Kelvinweg 11B

9,1

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Anoniem beoordeelde op 2019-04-20

Joe K. beoordeelde op 2019-04-19

Great selection of products and the shipping was very fast. Will definitely shop here again.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-15

Anoniem beoordeelde op 2019-04-07

Anoniem beoordeelde op 2019-03-29

CampyDer beoordeelde op 2019-03-29

ik ben tevreden met het product was snel bezorgd en vragen waren snel beantwoord

Bestelproces

Jerry beoordeelde op 2019-03-24

Binnen 36 uur in huis.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-23

Didier beoordeelde op 2019-03-19

Groot assortiment, snel geleverd en heeel goed verpakt (breekbare goederen)

Reactie van Bongify:
Fijn om te horen dat alles naar wens is, veel plezier gewenst met de bestelling!

Tommy beoordeelde op 2019-03-19

haaa wat ik moes sagen its beste en ik hev kadjo gekregen de adapter voor bong perfekt ik kann roken dankje

Bestelproces

Reactie van Bongify:
Hallo Tommy, wij vinden het jammer dat je de bezorgtijd als lang ervaren hebt. Wij hebben het pakket op de dag van bestelling nog verzonden, maar vertraging door de postdienst kan helaas altijd voorkomen. In ieder geval onze excuses voor de langere levertijd dan normaal. Hopelijk ben je wel tevreden met de producten en freebies, en kunnen wij je in de toekomst toch nog van dienst zijn!

Anoniem beoordeelde op 2019-03-18

Anonymous beoordeelde op 2019-03-18