C.F. Smeetslaan 232

9,1

J. Barn beoordeelde op 2018-05-08

Goed en snel geholpen!

Marjon beoordeelde op 2017-08-31

Ik heb een bestelling gedaan welke een levertijd heeft van 3 a 5 werkdagen.
Ik had nog vragen.', maar telefonisch niet bereikbaar.
Was bang dat ik nu voor de eerste keer een verkeerde keuze had gemaakt qua bedrijf.
Gelukkig reageerde het bedrijf de volgende dag wel op mijn mail. Bestelling is onderweg en ze hadden problemen met de telefooncentrale. Pff alles toch goed. Dank je wel

Raymzter beoordeelde op 2016-04-06

Ik heb handschoenen van booster bestelt en de bokszak gigantor. Heel blij mee. Werd wel apart geleverd. Dat had ik graag al eerder willen weten. Verder goed

Michel beoordeelde op 2016-04-03

Mooie RAM paal binnen gekregen. Binnen 1 dag in huis. Enige puntje van kritiek is dat de telefoon niet altijd wordt opgenomen.

Chantal beoordeelde op 2016-03-22

Blij mee. Een ram bokspaal besteld en handschoenen. Paal was snel binnen. Handschoenen pas na 3 dagen. Ze nemen ook niet altijd de telefoon op. Wel erg behulpzaam.

Roy beoordeelde op 2016-03-22

Prima maar mag sneller. Had een aantal dingen besteld. Werd in 2 keer geleverd en duurde wel 4 dagen om alles te hebben.

Arne beoordeelde op 2016-03-21

Vandaag mijn "RAM" bokspaal binnen gekregen. Had er nog nooit van gehoord maar hij zag er op de site prima uit. Nou in het echt isíe zeker zo mooi! Het geheel staat erg stevig zelfs bij hard trappen.

Vriendelijke groet van een blije klant!

Mike beoordeelde op 2016-03-21

Helemaal top. Gisteren besteld vandaag binnen. Een Ram c7 besteld. Echt een toppaal. Zeer stevig. En beter dan de tuf wear paal.

TOP

Younes beoordeelde op 2016-03-21

Snel en goed. Super staande bokspaal gekocht van ram fighting gear.

Kees de boer beoordeelde op 2015-12-01

Gisteren besteld, nu al binnen. Twee paar handschoenen van adidas. Passen goed en zien er mooi uit. Bedankt.

Perdijk beoordeelde op 2015-11-27

Bokshandschoenen besteld, op de site staat "op voorraad" bij het artikel. Krijg ik de dag erna een e-mail met status bestelling geannuleerd, uw geld is teruggestort. Niet leverbaar binnen redelijk termijn. Mailtje teruggestuurd dat ik dit heel vreemd vond omdat het artikel nog steeds besteld kan worden en op voorraad blijft staan op de site. Geen reactie daarop gekregen. Ik ben erg teleurgesteld in deze winkel.

Reactie van Bokszakkenstore:
Geachte heer Perdijk,

Het komt helaas wel vaker voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt terwijl het nog wel op voorraad staat. Dit komt omdat wij niet een fysieke winkel hebben en ook afhankelijk zijn van de voorraden van onze leveranciers, die echt iedere dag (onverwachts) wijzigt.
Vaak komen wij wel tot een oplossing met een klant door een ander artikel (meestal duurder) aan te bieden zonder meerprijs. De mail die u ons gestuurd heeft bevatte niet een specifieke vraag waar wij u antwoord op konden geven.
Achteraf besef ik wel dat wij u sneller nog meer toelichting hadden moeten geven. Wij zullen dit meenemen in komende afhandelingen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Moes beoordeelde op 2015-11-05

Goede prijs. Alleen was wel 3 dagen voordat het er was.

Chantal beoordeelde op 2015-10-29

Handschoenen pasten niet. Geruild en nu helemaal prima

Jaapie beoordeelde op 2015-10-27

Snel en goedkoop

Jan de b. beoordeelde op 2015-10-21

Heb de pro line gigantor met bokshandschoenen. De bokszak is echt gigantisch.

Maartje beoordeelde op 2015-10-21

Goede service

Sebastiaan Peacock beoordeelde op 2015-10-16

Snelle levering van mijn bestelde Gigantor bokszak en adidas handschoenen. Prettig en snel contact met Bram. Ik kom hier zeker terug voor meer. Osu!

Wispelweij beoordeelde op 2015-10-14

prima

Simone Hak beoordeelde op 2015-10-14

Snelle levertijd bij bokszakkenstore! Zelfs als je voor de betaalmethode 'achteraf betalen' kiest! Bij mij was het: vandaag besteld, morgen in huis!

wendy beoordeelde op 2015-10-12

prima geregeld