Segeersstraat 66/68
4331 JP Middelburg
KvK 22054540

Kim beoordeelde op 2017-09-26

Zondag via hun webshop mijn perfecte hoodie gekocht en dinsdag al in huis. Ik had 'm eerst ergens anders gekocht en daar verliep het helemaal fout. Ik heb mijn bestelling daar geannuleerd en ben zo op de site van Boards and More terechtgekomen, die hoodie wilde ik maar al te graag. Blij dat ik hier heb besteld. Via deze weg wil ik dan ook even mijn complimenten overbrengen. Ik ga zeker vaker bij hun site rondneuzen en kopen.

Coco-Bluette beoordeelde op 2016-05-06

Snelle en Correcte service.
Vlotte respons op een opmerking tijdens de bestelling over een juist schoenmaat
Hebben ze ook duidelijk verstand van!
En nu dol genieten van me nieuwe kicks, ik hou deze site voortaan in de gaten voor het aanvullen van mijn collectie.

Matthijs van Eijk beoordeelde op 2016-04-14

Fantastisch geholpen door de zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice.

luna in het veld beoordeelde op 2016-03-24

Fantastisch geholpen door deze mensen echt super bedankt voor het goede advies en de snelle levering mijn dochter (en ik natuurlijk ook) zijn heel erg blij met de heelys het was een geslaagde verjaardag en het mooiste kado waren, je raad het al... de heelys! Heel erg bedankt voor alles!

Karin beoordeelde op 2016-02-12

super bedrijf! Dochter in oktober een nieuw board gekocht en er vorige week (een dag voor ze op vakantie ging) achter gekomen dat de bindingen niet pasten op haar schoenen. Nieuwe verstuurd door Roman, zodat mijn dochter de andere dag toch op vakantie kon. Bedankt.

William van Zweeden beoordeelde op 2015-04-18

Prima service. Levering duurde een dag langer omdat de betaling niet door was gekomen, maar wel keurig op de hoogte gehouden.

Ramon beoordeelde op 2015-03-25

Tof geregeld! Wisten meteen wat ik nodig had en wat een beter alternatief was. Perfecte service!

Ronnie Kik beoordeelde op 2015-03-05

Goede overzichtelijke webshop met een groot assortiment. zeer klantgericht en vriendelijk

Gijs Dröge beoordeelde op 2015-03-05

Perfecte service!

Mijn bestelling bleek helaas uitverkocht. Na overleg een passend alternatief ontvangen binnen 24u. Zeer te spreken over de service.

2015