Westblaak 180

Lourens Dekkers beoordeelde op 2018-06-01

Alexander Eriksson beoordeelde op 2018-05-29

W. van Dam beoordeelde op 2018-05-29

E.M. beoordeelde op 2018-05-28

Dinsdag bestelling geplaatst, na bevestiging van ontvangst niets meer vernomen. Dat was jammer. Maar, uiteindelijk zelf gebeld en daarna is de fout wel snel opgepakt en heb ik het product alsnog ontvangen, inclusief een persoonlijke mail met excuses. Zeer nette afhandeling

Lien Baeteman beoordeelde op 2018-05-12

Odesma von Harras beoordeelde op 2018-05-12

Kwam netjes en op tijd binnen. Miste alleen een maatschepje.

Miranda Visser beoordeelde op 2018-05-10

Roman Brasser beoordeelde op 2018-05-05

Dirk de Raaff beoordeelde op 2018-05-04

Wouter Korstanje beoordeelde op 2018-04-27

Jan van Rosmalen beoordeelde op 2018-04-27

Kevin Snijder beoordeelde op 2018-04-09

Goede service en snel geleverd

A.V. van Sliedregt beoordeelde op 2018-04-05

De zoetstof die is toegevoegd maakt het product onconsumabel. Jammer! Bezorging etc was uitstekend

Akash Rajbalsing beoordeelde op 2018-03-30

Florian Villard beoordeelde op 2018-03-27

Claudia Dijkstra beoordeelde op 2018-03-25

Antonio Rubio beoordeelde op 2018-03-25

Ik kreeg wat ik bestelde. Keurig en zoals beloofd. Geen wow effect dus geen "uitstekend"

manolito roks beoordeelde op 2018-03-23

Goede service , als je vragen hebt worden duidelijk beantwoord , snelle levering

Emma-Gwen van Neerven beoordeelde op 2018-03-18

Selma Bouasria beoordeelde op 2018-03-09

Super tevreden over Bloom. Een snelle gezonde maaltijd, waarbij ik zeker weet dat ik alle goeie voedingstoffen binnen krijg. Echt helemaal top!