Den Uylsingel 111
3066 TC Rotterdam
085 303 7172
KvK 665 125 49

van Gerwen beoordeelde op 2018-01-19

Prima! Raak het gelukkig niet snel zat. Handig voor als je even geen tijd hebt. Er zou wel meer B12 (100%dri of zelfs meer) in kunnen voor de mensen die plantaardig eten.

Willem Diepeveen beoordeelde op 2018-01-14

Heel goed en verzorgd geleverd, mooie verpakking, en snel. smaakt ook nog eens goed, je proeft de natuur erin, dat is een goed gevoel en dus vertrouw ik het ook. samenstelling sowieso uiterst goed gekozen. klein puntje, hoeveel scoops op hoeveelheid water is nergens te lezen, daarvoor moet je achter de pc, maar verder, super.

Barbara Knoote beoordeelde op 2018-01-13

Ik ben in principe ontzettend enthousiast over Bloom! Ik eet al een tijdje veelal plantaardig en dit klonk als een hele goede toevoeging aan en vervanging van mijn maaltijden. Ik was heel tevreden over de snelle bezorging! Het enige minpunt voor mij is de smaak. Ik ben gewend aan de smaak van lekkere smoothies (die wel veel tijd en geld kosten), en dit is gewoon even wennen! Ik mix het poeder nu met verse ingrediënten in een nutribullet en dit werkt beter voor mij!

Kay den Teuling beoordeelde op 2018-01-10

Een snelle levering, voor het eerst in mijn leven nagebeld, omdat mijn adresgegevens niet klopten. Er stonden twee regels met mijn postcode, ipv mijn adres. Hoe dit kan, weet ik niet, over het algemeen voert mijn laptop dat soort dingen automatisch in. De bestelling is precies zoals ik het had verwacht.

Adrie beoordeelde op 2017-12-16

Het bestellen via internet gaat goed en de bestelling komt ook snel via de post. Ongeveer 1 dag na de bestelling. Bloomfoods is ook geinteresseerd in de mening van de klant.

Quincy beoordeelde op 2017-12-15

Beste shak die ik ooit gehad heb ga zo door boy's

Danny beoordeelde op 2017-12-15

Heerlijk, was even wennen aan de smaak!

Joop Hooymeijer beoordeelde op 2017-09-28

Zeer tevreden, snelle levering en keurig verpakt.
Een aanrader voor iedereen!!

Tamara De Wild beoordeelde op 2017-09-28

Snel en makkelijk de bestelling gedaan. De Shakes zijn eenvoudig en snel te maken. De voeding werkt goed op mijn darmen waardoor ik nu regelmatige maar vooral goede ontlasting heb. Ik doe net iets minder water zodat het wat dikker wordt en niet te waterig is. Zeer tevreden!

Alexander beoordeelde op 2017-09-25

Have had my first order of 140 meals and went through half of it already. I`m pleasantly surprised to say the least, as whereas I´m enjoying every shake so far. Good consistency, good flavors, good ingredients and very helpful support. Cant wait for more flavors to come out. I´m about to make another order soon before my previous one runs out!

Rob Klerks beoordeelde op 2017-09-01

Ik Heb al eens een aantal maaltijdvervangers geprobeerd maar mijn lichaam kon daar niet zo goed mee omgaan.
Bij deze is dat tot nu toe wel het geval,dus een prima product.

Koos Buth beoordeelde op 2017-08-29

Bestelling was zonder problemen de volgende dag in huis. De shake is lekker.

Thijl beoordeelde op 2017-08-14

Snel en compleet geleverd

Bob Honcoop beoordeelde op 2017-03-13

Zeer tevreden. Vult erg goed en goed van smaak. En snelle levering!

Veerle Priem beoordeelde op 2017-03-13

Heel tevreden over de service.

MR Blom beoordeelde op 2017-03-06

Poeder mengt en vult goed. Verbeterpunt zou zijn om de inhoud in afsluitbare plastic potten te stoppen ipv de moeilijk afsluitbare zakken. Al met al tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2017-02-06

Super handig! Het combineren van een studie, bijbaan en gezond eten is nog wel eens lastig.. het blijft verleidelijk om op het station een snelle snack te halen. Ideaal dus :)