Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BonaBona

Poldermolen 33
1622 KR Hoorn
+31 229 506 312
KvK 59014288

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BonaBona

Gemiddelde beoordeling

8,7

62 beoordelingen

Beoordeling van klanten

87%

11%

2%

2018
BonaBona

I.M.M.O beoordeelde op 2018-09-09

Snelle ontvangst.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending.
Maar.....
Er zat helaas geen instructie bij voor het in elkaar zetten.
Hoewel het niet moeilijk was, was het handig geweest.
Bij het naar beneden halen van de pedalen moet je een goudkleurig pinnetje indrukken om ze los te maken. Dat wist ik niet dus trok te hard en nu is bij een het pinnetje weg.
Zit nu ergens in het pedaal heen en weer te rollen tijdens de workout.

Maar wat een GEWELDIG apparaat is dit. Neemt weinig ruimte in beslag.
Zo heerlijk dat deze inklapbaar is.....zal dus nooit als kapstok fungeren. šŸ˜œ
En het is makkelijk vol te houden. Tijdens de workout lekker naar buiten aan het kijken.
Mijn wekker gaat nu elke dag af om 06:00u, vóór het werken energie opdoen.
Ik ben heel blij met de airwalker van Innovagoods!
Top besteding! Hier krijg je nooit spijt van.

BonaBona

Rennie Lamyns beoordeelde op 2018-09-09

vlotte bestelling en op juiste manier binnen afgesproken termijn geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

Harrie Mols beoordeelde op 2018-09-01

communicatie uitstekend, verzending snel, prijs heel goed.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

Nel Noorlander beoordeelde op 2018-08-30

Heel tevreden met het product en de bezorging. Precies vlg afspraak.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

William Vrielynck beoordeelde op 2018-08-14

Ik heb mijn bestelling geplaatst op 02/08/2018. Het zou 5 à 6 werkdagen duren. Op 07/08/2018 kreeg ik dan een mail met de melding dat mijn bestelling op 09/08/2018 voor 18:00 uur zou geleverd worden. Die 09/08/2018 kreeg ik in de voormiddag een anoniem!?! telefoontje dat mijn bestelling pas daags nadien zou geleverd worden. Maar de volgende dag geen levering en ook geen anoniem telefoontje. Pas op maandag 13/08/2018 werd de bestelling geleverd. Al goed dat er toevallig iemand thuis was. Alles was in orde, geen beschadiging van het product zelf, maar de toestand waarin de doos werd geleverd riep wel vragen op: deels gescheurd en de isomo bescherming binnenin was beschadigd, alsof er eens goed met die doos over en weer werd gegooid. Mijn product bestond uitsluitend uit stalen buizen, daar kon niet veel aan stuk gaan, maar wat indien het product wél breekbaar was geweest? Al met al geen bevredigende ervaring!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van BonaBona:
Beste,
Vervelend om te horen dat u uw bestelling niet op tijd heeft gekregen en ook niet in goede staat. Alle bestellingen verlaten ons magazijn in goede conditie; vervolgens is het aan de koerier om het product op tijd en in goed conditie bij de klant te leveren. Wij hebben daar helaas weinig invloed op. Na nader onderzoek is gebleken, dat uw bestelling fout gerouteerd was, vandaar de vertraging. Waarschijnlijk omdat uw bestelling van het ene distributiepunt naar het andere is verplaatst, is de kans op beschadiging van de verpakking groter geworden. We kunnen dit echter moeilijk hard maken bij de koerier, omdat we geen fotobewijs hebben. Wat we hebben kunnen lezen in het verzendverslag is alleen de melding dat de zending in goede staat is afgeleverd.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd en wij bieden u onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard tot uw beschikking.

Met vriendelijke groet,

BonaBona Specials

BonaBona

Linda van Gelder beoordeelde op 2018-07-25

De communicatie rondom de levering was erg summier. Telefonisch was het bedrijf behulpzaam genoeg, maar ook zij konden mij niet vertellen wanneer het bestelde precies geleverd zou worden. De mail met een datum klopte niet. De bezorgdienst was een dag eerder gekomen en ik was toen niet thuis. Aardig genoeg bedacht de bezorger dat hij de volgende dag gewoon weer kwam. De levertijd was niet conform de beloofde levertijd genoemd op de website bij het product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

Edward de Kubber beoordeelde op 2018-07-15

Top product !
Keurig geleverd en goede kwaliteit
Zeer tevreden !!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

G Oudenaar beoordeelde op 2018-07-09

BonaBona

Naaijkens-Smeulders Sophia beoordeelde op 2018-07-01

BonaBona

JOyce MAyele beoordeelde op 2018-06-29

Te lang, laat en stoel met allerlei vervuilingen ( letters die in de stof afgedrukt zaten ) wat er niet meer vanaf gaat.

Ik beveel het niet aan

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

P. de Geus beoordeelde op 2018-06-20

Kastje is beschadigd aangekomen! erg jammer.
Heb het wel geaccepteerd anders het helle gedoe met retour sturen.

BonaBona

Ans Simmelink beoordeelde op 2018-06-06

De bestelling kwam werd zelfs eerder dan verwacht. Erg netjes!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

Marzena Domanska beoordeelde op 2018-06-05

Geleverd

BonaBona

E Arieli beoordeelde op 2018-06-03

goed telefonisch bereikbaar en ook
correct aan de lijn

BonaBona

Derya Bilgin beoordeelde op 2018-04-30

Heel goed geholpen. Ben super blij. Echt een aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BonaBona

Ed Van soest beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering. Had zelf vergeten adres nummer in te vullen, werd gebeld hierover. Toen netjes binnen de beloofde dagen het pakketje mogen ontvangen.

BonaBona

Eytan Chazan beoordeelde op 2018-04-10

BonaBona

Derya Bilgin beoordeelde op 2018-04-02

BonaBona

Esther Hofstra beoordeelde op 2018-04-01

BonaBona

Femmegina van Breeschooten beoordeelde op 2018-03-29

bestelling 2 dagen eerder geleverd ,op zich een goed plan maar dan moet je wel thuis zijn.
En dat waren wij ook toevallig.
Verder geen negatieve ervaringen tot nu toe,


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.