Lisdoddestraat 158
1433WH Kudelstaart
0648312099

Ineke Romeijn beoordeelde op 2019-04-23

Mooie en leuke producten. Prima zelf samen te stellen. Goede service door Sabine in verband met niet goed gaan van de betaling online. Bezorging was behoorlijk vertraagd. Op donderdag besteld, de woensdag erop pas geleverd.

Emmeline beoordeelde op 2019-04-19

Het pakket was bezorgd op een ander adres en daardoor even zoek. Uiteindelijk gelukkig goed terecht gekomen. Ondanks de aangegeven vakantie was bornbasket via mail toch te bereiken. Communicatie moest even op gang komen, maar uiteindelijk is het opgelost.

Ingrid Karnebeek beoordeelde op 2019-04-08

Ik heb woensdag nacht besteld vrijdag geleverd , het was voor mij de eerste keer dus het was voor mij een verrassing dat het pakket mooi ingepakt was, ben tevreden over het resultaat

Willy van Dijkhuizen beoordeelde op 2019-04-01

Snelle bestelling en levering. Wat niet geheel duidelijk was is dat je minimaal drie artikelen moest bij bestellen omdat anders de basket niet leverbaar was ivm de lage prijs.
Voor mij had de mand duurder mogen zijn (bijv. € 15,--) zodat ik niet persé een keuze had moeten maken uit de andere artikelen.

H.G. Bakker-Jonges beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering en heel leuk fotolijstje.

Wendy Stuurman beoordeelde op 2019-03-24

Goede service en snelle levering.

Mevr. N. van Leusden beoordeelde op 2019-03-21

Prima cadeaumand die goed was verzorgd.
De extra cadeaus er met liefde bij in gedaan.
Het stond een paar dagen op onze tafel en veel complimenten gehad, ook in de ziekenhuisgangen!
Moeder en vader vonden het een fijn kado.

Desiree Bangma beoordeelde op 2019-03-17

Een mand besteld, ziet er leuk uit, maar had toch verwacht dat hij wat groter zou zijn.

Thea de Rooij beoordeelde op 2019-03-15

Snel geleverd

Cindy Hu beoordeelde op 2019-03-14

Service was goed, snelle reactie en de cadeau ontvanger was erg blij met cadeau

Gerrie Platenkamp beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering. Mooi ingepakt!

Francien Luiting-Snel beoordeelde op 2019-03-10

Erg blij mee! Alles keurig verpakt, mooie kwaliteit. Een site om te onthouden en zeker terug te komen.

J. Constandse beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden.

Nienke beoordeelde op 2019-03-02

Ik had perongeluk een te grote mand besteld voor de bestelde producten die er in zouden komen. Nog geen uur later belde een medewerkster mij op om dit te vertellen en een kleinere mand aan te bieden. Zij mailde mij vervolgens opties van andere spulletjes binnen het bedrag waar ik uit kon kiezen. Ik stond versteld van de service en de klantvriendelijkheid!
Inmiddels het pakketje ontvangen wat er ontzettend schattig en mooi verpakt uitziet. Kortom een super service en dus zeker een aanrader!

H. Silva Tavares beoordeelde op 2019-03-02

Goede service en een snelle bezorging! Dank u!

Zeker een aanrader.

Jennifer van Friderici beoordeelde op 2019-02-28

Ziet er heel schattig uit. En een hele snelle levering

Nieta Luken beoordeelde op 2019-02-28

Een verrassing toen we het pakketje open maakte! Wat ziet het er gezellig uit en wat mooi verpakt! Dank jullie wel

Sabine Boogaard beoordeelde op 2019-02-11

Duidelijke website, veel keus, originele cadeau's en zeer snelle levering. Ook contact verliep uitstekend. Aanrader!

Anne beoordeelde op 2019-02-10

Heel leuke babyspullen in de webshop. Uitstekende service en snelle levering!

José Stout beoordeelde op 2019-02-07

Jullie waren heel klantvriendelijk en het product is goed