Siloweg 676

6,0

Lees
waarom

Angelique beoordeelde op 2019-09-02

Ik ben heel tevreden over bloempotwebshop.nl.
De site is erg duidelijk, en ook het bestelproces.
Uitstekend assortiment.
Ik kreeg een mail terug dat de artikelen niet allemaal op voorraad waren en later dan verwacht werden verzonden, maar ik kreeg ze gewoon binnen het levertermijn. Heel goed verpakt, zonder beschadigingen.
Ik ben erg blij met mijn hangpotten!

C van Wijngaarden beoordeelde op 2019-06-11

Netjes en snel, goede prijzen.

Henk de Jong beoordeelde op 2019-05-31

ik ben weer prima geholpen, het is zo'n fijne duidelijke website, en er wordt heel snel gereageerd als je een vraag stelt.

bedankt en tot de volgende keer

Suzanna van der Voort beoordeelde op 2019-05-04

De communicatie is uitstekend: de bestelling en de betaling worden bevestigd per e-mail. Doordat mijn Elho 3,5 Liter Aquarius gieter in de kleur antraciet niet op voorraad was, heeft mijn bestelling vertraging opgelopen met excuses van de webshop.
Overal is de kleur antraciet moeilijk te verkrijgen, dus ik vond het niet zo'n probleem.
Mijn terraspotten en hangpotten zijn allemaal in de kleur antraciet en ik wil alles graag in 1 kleur houden, geen bonte verzameling dus. Dit doe ik wel met de planten die ik erin zet ๐Ÿ˜.
Mijn bestelling van 23 april 2019 is op zaterdag 4 mei 2019 om 16.18 uur bij me afgeleverd en was netjes te volgen met Track&Trace.
De goederen waren zeer goed verpakt in een stevige doos en onbeschadigd, niets dan lof!
Ik zal zeer zeker vaker een kijkje bij deze weshop nemen als ik iets nodig heb en kan iedereen deze webshop van harte aanbevelen.
๐ŸŒป๐Ÿ‘๐ŸŒป

Yvonne beoordeelde op 2019-04-30

Zeer betrouwbare webschop alles de potten werden netjes volgens afspraak op tijd geleverd. En de prijs is ook goed.

Bob Kubista beoordeelde op 2019-04-30

Prima webshop, ik kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Echter zou de beveiliging (lees http naar https) nog mogelijk zijn voor nog meer vertrouwen. Ik ga er in de toekomst vast nog een bestelling doen

Hennie beoordeelde op 2019-02-18

Bij mijn bestelling werd aangegeven:
"Helaas zijn niet alle door u bestelde producten op voorraad.
De levertijd bedraagt maximaal 5-10 werkdagen. Excuses voor het ongemak."
Dat was geen probleem, in de email met betaalbevestiging stond: "Op het moment van verzending ontvangt u van ons een bevestiging".
Die bevestiging heb ik niet gekregen, de bestelling wel.
Die was netjes verpakt, er ontbrak echter één klein onderdeel, na hierover contact te hebben opgenomen werd die snel nagestuurd. Dus op de verzendbevestiging na was dit een goede ervaring.

Thijs van der Panne beoordeelde op 2018-12-20

Twee weken geleden de drievoudige bloempottenset met bijbehorende schotels. Bij levering bleek dat PostNL niet bepaald zachtzinnig met het pakketje is omgegaan ondanks de waarschuwing op het pakket. Alles was kapot. Bij melding bij bloempotwebshop zijn ze direct tot actie over gegaan en twee dagen later heb ik alles nieuw gekregen en ditmaal was het prima in orde. Ik ben daarom erg tevreden met de afhandeling ervan maar ook van het product zelf.

Fatiha beoordeelde op 2018-08-14

Zeer tevreden over de service! was een klein probleem maar werd meteen recht gezet. Het feit dat er ook effectief communicatie is tussen de beheerder en de klant (wat ikzelf ook heel belangrijk vind) is deze site zeker een aanrader. Super bedankt, Angela!

Paul beoordeelde op 2018-07-27

Zeer goeie ervaringen, zowel de levering als de communicatie daaromtrent was perfect.
Na 3 jaar had ik een kapotte lamp in mijn Led bloempot. Deze is geheel kosteloos nageleverd.
Dat is pas service, dus van mij een dikke 10!

Bart beoordeelde op 2018-06-26

snelle levering en netjes afgeleverd

Annie beoordeelde op 2018-04-24

Snelle afhandeling van bestelling. Goede geregeld.

Laura beoordeelde op 2018-04-19

Fijne ervaring met bloempotwebshop! Duurde wat langer voor het binnen was. Maar kon heel makkelijk een afspraak maken om het op te halen en het was erg duidelijk.

Ik zou zo weer kopen!

Ann V beoordeelde op 2018-04-10

Duidelijk overzicht op de site.
Vriendelijke en vlotte communicatie via mail.

Emme beoordeelde op 2018-02-27

Heel vlotte bestelling!
Website duidelijk (overzichtelijk en stookhoeveelheden aangegeven). Afrekenen duidelijk en vlot.
Goed op de hoogte gehouden over verloop bestelling (ontvangst van betaling en verzending met track & trace code).
Heel erg vlot geleverd (volgende dag al in huis).

Marc Govaerts beoordeelde op 2017-12-06

Zeer goede en snelle afhandeling van de bestelling.

Sebastiaan Verweijen beoordeelde op 2017-10-11

Heel erg tevreden. Zeer klantgericht en de extra stap wordt gezet!

Lucinda Janssens beoordeelde op 2017-10-10

Snelle levering. Perfecte klantendienst. Perfecte dienst naverkoop. Goede producten.

Krista beoordeelde op 2017-05-08

Een heel tevreden klant, minder dan 24 uur na betaling werd de bestelling geleverd in België !

Alain beoordeelde op 2017-05-02

Prima webshop, vriendelijke en attente Angela, mooi materiaal (Bloom) en zeer interessante prijzen. Een aanrader.