Het Wolbert 30 A
7547RA Enschede
0532032076

Anja Hupje beoordeelde op 2017-09-09

Boodschappen zijn op tijd. Bij klachten goede afhandeling

Alex de Leeuw beoordeelde op 2017-08-14

De bezorger belde direct om zeker te weten dat het adres voor de aflevering juist was.

Paula ter Riet beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben zeer tevreden over de Boodschappenboer. Een zeer persoonlijke benadering en een luisterend oor voor nieuwkomers. Personeel zet gekoelde producten keurig in de koelkast en facturatie verloopt soepel.
Assortiment is voldoende en wordt regelmatig uitgebreid.

Saskia beoordeelde op 2017-07-17

Ruime keuze, goede kwaliteit van de producten, in perfecte staat en snel geleverd (volgende dag) en alle producten hebben een relatief lange houdbaarheid. Maar het meest positieve vind ik wel dat ik nu eindelijk een adres heb waar ik het diëetproduct Arla Protino kan bestellen.
Minpunten: de verzendkosten en de prijs van redelijk wat producten is aan de hoge kant. Daar staat wel weer tegenover dat er best leuke aanbiedingen tussen de producten staan.

Margret Brust beoordeelde op 2017-07-04

1e keer hier besteld, zou vandaag tussen 8.30 en 10.00 uur bezorgd worden. Zit nog steeds te wachten terwijl ik ontzettend druk ben! Gebeld naar vast nr en mobiel nr, er neemt niemand op dus voicemail ingesproken. Zou zsm terug worden gebeld maar niks....
Waardeloos
Gr. Margret Brust

Stephany Monteiro beoordeelde op 2017-06-23

De bestelling is netjes bezorgd.
Ik kreeg ruim van te voren te horen dat de boodschappen werden geleverd.
Dat vond ik prettig zo weet ik hoelaat ik thuis moet zijn.

Mvg Stephany

Elly Honig beoordeelde op 2017-06-16

Wijn was slecht verpakt! 1 fles stuk bij levering, hier over nog niets ontvangen. Bezorger zou dit doorgeven!

Jacqueline Vermeiij beoordeelde op 2017-05-26

Prima levering

Paula ter Riet beoordeelde op 2017-05-23

De boodschappenboer is goed bereikbaar en erg behulpzaam. Boodschappen worden keurig op tijd bezorgd.

Ingrid Egthuijsen beoordeelde op 2017-04-28

Duidelijke bestellingssite, op tijd geleverd en kwaliteit!

john hoekstra beoordeelde op 2017-04-23

levering verpakking producten goed

Francis Soijo beoordeelde op 2017-04-18

Heldere website, goede service, alles vers en op tijd geleverd.

Marlous Brouwer beoordeelde op 2017-04-09

Super netjes verpakt, op tijd, vriendelijk.

J.J. de Haan beoordeelde op 2017-04-03

Producten in goede staat ontvangen en compleet.
Heb het idee dat online boodschappen doen nu echt in schwung komt in 2017! (Er komen er steeds meer bij.)
Het staat en valt met een fijne (duidelijke) website, redelijke prijzen, vriendelijke bezorgers en weinig gedoe verder!
Dat zit bij de boodschappenboer wel goed!
Geen klachten!
Qua prijzen kan het hier en daar wel goedkoper, maar je moet je wel bedenken dat het vanaf 75 euro gratis bezorgen is.
Dit zie je niet vaak bij andere online supers!
Tevens vind ik ook dat niet alleen de prijs leidend is maar ook de kwaliteit!

Joyce Hollander beoordeelde op 2017-03-21

De eerste keer besteld! Alles netjes aanwezig en vers. Heb alleen de email en SMS gemist met de tijd van bezorgen. Verder super service.

Fuvada Dedic beoordeelde op 2017-03-16

Tevreden. Geleverd wanneer afgesprokene en mijn vraag supersnel
Beantwoord

Ymeke Frederiks beoordeelde op 2017-03-07

Netjes op tijd afgeleverd met goede producten, top!

Mevrouw M. Wennink beoordeelde op 2017-02-02

Zeer klantvriendelijk. Korte lijnen. Goede kwaliteit van de producten en best wel een ruim assortiment.

h.j. roelvink beoordeelde op 2017-01-25

afsprk was tussen 1600 en 1800 en ze wamen 1515, wat als ik niet thuis geweest was op dat tijdstip? verser alles naar wens

Reactie van Boodschappenboer:
Bedankt voor uw review. Mocht blijken dat u op een tijdstip buiten de aangegeven tijd niet thuis bent dan wordt de bestelling alsnog later aangeboden binnen het door u gekozen tijdsframe.

BSO Pluto beoordeelde op 2017-01-20

Wij zijn heel tevreden. De bezorger geeft ook dingen aan om het makkelijker voor ons te maken en tips!! Super. Wanneer we niet tevreden zijn over producten geven we dit aan en er word dan wat aan gedaan.
Wanneer er bij ons iets verkeerd is gegaan met bestellen neemt hij het mee terug! Super! Dikke duim