Kelvinweg 11B
0031 6 13 212 359

9,1

Google Plus/Places - 10,0

Sorena van Loopik beoordeelde op 2019-06-14

de bezorging was helemaal prima hoor. alles netjes ingepakt en zelfs nog een leuk klein presentje erbij in de vorm van drie wiet zaadjes. Maar bij gebruik van dit lief klein bongetje, kom je erachter dat het tuutje waar je de wiet in brand veeeeeeels te dicht bij je gezicht zit. ik vind het gewoon angstig om mn mond op de buis te zetten bij het aansteken van de wiet. het geeft geen relaxt gevoel helaas.. hierdoor weet ik niet zo goed of ik dus een duurdere bong wil gaan kopen. Groetjes

The Homie Club beoordeelde op 2019-06-12

Goed ❤️

Anoniem beoordeelde op 2019-06-05

Pim beoordeelde op 2019-05-29

Het ging snel, alles was goed verpakt. Zo goed dat ik een item niet binnen 5 minuten kon vinden 🙈

Anonymous beoordeelde op 2019-05-27

Anonymous beoordeelde op 2019-05-27

Kim beoordeelde op 2019-05-21

Super verpakt. Snelle levering. Top!

rudi van boxstael beoordeelde op 2019-05-20

Top servise!

Anonymous beoordeelde op 2019-05-11

Anonyme beoordeelde op 2019-05-10

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10

bjorn beoordeelde op 2019-05-10

Aanrader! Snelle verzending.

Ray beoordeelde op 2019-05-10

Precies wat ik had besteld.
Snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-05-10

Martin sebastien beoordeelde op 2019-05-01

Commande reçue en express ! Rien à redire !
Même eu un petit cadeau bonus !
Que du bonheur !

S. beoordeelde op 2019-05-01

Snel en perfect!

Robert-Jan V. beoordeelde op 2019-05-01

Duidelijke website. Grote keuze. Alles netjes en snel geleverd. Ik ben tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-26

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24