Kick Smitweg 37
2031 VM Haarlem

Jan beoordeelde op 2017-06-17

Leuk spel! Bedankt voor de stickers die we erbij kregen.

Anoniem beoordeelde op 2017-02-04

Heel tevreden, goede communicatie, leuk spel!

Reactie van Bloom Games:
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met Cleared to land!

Vin beoordeelde op 2017-02-03

Prima!

Reactie van Bloom Games:
Beste Vin, bedankt voor de beoordeling!

M.K. beoordeelde op 2017-01-30

Leuk en simpel spel! Komt toch geregeld even op tafel voor een kort spelletje.

Reactie van Bloom Games:
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met Cleared to land!

Nand Maas beoordeelde op 2017-01-29

Leuk spel het cleared to land. Als lvnl er de keuze gekregen het spel te preorderen en meteen een aantal besteld ook als cadeautjes voor partijtjes etc. Superleuke variatie op pesten.

Reactie van Bloom Games:
Beste Nand, bedankt voor de beoordeling en veel plezier met Cleared to land!

Steven beoordeelde op 2017-01-27

De eigenaar van Bloom Games ontmoet en de spellen 'Cleared to Land' en 'Escape' van hem persoonlijk aangenomen. De spellen zijn mooi, duidelijk en leuk geïllustreerd.

Ook de baby rompers en de slab die op de webshop staan van Bloom Games zijn leuke en nuttige cadeautjes om te geven aan ouders met pasgeboren baby's.

Aanrader!

Reactie van Bloom Games:
Beste Steven, bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot ziens bij Bloom Games.

S. E. de Jager beoordeelde op 2017-01-27

Originele spelletjes, die op tijd geleverd werden en prima service!

Reactie van Bloom Games:
Bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met de spellen!

MH beoordeelde op 2017-01-23

Hele goede en snelle levering, heel leuke kaartspellen, zowel Escape als Cleared to Land. Mooie plaatjes wat het voor de kinderen ook erg aantrekkelijk maakt. We hebben hier tot nu toe erg veel plezier aan beleefd.

Reactie van Bloom Games:
Dankjewel voor de beoordeling en veel plezier met de spellen!

Dennis beoordeelde op 2017-01-23

Hele snelle en goeie service. Spellen worden keurig thuisbezorgd. Je hoeft de deur niet meer uit. En de spellen zijn erg leuk. Iedereen wilt het de hele dag spelen.

Reactie van Bloom Games:
Dankjewel Dennis, veel plezier met de spellen!

Mario Bik beoordeelde op 2017-01-23

Superleuk spel die wij met onze kids van 8 en 6 jaar oud spelen.

Reactie van Bloom Games:
Beste Mario, bedankt voor jouw beoordeling. Veel plezier met de spellen!

Sharon Riga beoordeelde op 2017-01-21

Heel tevreden, het spel werd snel geleverd en ziet er prachtig uit. De kaarten zijn mooi vorm gegeven. Ik zou de volgende keer weer bestellen bij Bloom Games.

Reactie van Bloom Games:
Beste Sharon, bedankt voor jouw mooie beoordeling en veel plezier met het kaartspel!

Pondman, S.J.P. beoordeelde op 2017-01-21

Zeer leuke variatie op het kaartspelletje pesten!

Ik heb het spel 'cleared to land' aangeschaft bij Bloomgames via hun website. Ik had het spel ge-pre ordered, nadat ik ervan gehoord had via een collega. Het was op het moment van bestellen nog niet beschikbaar. De indicatie was op dat moment 1 week. Echter na 2 weken helaas nog niets gehoord en dus maar even contact gezocht met Bloomgames. Het bleek dat er iets was misgegaan met de aanvraag. Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren, de follow-up is belangrijker. Dit bleek meer dan in orde want ik had het spel meteen de volgende dag in huis, erg netjes! Het spel is precies wat het beloofd. Simpel, niet al te ingewikkeld en gewoon heel erg leuk. Een erg geslaagde en wat mij betreft een leukere versie van pesten!

Reactie van Bloom Games:
Beste heer Pondman, bedankt voor de beoordeling! Blij om te horen dat we de verzending alsnog tot alle tevredenheid hebben kunnen oplossen. Veel plezier met Cleared to land en graag tot ziens bij Bloom Games!

Wouter beoordeelde op 2017-01-21

Buitengewoon vriendelijke service en snelle afhandeling van de bestelling.

Reactie van Bloom Games:
Beste Wouter, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Veel plezier met de bestelling en graag tot ziens in onze webshop.

Rogier Kamphuis beoordeelde op 2017-01-20

Erg mooie en leuke spellen met een zeer snelle levering!

Reactie van Bloom Games:
Beste Rogier, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Graag tot ziens en veel plezier met de spellen.