Mgr Driessenstraat 39
6043CV ROERMOND

Seline beoordeelde op 2017-12-28

Snelle levering van een leuk spel, meteen kunnen spelen.

Magda Luijpen beoordeelde op 2017-12-27

Sowieso fijn dat het spel dat ik wilde gewoon op voorraad was. Ook was het nog eens goedkoe dan in de meeste andere webshops. En helemaal geweldig dat het zoals beloofd ,ook nog eens de volgende dag in huis was. Veel andere zaken hadden daar meer tijd voor nodig.

David beoordeelde op 2017-12-27

Goede overzichtelijke webshop, makkelijk om te betalen en snelle levering. Helemaal top!

Teun Staaltjens beoordeelde op 2017-12-27

Zeer snelle levering en goede afhandeling.

Michael beoordeelde op 2017-04-17

Fijne website, goede en snelle service. Zeer tevreden.

Kristel beoordeelde op 2017-04-12

Goede duidelijke site. Genoeg te krijgen en snelle levering. Ik zeg 'gewoon doen'.

Nel beoordeelde op 2017-04-11

De website is duidelijk en goed opgezet. Levertijd is prima.

N. Verschuren beoordeelde op 2017-04-11

Prettige overzichtelijke site. Goede communicatie. Zeer tevreden over deze site.

Bob beoordeelde op 2017-04-05

Fijne duidelijke website en de bestelling werd snel en correct geleverd.