Siloweg 676

6,0

Lees
waarom

Fatiha beoordeelde op 2018-08-14

Zeer tevreden over de service! was een klein probleem maar werd meteen recht gezet. Het feit dat er ook effectief communicatie is tussen de beheerder en de klant (wat ikzelf ook heel belangrijk vind) is deze site zeker een aanrader. Super bedankt, Angela!

Paul beoordeelde op 2018-07-27

Zeer goeie ervaringen, zowel de levering als de communicatie daaromtrent was perfect.
Na 3 jaar had ik een kapotte lamp in mijn Led bloempot. Deze is geheel kosteloos nageleverd.
Dat is pas service, dus van mij een dikke 10!

Bart beoordeelde op 2018-06-26

snelle levering en netjes afgeleverd

Annie beoordeelde op 2018-04-24

Snelle afhandeling van bestelling. Goede geregeld.

Laura beoordeelde op 2018-04-19

Fijne ervaring met bloempotwebshop! Duurde wat langer voor het binnen was. Maar kon heel makkelijk een afspraak maken om het op te halen en het was erg duidelijk.

Ik zou zo weer kopen!

Ann V beoordeelde op 2018-04-10

Duidelijk overzicht op de site.
Vriendelijke en vlotte communicatie via mail.

Emme beoordeelde op 2018-02-27

Heel vlotte bestelling!
Website duidelijk (overzichtelijk en stookhoeveelheden aangegeven). Afrekenen duidelijk en vlot.
Goed op de hoogte gehouden over verloop bestelling (ontvangst van betaling en verzending met track & trace code).
Heel erg vlot geleverd (volgende dag al in huis).

Marc Govaerts beoordeelde op 2017-12-06

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Sebastiaan Verweijen beoordeelde op 2017-10-11

Heel erg tevreden. Zeer klantgericht en de extra stap wordt gezet!

Lucinda Janssens beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering. Perfecte klantendienst. Perfecte dienst naverkoop. Goede producten.

Krista beoordeelde op 2017-05-08

Een heel tevreden klant, minder dan 24 uur na betaling werd de bestelling geleverd in België !

Alain beoordeelde op 2017-05-02

Prima webshop, vriendelijke en attente Angela, mooi materiaal (Bloom) en zeer interessante prijzen. Een aanrader.

Annika beoordeelde op 2017-04-21

Duidelijke webshop met veel keuze en uitleg over de producten, ook prettig voor de beginnende moestuinier. Ik heb moestuinmix, zaden, potten en wat hulpmiddelen besteld. Het lijken me redelijk goed geprijsde producten. Eerste bestelling had ik in een mum van tijd in huis en was goed verpakt en prettige producten om mee te werken.

Bij de tweede bestelling bestelde ik producten die niet op voorraad waren, waardoor de levertijd langer zou zijn zo kreeg ik per mail te horen. Meteen even via whatsapp contact gezocht omdat ik niet wilde wachten en de eigenaresse kwam meteen met diverse oplossingen en zelfs een advies om voor een ander, voordeliger product te kiezen. Zo kon mijn bestelling alsnog verzonden worden. Dus erg tevreden over deze webshop!

marieke beoordeelde op 2017-04-18

bij mijn bestelling kwam de melding dat het niet direct geleverd kon worden maar het was nog goed op tijd. Er was kwetsbaar plantgoed bij maar het was goed verpakt. Nadat ik gemeld had dat er iets mis was is direct gereageerd en vervanging gestuurd.

A beoordeelde op 2017-02-16

Snelle levering, netjes verpakt. Een aantal artikelen waren niet in orde. Er werden netjes nieuwe artikelen nagestuurd. Top!

lucko simoen beoordeelde op 2017-02-01

zeer goede service. zeer vriendelijk en behulpzaam

Els beoordeelde op 2016-12-20

Supersnelle levering: op maandagochtend besteld, dinsdagochtend al geleverd , in Belgie! Beste prijs ook op het hele internet. Top.
Enige minpuntje is dat er iets wordt aangerekend voor betaling met Paypal.

Top Vorm Comm V beoordeelde op 2016-12-19

Wij zijn super tevreden. De dag na de betaling werd er reeds geleverd.
De mensen van bloempotwebshop zijn heel attent en professioneel.
Ook de administratieve afhandeling verliep heel vlot (wij hebben immers een Belgisch BTW-nr).

Anja beoordeelde op 2016-11-24

Goede service. Mooie producten.

Ekta beoordeelde op 2016-10-10

Gemakkelijk bestellen via deze webshop. Service is uitstekend! Opvolging om op mijn vrije dag te bezorgen was heel fijn. De producten zijn mooi en de kleuren zijn niet afwijkend, maar zoals ik ze zag op de foto's. Handig, omdat de schotels moesten passen bij potten die ik al had. Mijn balkon is nu helemaal af en naar mijn zin. Tuincentra hebben een klein assortiment, zeker in dit seizoen, dus via Bloempotwebshop bestellen is optimaal! Echt een aanrader.