTW-nr).

Anja beoordeelde op 2016-11-24

Goede service. Mooie producten.

Ekta beoordeelde op 2016-10-10

Gemakkelijk bestellen via deze webshop. Service is uitstekend! Opvolging om op mijn vrije dag te bezorgen was heel fijn. De producten zijn mooi en de kleuren zijn niet afwijkend, maar zoals ik ze zag op de foto's. Handig, omdat de schotels moesten passen bij potten die ik al had. Mijn balkon is nu helemaal af en naar mijn zin. Tuincentra hebben een klein assortiment, zeker in dit seizoen, dus via Bloempotwebshop bestellen is optimaal! Echt een aanrader.

K. Wamper beoordeelde op 2016-09-01

Goede communicatie en uitstekende service! Ik zou zeker weer bestellen!

Fam. Van der Most beoordeelde op 2016-07-28

Prima site, verreweg de goedkoopste. Snelle reactie, al met al zeer tevreden!

Pauline beoordeelde op 2016-06-08

perfect!

fam. Nolten beoordeelde op 2016-04-30

Duidelijke website; grote keuze in soorten, maten en kleuren van bloempotten / bakken / schotels.
Goedkoper dan de meeste andere leveranciers.
Snelle bevestiging met opmerking dat niet alles op voorraad was en toezegging dat binnen 5-10 dagen er geleverd zou worden.
Binnen deze termijn reeds via mailtje bericht ontvangen wanneer er geleverd zou worden.
Aanbevolen bij vrienden en kennissen.

Fam. Schuiteman beoordeelde op 2016-04-04

Artikel duidelijk goedkoper dan op andere sites
Levertijd 5 tot 10 dagen omdat het niet op voorraad was maar werd al na 3 dagen geleverd

Hugo beoordeelde op 2016-01-22

Goedkoopste aanbod, ruime keuze, en perfecte levering. Mooie website ook. Als ik nog bloempotten nodig heb keer ik zeker en vast terug. Dankjewel !

Jacqueline beoordeelde op 2016-01-19

Bloempot besteld, snel geleverd gekregen, echter was de verkeerde kleur geleverd.
Contact opgenomen, meer dan nette oplossing en de juiste bloempot alsnog geleverd gekregen.
Contact en levering zeer netjes en snel! Zeker een aanrader en ik kom hier later nog weleens terug voor het één of ander.