Poldermolen 33
+31 229 506 312

8,7

Christel Rega beoordeelde op 2019-04-09

Dick Van den steenhoven beoordeelde op 2019-04-08

snel geleverd en alles netjes ingepakt en in perfecte staat

Jantien Bouman-Weemering beoordeelde op 2019-04-03

Wiebe Idsinga beoordeelde op 2019-03-28

Prashant Nandkoemarsing beoordeelde op 2019-03-14

Levering duurt lang

Ton beoordeelde op 2019-02-18

We hebben een fitness apparaat gekocht en zo een beetje alles ging mis!
product was moeilijk leverbaar, geleverde apparaat bleek defect te zijn, nadat het defectonderdeel was vervangen bleek de meegeleverde stappenteller ook defect te zijn en na 6 weken konden we eindelijk gebruik maken van het bestelde product.
Je zou misschien verwachten dat wij boos en teleurgesteld zouden zijn? Maar niets is minder waar!
Het apparaat bleek moeilijk leverbaar. Maar we werden direct door een vriendelijke medewerker op de hoogte gesteld. Het apparaat werd defect geleverd doordat er transportschade was ontstaan. Na overleg met een zeer vriendelijke medewerker werd het onderdeel los opnieuw gestuurd en ook de stappenteller werd zonder enige moeite opnieuw geleverd. Een super service met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zaken kunnen nu eenmaal fout, gaan, het is de wijze waarop het wordt opgelost en die is absoluut top te noemen.

Ramrati Kandhai-Ajodhia beoordeelde op 2019-02-05

M.J. Heemskerk - Ouwens beoordeelde op 2019-02-02

Christel Deflem beoordeelde op 2019-01-31

Product een dag later gekregen maar ben tevreden over het product

Chester Scharpff beoordeelde op 2019-01-30

LEV GELSHTEIN beoordeelde op 2019-01-08

Julija Lezneva beoordeelde op 2018-11-27

Henny Michel beoordeelde op 2018-11-23

Dit is de eerste keer dat ik bij dit adres een bestelling heb geplaatst met achteraf betalen. Maar heel verwarrend is dat ik daarna een aantal bevestgingsmailtjes ontving (7 stuks). Stichting Webwinkelkeur, Info.NOS@SEUR.NET (2x), Klarna, BonaBonaSpecials (3x). Wel wat veel. Erg verwarrend. Waarom niet in één mail de ontvangstbevestiging, de bestelling, levertijd, de factuur, de bankgegevens.
Verder ben ik over de levering tevreden.

Karin Keizer beoordeelde op 2018-11-07

Goede communicatie.
En een snelle levering

Gerda Bos beoordeelde op 2018-11-01

Ik ben heel tevreden over mijn product, het zit helemaal geweldig,dank voor de snelle levering.Gr,Gerda Bos.

Jeroen Weber beoordeelde op 2018-10-16

Reactie van BonaBona:
Beste meneer Weber,
We zien dat u een slechte recensie voor ons bedrijf heeft gegeven! Dat vinden we spijtig! Om onze klantenservice te verbeteren, zouden we graag van u willen horen wat de reden voor uw negatieve oordeel is.
Hopend snel van u te horen,
BonaBona Specials

I.M.M.O beoordeelde op 2018-09-09

Snelle ontvangst.
Ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending.
Maar.....
Er zat helaas geen instructie bij voor het in elkaar zetten.
Hoewel het niet moeilijk was, was het handig geweest.
Bij het naar beneden halen van de pedalen moet je een goudkleurig pinnetje indrukken om ze los te maken. Dat wist ik niet dus trok te hard en nu is bij een het pinnetje weg.
Zit nu ergens in het pedaal heen en weer te rollen tijdens de workout.

Maar wat een GEWELDIG apparaat is dit. Neemt weinig ruimte in beslag.
Zo heerlijk dat deze inklapbaar is.....zal dus nooit als kapstok fungeren. 😜
En het is makkelijk vol te houden. Tijdens de workout lekker naar buiten aan het kijken.
Mijn wekker gaat nu elke dag af om 06:00u, vóór het werken energie opdoen.
Ik ben heel blij met de airwalker van Innovagoods!
Top besteding! Hier krijg je nooit spijt van.

Rennie Lamyns beoordeelde op 2018-09-09

vlotte bestelling en op juiste manier binnen afgesproken termijn geleverd

Harrie Mols beoordeelde op 2018-09-01

communicatie uitstekend, verzending snel, prijs heel goed.

Nel Noorlander beoordeelde op 2018-08-30

Heel tevreden met het product en de bezorging. Precies vlg afspraak.