Postbus 77
6400AB Heerlen

8,9

Bol.com 6 8,5

Gulay Kose beoordeelde op 2019-05-23

Kwa artikel is er geen problemen.
Alleen heb ik bij bijde bestelling verkeerde artikel ontvangen

Rony De Prekel beoordeelde op 2019-05-21

Correct , onmiddellijk antwoord bij vragen

rene Zuijdijk beoordeelde op 2019-05-20

Hanneke beoordeelde op 2019-05-20

Netjes geleverd op eerstvolgende werkdag.

Henk Hengeveld beoordeelde op 2019-05-17

Bart Van Praet beoordeelde op 2019-05-14

Leuke winkel

Hielke Schoonewelle beoordeelde op 2019-05-13

Mathias Dauwe beoordeelde op 2019-05-13

Van bestelling tot levering alles top verlopen!

JHG VAN DEN BERG beoordeelde op 2019-05-10

Tijdens het bestellen rezen er vragen, dus gebeld, Kreeg duidelijk tekst en uitleg.
Na het plaatsen van m'n bestelling kreeg ik een probleem omdat ik eerder naar 't buitenland zou vertrekken, na een telefoon gesprek werd er meteen actie genomen en kreeg ik toch m'n spullen op tijd. Conclusie: Goed bereikbaar en uiterst vriendelijke en betrokken werknemers.

Rudolf Moons beoordeelde op 2019-05-10

Buiten het probleem van het monteren van de string was het voor mij een prima artikel. Het probleem dat ik dan tegenkwam is opgelost door een mail die ik heb ontvangen van boogschietshop dus wat kan ik zeggen buiten prima!

Hans van Staveren beoordeelde op 2019-05-09

Vlot en prima verpakt

G. Molenkamp beoordeelde op 2019-05-08

Arne Saal beoordeelde op 2019-05-08

Goede producten, overzichtelijk op de site met relevante informatie. Persoonlijke noot in de service.

H.J. Meulenbeld beoordeelde op 2019-05-08

snel en correct geleverd