Heveapad 123

wim stol beoordeelde op 2019-06-15

Ellen Blom beoordeelde op 2019-05-27

Dobromir Chodkowski beoordeelde op 2019-05-17

Zwemmer beoordeelde op 2019-05-10

Los onderdeel van een bordspel besteld. Dit keurig netjes gekregen. Contact via mail gehad keurig netjes

Theo Visser beoordeelde op 2019-05-10

Wouter beoordeelde op 2019-05-08

Karin Schreurs beoordeelde op 2019-05-06

Theo van Kooten beoordeelde op 2019-05-01

Marleen Sissing beoordeelde op 2019-04-20

Peter van Lente beoordeelde op 2019-04-03

B.M.J Schijf beoordeelde op 2019-03-15

Cynthia van Zandbergen beoordeelde op 2019-03-14

Supersnelle service en advies op maat

Martijn de Ruijter beoordeelde op 2019-02-12

Gijs Wierenga beoordeelde op 2019-01-22

S Rauws beoordeelde op 2019-01-05

het bruine leven beoordeelde op 2018-12-02

Prima telefonische ondersteuning. Levering was de volgende dag binnen.

Conny van Belzen beoordeelde op 2018-11-21

Keurig op tijd geleverd, wel 1 poppetje kapot, zelf maar gelijmd.

Reactie van Bordspellenstore.nl:
Beste Conny,

Oei, dan moet deze beschadigd zijn tijdens de verzending. Hij was nog heel toen het in de enveloppe ging. Voor afhandeling van dergelijke zaken kan je altijd contact met ons opnemen. Dan wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Martin, Bordspellenstore.nl

Icaro Lavrador beoordeelde op 2018-10-01

The store didn't have the game I order however the attendant made its best to delivery by the date I needed, it wasn't possible in the end but he was always is touch with me and also offer me a discount for my next order :)

Dave van Soest beoordeelde op 2018-09-23

Levering duurde langer dan verwacht, 4 werkdagen in totaal. Voor de rest prima.

Petra Vroomen beoordeelde op 2018-09-07

Super vriendelijk jbehulpzaam