Fazantenhof 103

Prima en snel

Odette Blockx beoordeelde op 2017-09-30

Snelle levering, goede prijs

André Laila Mandy beoordeelde op 2017-09-14

Wij vonden via Google ((eindelijk)) de Mascotte sigarettenmaker (handmatig) bij Bodemprijzen.net en echt binnen 24 uur was deze Mascotte klikker (de luxe) 175329 - zoals deze oorspronkelijk heet, in huis en was óók netjes en goed verpakt !! Service van de bovenste plank !!

Dirk Goetschalckx beoordeelde op 2017-08-16

Redelijk tevreden

Van de Vondel Marina beoordeelde op 2017-06-27

super tevreden, na bestelling mail gekregen dat door vervoerproblemen de bestelling later dan voorzien zou komen , maar 2 dagen later had ik hetal

Silke beoordeelde op 2017-06-05

Goede service en een snelle levering. Daarna product in gebruik genomen. Even zoeken naar de juiste dosering betreft hoeveelheid tabak en ik vind deze veel fijner dat de elektrische sigarettenmaker. En veel mobieler omdat je natuurlijk geen stopcontact nodig heb. En een jaar garantie, kortom: top-product!

Rianne beoordeelde op 2017-05-30

Snelle levering!

NP beoordeelde op 2017-05-22

Heel tevreden, ik had het pakje bested en deze kon niet tijdig worden geleverd. Ik werd daar per mail direct van op de hoogte gebracht. Als ik een vraag had, werd er ook direct een antwoord gegeven. Ik ben ook heel tevreden over het product.

jannie van den berg beoordeelde op 2017-05-17

Goed en snel

Lies Schaap beoordeelde op 2016-03-19

Heel goed geen klachten

carlos vunck beoordeelde op 2016-02-11

het produkt had ik heel snel , en was top

jan beoordeelde op 2016-01-04

24 december 2015 wat besteld ik hoor helemaal niks..nog niks binnen.

Zeer slecht en ook niet te bereiken

Reactie van Bodemprijzen:
We hebben deze klant gemaild voor een passende oplossing.

Lemmens beoordeelde op 2016-01-02

Doet het goed.

w de boer beoordeelde op 2015-12-23

het verloop is perfect verlopen mvg

Mia de groot beoordeelde op 2015-12-23

Goed

Ghijs Josiane beoordeelde op 2015-12-21

Beste
Ik wens geen aankoop te doen van jullie geplaatste bestelling .ook geen afhouden van mijn rekening.geen verdere mails of telefoon gesprekken.gr.josiane

froukje beoordeelde op 2015-11-09

goed aparaat makelijk in gebruik, en goeie sigaretten.

Monica Stark beoordeelde op 2015-11-07

Levering was goed alleen een product was niet op voorraad en ik hoor hier niks over hoe de stand van zaken hier over nu is, wel het product betaald en had dus wel op hoogte willen zijn over de levering.
ik hoop alsnog dat het geleverd word uiteraard.

Monica