PJM Aalbersestraat 3
3354BE Papendrecht

Bol.com 15 9,3

Bas De Bruin beoordeelde op 2019-07-14

Super geweldige service. Volgende dag gelijk geleverd als je voor 17:00 uur hebt besteld ! Netjes ingepakt.
Ik had nog niet zo vaak iets online besteld ,dus ik had de webshop gebeld en die heeft mij heel geduldig geholpen bij de bestelling te plaatsen ,dank daarvoor !

Susanne van Maanen beoordeelde op 2019-07-13

We waren onderweg naar onze vakantie in Frankrijk en zochten nog een leuk spel voor 2 personen. Wij konden terecht bij de zéér vriendelijke eigenaresse, vanuit het magazijn! Heel lief en behulpzaam advies volgde, met het geweldige Azul als resultaat. Dankjewel!

K Petoussis beoordeelde op 2019-07-12

snel en goedkoop. Goed verpakt. Spel zuigt, maar ligt niet aan de shop.

Bart beoordeelde op 2019-07-12

Prima, snel geleverd, voor herhaling vatbaar.

Jasper Noltes beoordeelde op 2019-07-12

Liz Brower beoordeelde op 2019-07-11

Michelle Vis beoordeelde op 2019-07-11

Tom beoordeelde op 2019-07-10

Alles perfect in orde.

David Mclaughlin beoordeelde op 2019-07-08

Placed a pre order, was kept up-to-date and informed ASAP as product shipped 10/10!!

Sander Rutten beoordeelde op 2019-07-05

Eenvoudig bestelproces. Goede prijzen. Spel + uitbereiding besteld, uitbereiding had 2-4 dagen langere levertijd. Kon kiezen om het basisspel direct te krijgen, of even wachten. In 1x laten versturen, scheelt de webshop toch weer wat verzendkosten.

Dylan Van Kesteren beoordeelde op 2019-07-01

Hellemaal toppie

Wietse van der Wal beoordeelde op 2019-06-27

M Dik beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering. Vriendelijk contact, goed verpakt

H.W. van Heemert beoordeelde op 2019-06-23

Goed verpakt
En een persoonlijke notie op pakbon. Ik kies bij een volgende aankoop absoluut voor deze webwinkel.

Lars de Jong beoordeelde op 2019-06-22

Top en snel bezorgd! Goede prijzen ideaal :)

Erik Jan Edema beoordeelde op 2019-06-22

Casper Hertoge beoordeelde op 2019-06-22

Bart Verstegen beoordeelde op 2019-06-21

Prima.

Klein puntje.

Als je kiest voor afleveren bij afhaalpunt is dat daarna niet meer duidelijk (totdat de sms en/of mail arriveert). Het ging niet fout, en mijn vraag hierover werd snel beantwoord.

Reent beoordeelde op 2019-06-21

Eenvoudige bestelwijze en vlotte levering.

Remco beoordeelde op 2019-06-20

Snel en gratis bezorgt. Goede prijs.