Lisdoddestraat 158
1433WH Kudelstaart
0648312099

Ying Ong-Tan beoordeelde op 2019-06-15

Fijne persoonlijke service per chat en telefoon

Leonie beoordeelde op 2019-06-15

Tevreden, had het snel en goed verpakt in huis! Ruim op tijd om cadeau te gaan geven.

J.R. Hulsmann beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering ( alleen jammer dat ik het mandje niet nagemeten had, vond het een beetje klein. Maar beetje "proppen " en het past 😉

Linda Froyen beoordeelde op 2019-06-05

Goed alleen vind ik de levering iets te lang duren

Reactie van Bornbasket:
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je de levering te lang vindt duren. Het personaliseren van de tas en Hemelvaartsdag nemen bij elkaar 2 dagen extra in beslag. Helaas kunnen we dit niet sneller doen!

Unknown beoordeelde op 2019-06-01

Snel geleverd en prima afhandeling

Mirjam Touber beoordeelde op 2019-05-13

Het werd eerder bezorgd dan we hadden verwacht en was keurig verpakt en de inhoud van de mand was ook erg lief bedankt voor d vlotte afhandeling.

Melissa beoordeelde op 2019-05-11

Erg leuke artikelen en snel bezorgd! Mijn zelf samen gestelde mand zat ook al helemaal leuk ingepakt! Zeker een aanrader om hier je kraamcadeaus te bestellen.

Wilma Meijer beoordeelde op 2019-05-09

Snelle bezorging vd bestelling

Hella van Kampen beoordeelde op 2019-05-09

Duidelijke site, goeie prijzen, vriendelijk in het contact, komen afspraken na.

Ineke Romeijn beoordeelde op 2019-04-23

Mooie en leuke producten. Prima zelf samen te stellen. Goede service door Sabine in verband met niet goed gaan van de betaling online. Bezorging was behoorlijk vertraagd. Op donderdag besteld, de woensdag erop pas geleverd.

Emmeline beoordeelde op 2019-04-19

Het pakket was bezorgd op een ander adres en daardoor even zoek. Uiteindelijk gelukkig goed terecht gekomen. Ondanks de aangegeven vakantie was bornbasket via mail toch te bereiken. Communicatie moest even op gang komen, maar uiteindelijk is het opgelost.

Jessica beoordeelde op 2019-04-16

Mandje besteld voor een baby in het ziekenhuis. Pakket zou de volgende dag geleverd worden en werd pas dagen later bezorgd in het ziekenhuis toen baby al weg was. Best teleurstellend was dat.

Reactie van Bornbasket:
Wat jammer om te horen. Het pakket is juist nog dezelfde dag verzonden, maar heeft helaas bij DHL vertraging opgelopen. Excuus voor het ongemak!

Ingrid Karnebeek beoordeelde op 2019-04-08

Ik heb woensdag nacht besteld vrijdag geleverd , het was voor mij de eerste keer dus het was voor mij een verrassing dat het pakket mooi ingepakt was, ben tevreden over het resultaat

Willy van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-04-01

Snelle bestelling en levering. Wat niet geheel duidelijk was is dat je minimaal drie artikelen moest bij bestellen omdat anders de basket niet leverbaar was ivm de lage prijs.
Voor mij had de mand duurder mogen zijn (bijv. € 15,--) zodat ik niet persé een keuze had moeten maken uit de andere artikelen.

H.G. Bakker-Jonges beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering en heel leuk fotolijstje.

Wendy Stuurman beoordeelde op 2019-03-24

Goede service en snelle levering.

Mevr. N. van Leusden beoordeelde op 2019-03-21

Prima cadeaumand die goed was verzorgd.
De extra cadeaus er met liefde bij in gedaan.
Het stond een paar dagen op onze tafel en veel complimenten gehad, ook in de ziekenhuisgangen!
Moeder en vader vonden het een fijn kado.

Desiree Bangma beoordeelde op 2019-03-17

Een mand besteld, ziet er leuk uit, maar had toch verwacht dat hij wat groter zou zijn.

Thea de Rooij beoordeelde op 2019-03-15

Snel geleverd

Cindy Hu beoordeelde op 2019-03-14

Service was goed, snelle reactie en de cadeau ontvanger was erg blij met cadeau