Koningin Emmakade 92B
+31 (0)70 752 02 24

Ingrid beoordeelde op 2019-03-26

Top

Nancy beoordeelde op 2019-03-26

Mooie artikelen en snel levering.

Ellen beoordeelde op 2019-03-20

Zeer tevreden, hele goede service en snelle levering.

Lilian beoordeelde op 2019-03-20

Snelle levering en super vriendelijk contact πŸ™ŒπŸ‘

Diana beoordeelde op 2019-03-12

Snel in huis en blij met mijn nw armband πŸ˜€

Claudia beoordeelde op 2019-03-04

Snelle levering, product goed en leuk verpakt. Wat mij opviel was het bedank kaartje met persoonlijke tekst voor mij. Voelde mij zo een speciale klant!

Fabrizia beoordeelde op 2019-02-13

Amazing!!!

Rachel beoordeelde op 2019-02-13

Ina beoordeelde op 2019-01-22

Ik ben super blij met mn bestelling. Snelle levering.

Jo beoordeelde op 2019-01-03

Snel bezorgd en heel mooie sieraden

Kim beoordeelde op 2019-01-02

Helemaal happy met mijn ring!
In het echt nóg mooier dan op de foto's 😍
Super service!
En de mooie verpakking met persoonlijke noot maakt t helemaal af ✨
Boho Babe Bedankt!

Janneke beoordeelde op 2018-12-28

Goede service en een fantastische ring!

Francesca beoordeelde op 2018-12-26

Snelle levering mooi ingepakt,mooi item en nog een persoonlijk kaartje helemaal top !!!

Margo beoordeelde op 2018-12-13

Kan ik nog niet zeggen krijg de ring als kerstcadeau 🀩
Maar de levering was snel πŸ‘ŒπŸ½

Ton beoordeelde op 2018-11-26

Snel en netjes geleverd. TopπŸ‘

Annabel beoordeelde op 2018-09-13

De levering is snel geschied. Van de 5 bestelde artikelen heb ik er 1 moeten retourneren omdat het niet paste. Het contact met Boho Babe rondom de afwikkeling van het retourneren ging prettig. Na het retour sturen van het artikel meteen binnen 2 dagen het aankoopbedrag terug op de rekening ontvangen. Deze webshop is een goed voorbeeld van hoe het zou moeten.

Marleen beoordeelde op 2018-09-05

Voor mijn verjaardag een ring gekregen. Deze bleek bij uitpakken stuk te zijn. Gelijk een mailtje gestuurd. Kreeg dezelfde dag nog een begripvolle reactie met de manier van oplossen. Was allemaal geen enkel probleem. Kreeg zelfs al bericht dat de nieuwe ring was opgestuurd terwijl ze de kapotte nog niet in huis hadden. Ik ben ook steeds netjes op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Als troost nog een code voor 10% korting ontvangen. Kortom, een goede webwinkel die meedenkt als het even anders loopt dan gewenst. En ik ben inmiddels stikgelukkig met mijn nieuwe ring :-)

Joke beoordeelde op 2018-08-28

Geweldige selectie, snelle en zeer vriendelijke reacties!

Birgit beoordeelde op 2018-08-20

hele snelle levering, mooi verpakt met persoonlijk kaartje erbij

Anita beoordeelde op 2018-07-25

had een ketting besteld en levering was iets vertraagd naar wat ik bij de recensies had gelezen...mailtje gestuurd en heel snel en correct antwoord: - vertraging lag bij post.nl en diezelfde middag inderdaad de ketting netjes verpakt en met persoonlijk kaartje erbij ontvangen. contact naar aanleiding van het mailtje was echt super klantvriendelijk! zeker niet mijn laatste bestelling bij boho babe :)