Fazantenhof 103
4332XT Middelburg
0651997594
KvK 20147844

eddy weyns beoordeelde op 2018-06-14

Heel tevreden. Hoewel ik het product hier niet gekocht had werd een herstelling onder garantie toch netjes en correct afgehandeld.

Marga hendriks beoordeelde op 2018-06-13

Een onderdeeltje was kapot. Ze hebben alles keurig, netjes en vooral zeer vriendelijk het opgelost.

Een aanraderšŸ˜Š
Groetjes Marga

Verstane jirka beoordeelde op 2018-06-04

Ik heb een sigaretten machine gekocht en betaald maar nog niet ontvangen

Werelds Peter beoordeelde op 2018-06-02

Zeer correcte en snelle levering , prima kwaliteitsproducten

Dirk D. beoordeelde op 2018-04-23

Uitstekend toestel 500 sigaretje gemaakt geen enkele slechte.alleen spijtig dat het bakje bovenop wat klein is,voor de rest super

Andre beoordeelde op 2018-03-22

Snel geleverd en prima producten

patrick beoordeelde op 2018-03-07

maandag besteld en de dag er na had ik het al in huis super snel dus
sigaretten machine zorr powermatic 1 en ook de mini ze schieten echt probleemloos sigaretten en heb meteen terug 2 powermatic 1 machientjes bij besteld voor vrienden die er zo van versteld stonden hoe snel het ging.
echt bedankt top en als ik nog wat te bestellen heb doe ik dit graag terug bij jullie !

van der Schans beoordeelde op 2018-02-13

snelle levering

Roxanne Verbruggen beoordeelde op 2017-12-29

Tevreden over het product. Ze hebben het bestelde product omdat het niet leverbaar was vervangen door een beter zonder kosten. Alleen de levertijd duurde wat te lang.

Edwin beoordeelde op 2017-12-12

Prima en snel

Odette Blockx beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering, goede prijs

André Laila Mandy beoordeelde op 2017-09-14

Wij vonden via Google ((eindelijk)) de Mascotte sigarettenmaker (handmatig) bij Bodemprijzen.net en echt binnen 24 uur was deze Mascotte klikker (de luxe) 175329 - zoals deze oorspronkelijk heet, in huis en was óók netjes en goed verpakt !! Service van de bovenste plank !!

Dirk Goetschalckx beoordeelde op 2017-08-16

Redelijk tevreden

Van de Vondel Marina beoordeelde op 2017-06-27

super tevreden, na bestelling mail gekregen dat door vervoerproblemen de bestelling later dan voorzien zou komen , maar 2 dagen later had ik hetal

Silke beoordeelde op 2017-06-05

Goede service en een snelle levering. Daarna product in gebruik genomen. Even zoeken naar de juiste dosering betreft hoeveelheid tabak en ik vind deze veel fijner dat de elektrische sigarettenmaker. En veel mobieler omdat je natuurlijk geen stopcontact nodig heb. En een jaar garantie, kortom: top-product!

Rianne beoordeelde op 2017-05-30

Snelle levering!

NP beoordeelde op 2017-05-22

Heel tevreden, ik had het pakje bested en deze kon niet tijdig worden geleverd. Ik werd daar per mail direct van op de hoogte gebracht. Als ik een vraag had, werd er ook direct een antwoord gegeven. Ik ben ook heel tevreden over het product.

jannie van den berg beoordeelde op 2017-05-17

een snelle afhandeling