Heveapad 123
9601KV Hoogezand

Joey Wijnen beoordeelde op 2018-05-10

Goede service en fijne omgang met klanten.

Rob Korter beoordeelde op 2018-04-16

Goede prijs/kwaliteit verhouding, en bedankt voor de service!

VdJ beoordeelde op 2018-03-30

Goede en snelle service

Hans Vriend beoordeelde op 2018-03-24

2 spellen besteld en goed verpakt binnen, bij deze webshop besteld voor de persoonlijke hulp die vooraf is verleend.

Roza beoordeelde op 2018-03-11

Hele goede ervaring, snelle levering en goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Henk smit beoordeelde op 2018-03-08

Erg tevreden. Ik heb monopoly besteld (laat in de avond) en had hem twee dagen later al! De communicatie is duidelijk en fijn. Eventuele vragen worden goed en duidelijk beantwoord

Elvan Cisme beoordeelde op 2018-03-08

Maandag besteld, dinsdag in huis! Direct reactie op vragen.

Niek van der Goot beoordeelde op 2018-03-06

Goede en persoonlijke service. Bestelling was snel binnen zodat we deze gelijk konden spelen op de spellenavond!

Ramon beoordeelde op 2018-03-02

Goede prijs, snelle levering. Aanrader!

VdJ beoordeelde op 2018-03-02

Goeie site met keurige prijzen

Pascal Van Hoorn beoordeelde op 2018-01-25

Mooie en heldere website. Goede productinformatie.

Wladimir beoordeelde op 2018-01-04

Goede service

Diana Huizing beoordeelde op 2017-12-23

Spel was helaas uitverkocht.....jammer maar wel goed ingelicht!

Gennaro Esposito beoordeelde op 2017-12-12

Ik heb hier de uitbreiding van catan besteld, volgende dag had ik hem al binnen. Goede service! Tevens een duidelijke website en een mooi aanbod. Wanneer je vragen hebt over spellen wordt je hier goed geholpen. Aanrader.

Daan N beoordeelde op 2017-12-12

Er leek even iets mis te gaan in de bestelling, contact opgenomen en gelukkig snel bericht dat er niks mis was.

R e van Huut. beoordeelde op 2017-12-10

Duidelijk en makkelijk te hanteren het vergroot je kennis. Revanhuut

Linda v D beoordeelde op 2017-12-03

Het product op tijd in huis voor de feestdagen. Op jacht naar Hubi besteld voor mijn nichtje.

Djessy Jalapura beoordeelde op 2017-12-03

Top :)

Pieter beoordeelde op 2017-10-23

Had niet verwacht het pakketje op zaterdag te ontvangen, terwijl ik op vrijdag al aan de late kant was met bestellen! Goede service!

Erik beoordeelde op 2017-10-12

30 Seconds besteld op dinsdagmiddag en de volgende dag al in huis, snelle verzending!