Gaarstraat 45
0031 6 13 212 359

9,0

Anoniem beoordeelde op 2019-02-15

Birgit beoordeelde op 2019-02-15

Producten waren op tijd geleverd, wel mag er nog een bevestiging mail gestuurd worden met dat de bestelling wordt op gestuurd.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-15

Anoniem beoordeelde op 2019-02-07

Tr beoordeelde op 2019-01-31

Snelle en goede service en altijd een leuke goody.

Tr beoordeelde op 2019-01-25

Artikel werd netjes Optijd geleverd, ging kapot tijdens het eerste gebruik en werd netjes vergoed.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-21

Davy Van De Caveye beoordeelde op 2019-01-17

Ik,heb geen track en trace code gekregen en heb bongify hierover gemaild maar heb geen antwoord op de mail gekregen. Ik heb wel de bong ontvangen.

Reactie van Bongify:
Onze excuses Davy, je hebt zo te zien inderdaad geen reactie van ons ontvangen. Ik heb inmiddels contact met je opgenomen via e-mail!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-16

Nick R beoordeelde op 2019-01-16

1 woord: geweldig! Ze hebben zelfs extra gegeven.

Bas beoordeelde op 2019-01-11

Nog steeds niks gehoord, geen bestelling conformatie gehad

Anonymous beoordeelde op 2019-01-11

Anoniem beoordeelde op 2019-01-11

Anonymous beoordeelde op 2019-01-11

Anoniem beoordeelde op 2019-01-05

Joffry Vervloet beoordeelde op 2019-01-05

Mijn pakketje was er binnen de 4 dagen, er werden nog gratis zaadjes en een grinder bijgeleverd. Mij stuk was nog heel en de discrete verpakking was ook handig.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-04

Dovyd beoordeelde op 2019-01-04

Fast delivery
Good company
Will buy again

Anoniem beoordeelde op 2018-12-27

Hilda beoordeelde op 2018-12-23

Snelle levering, lief cadeautje extra.
Zeer blij!