Lisdoddestraat 158
1433WH Kudelstaart
0648312099

Sabine Boogaard beoordeelde op 2019-02-11

Duidelijke website, veel keus, originele cadeau's en zeer snelle levering. Ook contact verliep uitstekend. Aanrader!

Anne beoordeelde op 2019-02-10

Heel leuke babyspullen in de webshop. Uitstekende service en snelle levering!

José Stout beoordeelde op 2019-02-07

Jullie waren heel klantvriendelijk en het product is goed

P Sietzema beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering, bleek een vlekje in het produkt te zitten.gemaild en keurig netjes en snel opgelost.

Margriet van van Klaveren beoordeelde op 2019-02-02

Alle lof, in twee dagen een mooi verzorgde kraammand in huis.

Anoek Ruijter beoordeelde op 2019-01-25

Prachtige slofjes en netjes verpakt

J. Gasille beoordeelde op 2019-01-24

Heel tevreden! Een aanrader.

T. van Ooijen beoordeelde op 2019-01-22

Snel geleverd en mooi ingepakt.

Nicole Heuer beoordeelde op 2019-01-14

was heel snel binnen

Thea Middelaar beoordeelde op 2019-01-13

Mooie producten en op tijd geleverd

Evelien van der Horn beoordeelde op 2019-01-10

Vlotte bezorging. Verder is de mand nog niet geopend.

Philo Kolf beoordeelde op 2019-01-06

Goeie side, makkelijk en overzichtelijk

M Van santen beoordeelde op 2019-01-03

Product snel bezorgd en verpakt. Kleuren zijn niet zo rose als op de foto

Yvonne Ros beoordeelde op 2018-12-31

Hele snelle levering was top

Joke Regeer beoordeelde op 2018-12-20

Wat goed is, is goed

Farieda Dhauri beoordeelde op 2018-12-16

Ik had gechat met een medewerker voor advies. Goed geholpen en Ik was geslaagd. Bedankt

Ineke Siemerink beoordeelde op 2018-12-14

Alles is snel en netjes afgehandeld👍

Arno Jongman beoordeelde op 2018-12-14

Voor een relatie dit pakket besteld, mooi verzorgde mand en zeer geschikt om als relatiegeschenk te dienen. Ik kan dit aan iedereen aanraden die in zijn zakelijke omgeving een leuk en origineel kraamcadeau wil geven.

Arno Jongman beoordeelde op 2018-12-08

Overzichtelijke website, mooie producten en snelle levering.

Meriam Besters beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering.Netjes verpakt.