Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Fightplaza

Absalon 4
1906JA Limmen
Dit is geen bezoekadres
0858881015
KvK 73544302

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Fightplaza

Gemiddelde beoordeling

9,0

8 beoordelingen

Beoordeling van klanten

89%

0%

11%

2018
Fightplaza

J. Barn beoordeelde op 2018-05-08

Goed en snel geholpen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Marjon beoordeelde op 2017-08-31

Ik heb een bestelling gedaan welke een levertijd heeft van 3 a 5 werkdagen.
Ik had nog vragen.', maar telefonisch niet bereikbaar.
Was bang dat ik nu voor de eerste keer een verkeerde keuze had gemaakt qua bedrijf.
Gelukkig reageerde het bedrijf de volgende dag wel op mijn mail. Bestelling is onderweg en ze hadden problemen met de telefooncentrale. Pff alles toch goed. Dank je wel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Arne beoordeelde op 2016-03-21

Vandaag mijn "RAM" bokspaal binnen gekregen. Had er nog nooit van gehoord maar hij zag er op de site prima uit. Nou in het echt isíe zeker zo mooi! Het geheel staat erg stevig zelfs bij hard trappen.

Vriendelijke groet van een blije klant!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Kees de boer beoordeelde op 2015-12-01

Gisteren besteld, nu al binnen. Twee paar handschoenen van adidas. Passen goed en zien er mooi uit. Bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Perdijk beoordeelde op 2015-11-27

Bokshandschoenen besteld, op de site staat "op voorraad" bij het artikel. Krijg ik de dag erna een e-mail met status bestelling geannuleerd, uw geld is teruggestort. Niet leverbaar binnen redelijk termijn. Mailtje teruggestuurd dat ik dit heel vreemd vond omdat het artikel nog steeds besteld kan worden en op voorraad blijft staan op de site. Geen reactie daarop gekregen. Ik ben erg teleurgesteld in deze winkel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Fightplaza:
Geachte heer Perdijk,

Het komt helaas wel vaker voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt terwijl het nog wel op voorraad staat. Dit komt omdat wij niet een fysieke winkel hebben en ook afhankelijk zijn van de voorraden van onze leveranciers, die echt iedere dag (onverwachts) wijzigt.
Vaak komen wij wel tot een oplossing met een klant door een ander artikel (meestal duurder) aan te bieden zonder meerprijs. De mail die u ons gestuurd heeft bevatte niet een specifieke vraag waar wij u antwoord op konden geven.
Achteraf besef ik wel dat wij u sneller nog meer toelichting hadden moeten geven. Wij zullen dit meenemen in komende afhandelingen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Fightplaza

Sebastiaan Peacock beoordeelde op 2015-10-16

Snelle levering van mijn bestelde Gigantor bokszak en adidas handschoenen. Prettig en snel contact met Bram. Ik kom hier zeker terug voor meer. Osu!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Wispelweij beoordeelde op 2015-10-14

prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Simone Hak beoordeelde op 2015-10-14

Snelle levertijd bij bokszakkenstore! Zelfs als je voor de betaalmethode 'achteraf betalen' kiest! Bij mij was het: vandaag besteld, morgen in huis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Fightplaza

Pat beoordeelde op 2015-09-22

Super bokszak en handschoenen. Prima service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2015

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.