Castorstraat 142
2402BX Alphen aan den Rijn
KvK 27319260

H. Timmermans beoordeelde op 2017-08-23

Bedankt Noah,

Super gave servetten. Ik kan weer een heel nieuwe weg inslaan!

Mandy van de esschert beoordeelde op 2017-07-08

Al mijn servetten voor de hobby komen bij borato weg... super service... echt een aanrader

Anita beoordeelde op 2017-02-13

Top service, kan niet anders zeggen! Probleem? Word zonder moeilijk doen opgelost! Spullen worden goed en zorgvuldig verpakt. De klant word op de hoogte gehouden als een bestelling vertraging oploopt. Nou ja, woorden schieten tekort, het is in één woord: TOP!

Marian de Vette beoordeelde op 2016-10-06

De service is geweldig, als je iets zoekt wat er niet bij staat gaat ze kijken of ze er aan kan komen, echt super fijn. Als ik bestel heb ik het binnen 2 dagen in huis. Van dit bedrijf kunnen nog veel andere wat leren.

Maja vd Peppel beoordeelde op 2016-09-29

Snelle en keurige levering van prachtige artikelen

Monique beoordeelde op 2016-09-27

Snelle levering en alles keurig verpakt ontvangen.
Ga zeker nog eens bestellen.

A. Wetzels beoordeelde op 2016-05-26

Zojuist mijn bestelling 1198 ontvangen. Jammer dat 1 servet was uitverkocht, maar perfect opgelost. Bedankt en tot de volgende bestelling. Ook bedankt voor het gratis servet.

Wilma beoordeelde op 2016-05-17

bestelling snel en goed verpakt ontvangen, dingen gevraagd via facebook. Iets besteld wat niet meer op voorraad was en me geld terug gegeven

José beoordeelde op 2016-04-27

snelle en goede persoonlijke service. goed contact mogelijk. persoonlijke aandacht. snelle levering. enorm ruim assortiment, niet alleen servetten, maar ook andere leuke items! en er komen er iedere dag weer bij! Noah luistert goed naar waar vraag naar is en probeert hier meteen op in te spelen. echt een top bedrijf en een aanrader!!!..

elles de gunst beoordeelde op 2016-04-25

super leuke en snelle leveringen. een uitstekende webshop voor allerlei servetten en overige hobby spulletjes.
een echte aanrader dus. zowel persoonlijke aandacht en professionele hulp als je vragen hebt.

Reina beoordeelde op 2016-04-23

Snelle levering goed ingepakt. Noah helpt je met veel geduld .
Laatste levering was gekreukt vetvrij papier om zeep in te pakken .
Kleine afbeeldingen daarvoor zoekt ze perfect naar jou smaak uit
Al bijna 3 jaar klant en dit blijf ik ook !
Bedankt hoor voor alles en veel succes met de site ....hij is uitstekend
Liefs Reina

X de jaher beoordeelde op 2016-04-22

Snelle levering goede service zeer vriendelijk altijd wen goede oplossing indien er iets is kortom een hele fij e site waar je goede kwaliteit kunt verwachten.

Ineke van der Stoop - Lieffering beoordeelde op 2016-04-22

Borato is een goed hardwerkend bedrijf, Heel klant gericht en altijd op tijd met het zenden van de orders. Snelle bezorging en de verpakking is echt grandioos. Mocht er vertraging zijn door omstandig heden krijg je daar gelijk bericht van. Ik heb 100% vertrouwen in dit bedrijf. Ineke van der Stoop - Lieffering

Marlies Ruiter beoordeelde op 2016-04-21

Prima bedrijf! Heb er al vaker besteld, krijg altijd heel snel antwoord via de mail en als ik betaal, dan heb ik binnen twee dagen mijn bestelling in huis! En af en toe verrast ze me met een extra servetje. Top service!

Anneloes beoordeelde op 2016-04-21

Ik bestel al best lang bij je, ga ook nooit ergens anders meer bestellen! Je hebt alles, kralen, servetten, te veel om op te noemen en als je iets niet hebt, dan ga je opzoek en weet je het altijd weer te vinden! Wauw Noah bedankt! Je bent een topper!!

2016