Kelvinweg 11B
6101WT Echt
0031 6 13 212 359

Google Plus/Places - 10,0

Alex beoordeelde op 2019-08-14

Extreem snel geleverd, zeer goed verpakt. Het product zelf is ook top, er was veel keuze op de site en de prijzen van Black Leaf waren lager bij Bongify dan bij rechtstreeks bij Black Leaf zelf! Daaraanboven zaten er nog extra goodies bij de levering ook...

Anoniem beoordeelde op 2019-08-13

Anoniem beoordeelde op 2019-08-11

GVerheij beoordeelde op 2019-08-09

Levering ging snel, keurig verpakt, geen bijzonderheden meegemaakt, perfect gedaan dus.

Matteo beoordeelde op 2019-08-04

Top service company!
All ok and xtremly fast!
Thanks for your great job

Andre beoordeelde op 2019-08-03

Snel bezorgd en veilig verpakt. Breedte keuze uit Bong accessoires.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-02

Anoniem beoordeelde op 2019-08-02

Anoniem beoordeelde op 2019-07-28

Steve beoordeelde op 2019-07-28

Very friendly service. And fast delivery with no issues to Canada. Thank you

Anoniem beoordeelde op 2019-07-27

Jesse beoordeelde op 2019-07-27

Goede kwaliteit en snelle levering

Anonyme beoordeelde op 2019-07-20

Anoniem beoordeelde op 2019-07-18

Anoniem beoordeelde op 2019-07-17

Jennifer beoordeelde op 2019-07-17

Super snelle levering alleen 1 dag vertraagd vanwege postnl dus daar kan bongify niets aan doen.
Daarnaast super netjes verpakt en nog leuke verrassingen erbij ook :)
Tijd om uit te proberen is gekomen :)

Anoniem beoordeelde op 2019-07-15