Borduur Kado
Borduurbedrijf en kadowinkel. We verkopen vele soorten cadeaus met naam en daarnaast borduren we relatiegeschenken met logo. Voor elke feestelijke gelegenheid verkopen we wel een passend cadeau zoals: huwelijksgeschenken met namen en trouwdatum, trouwdag, jubileum cadeautjes, een uitgebreid assortiment baby, geboorte en kraamcadeaus met naam. Voor het behalen van een diploma verkopen we leuke afstudeer beren en daarnaast borduren we ook leuke afscheid en bedank cadeautjes. Moet er binnenkort iemand afzwemmen dan verkopen we look leuke zwemdiploma handdoeken met naam en bent u opzoek naar een origineel verjaardagscadeautje voor Abraham, Sarah of Pensioen dan kunt u ook bij ons terecht. Kortom heeft u iets te vieren en zoekt u een leuk cadeau dan bent u bij Borduur Kado aan het juiste adres.

• Amanda
    Review voor Borduur Kado

Ik werd erg klantvriendelijk behandelt. Erg behulpzaam. Snelle levering en mooi product. We gaan zeker nog eens bestellen!

• J. R
    Review voor Borduur Kado

Zeer toegankelijke benadering vanwege de mogelijkheid om te bellen of te appen, waardoor het lijntje kort en duidelijk is. Geweldig behulpzaam en vriendelijk. En snelle levering van prachtige producten. Daar kun je alleen maar blij en dankbaar van worden . Super ‼️

• Hoe beoordeel je Borduur Kado?

• Niels
    Review voor Borduur Kado

Prachtig borduurwerk geleverd op 2 mooie handdoeken voor het Robijnen huwelijk van mijn ouders. Snelle en vriendelijke service!

• Renate Knol
    Review voor Borduur Kado

Vanwege een zeer korte termijn, een super snelle service gekregen van jullie. Wat een leuk bedrijf met gave producten.

• Lindy
    Review voor Borduur Kado

Snelle reactie, snelle service, snelle levering, goede kwaliteit, keurige afwerking. Top bedrijf.

• Maurice
    Review voor Borduur Kado

Uitstekende webshop. Persoonlijk contact en vlotte levering van het product in een fatsoenlijke verpakking.

• Esther
    Review voor Borduur Kado

Goede service. Er was iets niet goed gegaan met betalen. Vrij snel een mail dat zij zagen dat er iets niet goed was gegaan. En een anderen optie aangeboden.
    Snelle levering en mooie geborduurd.
    Zeker een aanrader.

• BB

Fantastisch mooi badjasje
    Ben er supertrots op om dit
    te geven als kado. 🥹 zo lief
    Bedankt voor de samenwerking
    en de snelle levering
    Mooi kado voor onder de 🌲

• Anneke
    Review voor Borduur Kado

Hele goede snelle service met een heel mooi eindresultaat. Een paar keer telefonisch contact gehad, waarbij we ook heel fijn tewoord werden gestaan. Voor ons zeker een aanrader

• Karin
    Review voor Borduur Kado

Net 7 fantastisch leuke badlakens met naam ontvangen! Alles stipt volgens afspraak. Dank Suma.

• Thuur

Precies zoals omschreven.

• Anja
    Review voor Borduur Kado

Goede service, prettig contact, goed meegedacht en op tijd geleverd. TOP!

• Ton & Cobie

Het bestelde bord voor het55-jarig jubileum ziet er mooi uit,
    en is op de gewenste dag op tijd bezorgd. Top!

• RalphM
    Review voor Borduur Kado

Goede klantenservice, snelle levering en mooi product.

• Hans
    Review voor Borduur Kado

Goede; snelle service en levering van mooi product.

• klazien
    Review voor Borduur Kado

Heel erg netjes geholpen . Mooi resultaat . Mevr denkt prettig met je mee bij te maken keuzes en vragen die ik had. Echt zorg op maat .

• Petra
    Review voor Borduur Kado

Zeer correct geholpen met een schitterend resultaat!

• Linda
    Review voor Borduur Kado

Hele nette service en mooi product.

• Francois
    Review voor Borduur Kado

Heel tevreden over mijn bestelling, snelle levering maar het belangrijkste was de aankoop duurzaam en kwalitatief goed was. Deze is zéér goed ... topwinkel dus !!

• Ivonne
    Review voor Borduur Kado

Vanuit Spanje 2 kadopakketten met badtextiel en kinderservies samengesteld. Alles gepersonaliseerd en voorzien van een afbeelding. Suma was in één woord geweldig. Geweldige service en zeer goed advies. Ik kan Borduur Kado alleen maar aanbevelen. In alle opzichten. Kwaliteit van badtextiel is ook perfect. Ontvangers waren zeer blij.