PJM Aalbersestraat 3
3354BE Papendrecht

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Francisco Rodrigues beoordeelde op 2019-03-21

Menno Vogels beoordeelde op 2019-03-20

Makkelijk betalen, snel verstuurd, goed verpakt.

Fabian beoordeelde op 2019-03-20

Heel tevreden, zondagmiddag besteld, dinsdag in huis. Goede prijs ten opzichte van andere aanbieders het relatief lastig verkrijgbare spel dat ik kocht.

Hanneke Nijs beoordeelde op 2019-03-18

Tom Reessink beoordeelde op 2019-03-17

L Plat beoordeelde op 2019-03-16

Steven de Klerk beoordeelde op 2019-03-15

Goede berichtgeving over verzending van een spel dat pas op latere datum uit zou komen. Twee losse bestellingen zijn op mijn verzoek gezamenlijk verzonden. Kortom: goede service!

Roan Paulus beoordeelde op 2019-03-15

Er was een probleem tussen dit bedrijf en de leverancier, maar ik kreeg een erg mooie compensatie voor de extra wachttijd. Erg goede klantenservice!

Vincent Deenen beoordeelde op 2019-03-15

Richard beoordeelde op 2019-03-13

goede service, vriendelijk, echte aanrader

Bjorn Hochstenbach beoordeelde op 2019-03-13

Mooi doosje erom, goed verpakt. Duidelijke wanneer verzonden word. Track and trace.

Bouke Sonnega beoordeelde op 2019-03-13

Isabeau Storm beoordeelde op 2019-03-13

Voor een verjaardag bij BoardgameShop een bordspel besteld. Levering was snel en de verpakking van het spel was stevig, zodat er geen beschadigingen waren aan het spel. Daarnaast zat er ook nog een persoonlijk berichtje in het pakket, wat ik zeer waardeer. Daarom raad ik deze webshop zeker aan.

Frank Quispel beoordeelde op 2019-03-13

Prima prijs en nette levering!

Danny Van der Teen beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering. Net verpakt. Mooie prijs. De handgeschreven boodschap was een mooie fibishing touch.

Ik ben erg benieuwd naar het tweedehandsgedeelte welke nog in aanbouw is.

Ada B.F. Hoogerbrugge van Kooten beoordeelde op 2019-03-12

Bonny van Bergeijk beoordeelde op 2019-03-11

Wij hadden Wingspan in de pre-sale gekocht en deze werd keurig in de aangegeven week van levering geleverd!

Ronald van der Ven beoordeelde op 2019-03-11

Rob Wintermans beoordeelde op 2019-03-10

Super service, snelle bezorging en vriendelijk.

Jurjen van de Groep beoordeelde op 2019-03-10