Het Ravelijn 1
8233BR Lelystad
085 065 4900

9,9

Gerda beoordeelde op 2017-10-13

Mijn boek lag keurig de volgende dag in mijn brievenbus. Daarom 5 sterren.

Joke beoordeelde op 2017-10-09

Geweldig!

Prima service, ik had een boek voor mijn broer gekocht, hij had het de volgende dag dus al in huis!

Monika beoordeelde op 2017-10-09

Vlotte, correcte levering en goed verpakt.

Debbie beoordeelde op 2017-10-07

Zoals het moet gaan

Besteld, betaald daarna keurig geleverd binnen 24 uur zoals staat vermeld. Netjes verpakt, geen klachten.

Rogier beoordeelde op 2017-10-07

Goed assortiment, snelle levering en prima prijs!

Cees beoordeelde op 2017-10-05

Snelle bezorging zoals vermeld. 9 boeken besteld via website. Betaald met iDeal en volgende dag, degelijk verpakt thuis bezorgd. Factuur via email goed geregeld allemaal.

Mau beoordeelde op 2017-10-05

Dinsdag besteld gisteren met tijdens lunchen ontvangen! Netjes verpakt, Top1

Bastiaan beoordeelde op 2017-06-06

Wat een leuk boekje is dat "Een roos voor Lies". Het gaat een beetje over de liefde tussen die twee wat uiteindelijk goed afloopt. Het is natuurlijk weer een avontuurtje met Suske & Wiske en dus is het ook nu weer voor mijn kleine moppie. Het boek nam niet zoveel tijd in beslag en is absoluut aan te raden. Dit is de eerste keer dat ik bij Boekenmonster besteld hebt en vind het ook een hele leuke website.

Maurik beoordeelde op 2017-06-06

Van de week De tolk van Java besteld. De oorlog is voor mij iets heel interesants want tot nu toe hebben wij problemen in verschillende landen maar met vrede echter vrede lijkt verder weg dan ooit. Dit boek gaat door daar waar anderen ophouden. Daarom had ik het gelijk gekocht en ben nu al bij bladzijde 75. Heel snel gebracht en zeker de geld waard.

Gerard beoordeelde op 2017-05-30

Mie en Mol in de boom is goed aangekomen!

Wilde een boekje voor mijn kinderen kopen en kwam ik dit leuke boek tegen. Gelijk gekocht en het lag binnen paar dagen op mijn deurmat. De kinderen vinden het heel leuk. Het is namelijk voor kinderen van 6 jaar naar boven, maar mijn dochter van 4 jaar zit er elke dag in. Heel leuke illustraties en leerzaam voor groeiende boekenwurmen.

Yfke beoordeelde op 2017-05-30

Ik heb afgelopen vrijdag Killerbody 2 gekocht. Nou ik kan eerlijk zeggen ik was eerst niet fanatiek van gezond eten en sporten. Maar dan begon mijn man erover te praten dat ik wel iets moet doen. Voor mijn man doe ik wat hij wil want hij verdient het, dus begon ik de boek te lezen en tot mijn grote verbazing is het heel erg interesant, en zeker als je wilt afvallen. Zeker aanbevolen. En de boek was ook de volgende dag in de post.

Tarkan beoordeelde op 2017-05-16

Johan Cruijff was en is altijd een legende, dus bij deze moest ik het boek kopen en boekenmonster was daar voor mijn behoefte, lekker snel, geen verzendkosten en de bezorger was ook aanwezig met een glimlach, mijn dag kon echt niet beter. Bedankt!

Timothy beoordeelde op 2017-05-16

Maandag besteld, vandaag net binnen. Ziet er goed uit! Thanks!

Adriel beoordeelde op 2017-05-16

Ik had De Griezelbus 3 besteld. Nou wanneer deze thuis was aangekomen was ik helemaal blij. Mooie harde kaft. Ik begon vanaf die dag te lezen en ben nog steeds blij met mijn bestelling. Bij boekenmonster kom ik zeker terug.