Binnenweg 22
6051 BZ Maasbracht

Erik beoordeelde op 2017-08-14

Snelle levering. Overzichtelijke webshop. Zeer tevreden. Alleen jammer dat ik niet met paypal kan betalen.

Frans Kottier beoordeelde op 2017-07-10

Zeer tevreden

m postma beoordeelde op 2017-06-07

snel, correct,duidelijk

Piet beoordeelde op 2017-05-08

Snelle levering, netjes verpakt. Kortom prima adres om spullen voor de boot te bestellen.

Peter Oort beoordeelde op 2017-04-12

Heel tevreden over bezorging prima prijs en zeer goede nazorg.
Had verkeerde maat fenders besteld maar deze werden ondanks het te laat melden van mij keurig omgeruild.

W.A. Veenendaal beoordeelde op 2016-10-23

De website vind ik niet echt overzichtelijk maar eenmaal besteld loopt alles perfect.

Ellen van den Bergh beoordeelde op 2016-09-14

Super service! Een trailerslot gekocht als cadeau. Buiten de omruiltermijn het cadeau gegeven, dit bleek het verkeerde slot. Onder aftrek van administratiekosten het slot toch om mogen ruilen.

Daniëlle beoordeelde op 2016-08-03

Wij hebben een biminitop besteld voor de boot. Deze is prima! No een extra mail ontvangen of alles naar wens is verlopen, dat doen nog maar weinig ondernemers. Prima dus!

MS van Avezaath beoordeelde op 2016-07-20

Zeer betrouwbaar, zeer correct en snel! Voor het eerst een bestelling geplaatst en na enkele uren werd ik gebeld (ja, gebeld, niet gemailt!) dat een onderdeel van mijn bestelling niet voorradig was en of men een alternatief kon en mocht aanbieden. Ik ben akkoord gegaan met het alternatief en het verschil (was iets goedkoper) werd meteen teruggestort. Twee dagen later had ik mijn bestelling in huis. Zéér aan te raden!

Verleysen Guido beoordeelde op 2016-07-19

Geven goede info over al je vragen in verband met je artikel die je wenst te kopen .
Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en levering .
Een aanrader zeker waard , goedkoop en goede service .

P.van Arendonk beoordeelde op 2016-07-14

Ik ben fantastischet geholpen vooral de aanbieding om mijn bestelde bolfenders te bezorgen in Westen

crombez peter beoordeelde op 2016-07-13

perfecte deal correcte afhandeling

Bart beoordeelde op 2016-07-07

Snel en correct geleverd. Goede prijs.

Naomi beoordeelde op 2016-06-13

Nieuwe rvs vlaggenmast gekocht .
Super snelle service en afhandeling , zeker een aanrader.

Jan van Kemenade beoordeelde op 2016-05-31

Had een probleem met oude remote-control , en nieuwe boot radio.
Even gemaild, probleem werd direct opgelost. Alles werkt perfect.
Ook zeer snelle levering.
Bedankt

Lars Kehrens beoordeelde op 2016-03-24

Zeer goede service mbt advies en levering en zeer goede naservice.

Elco beoordeelde op 2016-03-15

Snelle levering en prima product.

Rob beoordeelde op 2015-09-24

Sneller geleverd dan verwacht.
Artikelen prima kwaliteit prijs verhouding

Dus aanrader!

R.G beoordeelde op 2015-07-07

Uitstekend, snelle levering en goede communicatie

Robin van Bodegom beoordeelde op 2015-06-13

Diverse artikelen besteld bij Bootartikelenshop.nl. En deze zijn keurig geleverd, goede prijs en perfecte hulp nadat ik nog wat vragen achteraf had over de montage. Volgende aankopen zullen hier zeker weer gedaan worden.