Postbus 77

M.L. Koper beoordeelde op 2018-11-08

prima levering, prima pijlen

Meiko Raven beoordeelde op 2018-11-05

Nadia Lauwers beoordeelde op 2018-11-02

zeer snelle levering, zit wel nog netjes in de doos, is een cadeautje voor de feestdagen

Raymon Hamerpagt beoordeelde op 2018-11-01

Daniël van der Tuin beoordeelde op 2018-10-31

Product levering is prima. Ik ben zeer tevreden over de website en bestelling procedure. De Vingertab SF Carbon rechtshandig is prima en werkt heel fijn, echter de kwaliteit van de Krossen Organic Onderarmbeschermer Small is slecht. Het elastiekbandje is na circa 10 keer gebruik bijna defect op de uiteinden waar de sluitingen elkaar vinden. Het elastiek verdeelt zijn spanning namelijk niet over het gehele bandje, maar alle kracht komt op het gedeelte van het bandje te liggen en dit resulteert in uiteindelijke scheuring van het bandje.

johan gijsels beoordeelde op 2018-10-27

Rob Van der sommen beoordeelde op 2018-10-16

Rick Holtman beoordeelde op 2018-10-15

Alfons Raaijmakers beoordeelde op 2018-10-10

Mirjam van der Poel beoordeelde op 2018-10-06

Superrr snelle levering! Geweldige kwaliteit!

jdt pot beoordeelde op 2018-10-05

Snelle levering.. en mijn dochter is er erg tevreden mee

Fred de Waart beoordeelde op 2018-10-04

Sebastiaan Sleeuwenhoek beoordeelde op 2018-10-03