Fazantenhof 103
KvK 20147844

Helma Verhagen beoordeelde op 2019-08-12

Zeer snelle levering.

Nathalie beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden van het product en heel snelle service, volgende dag van je bestelling je product in huis, top

johan dietens beoordeelde op 2019-01-18

zeer tevreden 2 a 3 dagen en in huis
ook de aanbiedingen of weekactie is tof

Beukman beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering. Mooie sigaret doosjes

M. beoordeelde op 2018-12-02

Voor het eerst besteld hier en erg tevreden over alles eigenlijk.

De Blieck Marianne beoordeelde op 2018-09-25

Vuller voor sigarettenhulzen gekocht
Superkwaliteit

eddy weyns beoordeelde op 2018-06-14

Heel tevreden. Hoewel ik het product hier niet gekocht had werd een herstelling onder garantie toch netjes en correct afgehandeld.

Marga hendriks beoordeelde op 2018-06-13

Een onderdeeltje was kapot. Ze hebben alles keurig, netjes en vooral zeer vriendelijk het opgelost.

Een aanraderšŸ˜Š
Groetjes Marga

Verstane jirka beoordeelde op 2018-06-04

Ik heb een sigaretten machine gekocht en betaald maar nog niet ontvangen

Werelds Peter beoordeelde op 2018-06-02

Zeer correcte en snelle levering , prima kwaliteitsproducten

Dirk D. beoordeelde op 2018-04-23

Uitstekend toestel 500 sigaretje gemaakt geen enkele slechte.alleen spijtig dat het bakje bovenop wat klein is,voor de rest super

Andre beoordeelde op 2018-03-22

Snel geleverd en prima producten

patrick beoordeelde op 2018-03-07

maandag besteld en de dag er na had ik het al in huis super snel dus
sigaretten machine zorr powermatic 1 en ook de mini ze schieten echt probleemloos sigaretten en heb meteen terug 2 powermatic 1 machientjes bij besteld voor vrienden die er zo van versteld stonden hoe snel het ging.
echt bedankt top en als ik nog wat te bestellen heb doe ik dit graag terug bij jullie !

van der Schans beoordeelde op 2018-02-13

snelle levering

Roxanne Verbruggen beoordeelde op 2017-12-29

Tevreden over het product. Ze hebben het bestelde product omdat het niet leverbaar was vervangen door een beter zonder kosten. Alleen de levertijd duurde wat te lang.

Edwin beoordeelde op 2017-12-12

Prima en snel

Odette Blockx beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering, goede prijs

André Laila Mandy beoordeelde op 2017-09-14

Wij vonden via Google ((eindelijk)) de Mascotte sigarettenmaker (handmatig) bij Bodemprijzen.net en echt binnen 24 uur was deze Mascotte klikker (de luxe) 175329 - zoals deze oorspronkelijk heet, in huis en was óók netjes en goed verpakt !! Service van de bovenste plank !!

Dirk Goetschalckx beoordeelde op 2017-08-16

Redelijk tevreden

Van de Vondel Marina beoordeelde op 2017-06-27

super tevreden, na bestelling mail gekregen dat door vervoerproblemen de bestelling later dan voorzien zou komen , maar 2 dagen later had ik hetal