Het Wolbert 30 A

Makkelijk besteld! Snel in huis! Goede service en Goede Kwaliteit

gm kloet beoordeelde op 2018-01-28

Prima

Peter Hozee beoordeelde op 2018-01-25

Levering volgens afspraak op tijd.

Femie Slots-Nijhuis beoordeelde op 2018-01-07

Heel tevrden, werd keurig afgeleverd.Artikelen ruim op datum, wel aan de prijs.

Inge Jurrisen beoordeelde op 2017-12-24

Boodschappenboer verzorgd alles perfect. (PostNL is daarin wat slordig).

Vriendelijk, goede kwaliteit, perfect om je boodschappen te bestellen.

Arjen Jimmink beoordeelde op 2017-12-24

Geleverd op het aangegeven tijdstip. Gekoeld en op tijd. Super!

Bart van den Berg beoordeelde op 2017-12-23

prima

Hennie Duijs beoordeelde op 2017-12-20

Heel tevreden, tot nu toe de enige die leverd in Rouveen, hiermee konden wij onze schoonmoeder die ziek was toch voorzien van boodschappen! Uitstekend dus.

Jan.J Hagenouw beoordeelde op 2017-12-03

Snelle levering met duidelijke bezorg tijden, alleen jammer dat er staat brie in blik en blijkt het een plastic bakje te zijn.

Wendy Regenspurg beoordeelde op 2017-11-20

Ik zocht een bepaalde soort pasta die nergens meer te krijgen is. Jullie hebben bij de leverancier gecheckt hoeveel er nog op voorraad was, en belden dat binnen 15 min aan mij door, daardoor kon ik een ruimte hoeveelheid bestellen, super! Bedankt voor de goede service!

S.H. Brinkman beoordeelde op 2017-10-29

Snelle levering, en aflevertijd klopt ook

Johnny te Welscher beoordeelde op 2017-10-22

Niks als lof voor goede afhandeling van onze bestelling.

Jannie Bouwman beoordeelde op 2017-10-14

Keurig gedaan, extra service dat wij de boodschappen snel en gekoeld binnen kregen un tempex bak.
Dankjewel

GHJ van den heuvel beoordeelde op 2017-09-27

Ik ben zeer tevreden

Anja Hupje beoordeelde op 2017-09-09

Boodschappen zijn op tijd. Bij klachten goede afhandeling

Alex de Leeuw beoordeelde op 2017-08-14

De bezorger belde direct om zeker te weten dat het adres voor de aflevering juist was.

Paula ter Riet beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben zeer tevreden over de Boodschappenboer. Een zeer persoonlijke benadering en een luisterend oor voor nieuwkomers. Personeel zet gekoelde producten keurig in de koelkast en facturatie verloopt soepel.
Assortiment is voldoende en wordt regelmatig uitgebreid.

Saskia beoordeelde op 2017-07-17

Ruime keuze, goede kwaliteit van de producten, in perfecte staat en snel geleverd (volgende dag) en alle producten hebben een relatief lange houdbaarheid. Maar het meest positieve vind ik wel dat ik nu eindelijk een adres heb waar ik het diëetproduct Arla Protino kan bestellen.
Minpunten: de verzendkosten en de prijs van redelijk wat producten is aan de hoge kant. Daar staat wel weer tegenover dat er best leuke aanbiedingen tussen de producten staan.

Margret Brust beoordeelde op 2017-07-04

1e keer hier besteld, zou vandaag tussen 8.30 en 10.00 uur bezorgd worden. Zit nog steeds te wachten terwijl ik ontzettend druk ben! Gebeld naar vast nr en mobiel nr, er neemt niemand op dus voicemail ingesproken. Zou zsm terug worden gebeld maar niks....
Waardeloos
Gr. Margret Brust

Stephany Monteiro beoordeelde op 2017-06-23

De bestelling is netjes bezorgd.
Ik kreeg ruim van te voren te horen dat de boodschappen werden geleverd.
Dat vond ik prettig zo weet ik hoelaat ik thuis moet zijn.

Mvg Stephany