Koningin Emmakade 92B
2518 RM 's-Gravenhage
+31 (0)70 752 02 24

9,9

Karla beoordeelde op 2019-08-02

Mooie sieraden ,snelle levering en een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Jes beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering, gezellig verpakt!!

Erica beoordeelde op 2019-07-10

Reactie van Boho Babe:
Lief dat je het hebt aangepast! ๐Ÿ™Œโœจ

Pauline beoordeelde op 2019-07-04

prima communicatie, snelle reactie, mooie tassen

Leonie beoordeelde op 2019-07-02

Goede service, mooie sieraden!

Samantha beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering,prachtige ketting zoals omschreven en een persoonlijk geschreven kaartje,zeer attent

Patricia beoordeelde op 2019-06-07

ik had oorbellen voor mijn schoondochter gehaald ze vondt ze geweldig en daar ging het om

ik vond wel de grote van de oorbel heel veel groter dan op de afbeelding maar dat mocht de pret niet drukken, het meisje werd er blij van en daar ging het om

leuk ook het persoonlijke kaartje bij de levering, ik en wij gaan zeker vaker bestellen

Reactie van Boho Babe:
Hi Patricia,

Dank je voor je positieve beoordeling! En super om te horen dat je schoondochter blij is met de oorbellen.

En wat betreft de foto's. Dit kan altijd iets vertekenen, daarom staan ook de afmetingen van de sieraden in de productomschrijving. Gelukkig dat het nu geen probleem was.

Nog een fijne dag en tot een volgende keer!

Groetjes,
Mirjam

Yvon beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje . Voelt heel hartelijk en persoonlijk๐Ÿ‘

Francoise beoordeelde op 2019-05-13

Vlugge levering, en mooi kaartje toegevoegd ๐Ÿ˜€

Ingrid beoordeelde op 2019-05-13

Top snel mooi erg tevreden ๐Ÿ‘๐Ÿป

Paula beoordeelde op 2019-04-24

Prima! Snelle service. Gelijk reactie op mail met vraag. Leuk kaartje bij de levering. Erg blij mee!

Ingrid beoordeelde op 2019-03-26

Top

Nancy beoordeelde op 2019-03-26

Mooie artikelen en snel levering.

Ellen beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden, hele goede service en snelle levering.

Lilian beoordeelde op 2019-03-20

Snelle levering en super vriendelijk contact ๐Ÿ™Œ๐Ÿ‘

Diana beoordeelde op 2019-03-12

Snel in huis en blij met mijn nw armband ๐Ÿ˜€

Claudia beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering, product goed en leuk verpakt. Wat mij opviel was het bedank kaartje met persoonlijke tekst voor mij. Voelde mij zo een speciale klant!

Fabrizia beoordeelde op 2019-02-13

Amazing!!!

Rachel beoordeelde op 2019-02-13

Ina beoordeelde op 2019-01-22

Ik ben super blij met mn bestelling. Snelle levering.