Postbus 77

Dorien van den Berg beoordeelde op 2019-07-16

Gert Jan Blom beoordeelde op 2019-07-15

R. de Rijk beoordeelde op 2019-07-15

Ronald Franse beoordeelde op 2019-07-15

snelle service, levering van besteld materiaal.
duidelijk faktuur, specificatie.

Steven Prins beoordeelde op 2019-07-15

Tristan H beoordeelde op 2019-07-13

Goede kwaliteit van producten, zeer snelle en vriendelijke klantenservice - - erg duidelijk en transparant. Boog latten omruilen gebeurde zonder problemen en snel. Zeker aan te raden.

Robert van der Poel beoordeelde op 2019-07-12

Prima tevreden.

Rico Zwaan beoordeelde op 2019-07-12

V. Geerling beoordeelde op 2019-07-12

Waren zeer behulpzaam bij het beantwoorden van vragen van een beginner.

Siebe Rabaut beoordeelde op 2019-07-12

Bjorn gubbels beoordeelde op 2019-07-11

Anne Groenewold beoordeelde op 2019-07-07

Natascha beoordeelde op 2019-07-05

Topservice!
Wij hadden voor vaderdag een boog besteld maar de latten waren niet op voorraad. Ze stelden direct voor om alles gewoon te leveren en de latten na te sturen waarvoor maar één keer verzendkosten voor werd berekend. Zo konden wij met vaderdag toch het kado geven en binnen paar dagen erna waren de latten binnen. De boog is van hele goede kwaliteit en hebben we er veel plezier van.

Brian Duda beoordeelde op 2019-07-03

Snel , goed en consumer support antword snell en helpen u met jouw besteling.

Mountainman beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering en goed verpakt.

Niels Frans beoordeelde op 2019-07-01

Narancya Ravelli beoordeelde op 2019-06-28