Weimarstraat 187

Mystery shopper

Lees
waarom

Karin beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering! Helaas werkt 1 vd 2 bestelde tafels niet goed, da s jammer.

Doga Emirdag beoordeelde op 2019-07-22

H Kesselmans beoordeelde op 2019-07-22

Het bestelde vlug en goed ontvangen!!

Lieke van Mierlo beoordeelde op 2019-07-21

Florian de Vette beoordeelde op 2019-07-17

Wanneer je belooft om bij een bestelling voor 17:00 het de volgende dag te bezorgen moet het niet zo zijn dat ik twee dagen later alsnog zelf moet bellen om te vragen waar het blijft.

E Hogenelst beoordeelde op 2019-07-03

T Hamoen beoordeelde op 2019-06-26

Prettige webwinkel met duidelijkheid. Helaas was een deel van de order niet geleverd, dit heeft men echter snel en accuraat opgelost. Niets op aan te merken.
Tip voor de webshop: Neem ook de maten van hoofddeksels op in de informatie. Ze bleken achteraf nogal ruim te vallen.

Merel beoordeelde op 2019-06-13

Verschrikkelijke klantenservice. Mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen en jou de schuld geven van het feit dat je pakket niet bezorgd is door te zeggen: "dan had je maar niet op het internet moeten bestellen" terwijl zij "volgende dag in huis!" adverteren en "100% tevredenheidsgarantie". Raad deze zaak zeker niet aan!

Mystery shopper beoordeelde op 2016-02-11

Onlangs hebben wij Bokstijn Feestartikelen verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie stelden wij de vraag of retour mogelijk was (ook na het dragen van kledij). We kregen dezelfde dag een reactie terug met daarin antwoord op onze vraag. Mede hierdoor beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

2016