Voorweg 151
2391AJ Hazerswoude-Dorp
085-4019544

Walter beoordeelde op 2017-09-19

Top bedrijf, zeer goede snelle communicatie en levering.
Ik wil dit bedrijf aanbevelen bij iedereen die mooie bomen en planten zoekt
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Heidi Rutten beoordeelde op 2017-05-30

goede kwaliteit planten, scherpe prijs en goede service: ruilen geen probleem, keurige en betrouwbare bezorging, mogelijkheid tot overleg/advies.

Joop van Kessel beoordeelde op 2017-03-07

Uitstekend aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding, goede communicatie en volgens afspraak op tijd afgeleverd door de bezorger, kortom prima service.

F. Bolstra beoordeelde op 2017-03-06

Haagplanten en verschillende heesters besteld.

Cees Verschut beoordeelde op 2016-10-30

Levering via Post NL liet te wensen over. Planten waren slecht verpakt

Reactie van Boskoops.nl:
Beste heer Verschut,
Wij bezorgen 95% van onze leveringen met onze eigen bezorgdienst (dit heeft u ook bij uw vorige 3 bestellingen ervaren). Als een bestelling flink uit de route ligt en de bestelling het toelaat maken wij gebruik van pakketpost. Wij hebben u gecontacteerd en voorgesteld om te planten om te komen ruilen. U had de planten al in de grond gezet en aangegeven dat het zo akkoord is. Bedankt voor de reactie die ons scherp houdt en tot de volgende keer.
Vriendelijke groet Celine

Lieuwe beoordeelde op 2016-10-18

Heb zowel een aantal verschillende buddleja's als stipa gekocht. Mooie planten, groeien goed. Zal hier zeker meer planten bestellen.

J. Lurken beoordeelde op 2016-09-10

Super kwaliteit buxus piramide . En snelle levering . Gewoon GEWELDIG .

Bennie beoordeelde op 2016-06-24

Japaner esdoorn gekocht. Omschrijving precies als geleverde, supertrots!

JJ beoordeelde op 2016-05-09

graag delen we onze ervaring aangezien er op een zeer korte termijn op dinsdag voor Hemelvaart besteld kon worden en de planten op vrijdag conform afspraak geleverd zijn.
over dit alles zijn wij netjes op de hoogte gehouden middels emails.

Dank hiervoor.

Dominika beoordeelde op 2016-05-08

Nazorg en garantie uitstekend... Ik had mij twijfels over een van twee besteld buxussen. Zondag middag na de telefonisch gesprek, is de eigenar 2 uur later naar mij toe gekomen. Alles goed uitgelegd en nog een paar tips gegeven. Dat waardeer ik ontzettend, want ook als een klant van 40 eur bestelling ben serious genomen.
Bedankt en ik ben nu zeer tevreden :-)

Annemarlies Den Toom beoordeelde op 2016-05-07

Zeer tevreden met de buxussen die vandaag geleverd zijn, staan nu mooi in de tuin. Ook de bezorger was zeer vriendelijk en heeft de planten in de tuin gelegd. Dikke pluim verdient dit bedrijf!!!

Laurens de Heus beoordeelde op 2016-04-03

Super tevreden. Lavendel Hidcote besteld. Op korte termijn geleverd. Mooie planten en goed verpakt. Vrolijke bezorger met kennis van zaken.

Sander Dekker beoordeelde op 2015-10-02

Prachige irissen in grote potten. Prijs goed. Echinacea ook in grote potten en sterke planten. Vriendelijke mensen.

Ellen Brom beoordeelde op 2015-09-28

Snelle levering en een erg mooie hazelaar ontvangen, ben zeer tevreden tot nu toe.

Jan beoordeelde op 2015-09-14

Keurige dienstverlening en prachtige producten.
Erg tevreden over de informatievoorziening na bestelling tot aan aflevering

Frans beoordeelde op 2015-09-14

Positief:
- assortiment planten
- correcte en tijdige levering van planten
- kwaliteit planten bij levering uitstekend

Mogelijke verbetering:
Het zou natuurlijk mooier zijn als er op de website nog meer filter mogelijkheden aanwezig zijn waardoor keuze van planten eenvoudiger wordt. Maar dit zijn extraatjes voor de klant.

Lisette beoordeelde op 2015-06-26

Goede prijs betaald voor de planten. Levering was vrij snel.
Planten zagen er op één na goed uit, doen het ook allemaal nog steeds goed.
Alleen de brem struik zag er twijfelachtig uit. Bloeit normaal in mei en juni, maar onze struik is aan zijn eind van zijn latijn. Dit is het enige minpunt.

aad beoordeelde op 2015-06-11

Na mn mindere ervaringen met Ba***r Tuinbedrijf t hier maar eens geprobeerd...In een woord geweldig...voor een paar tientjes mn hele tuin weer groen. Ik had 2 Japanse Esdoorns besteld....bij eerdere leveringen bij B****r kreeg ik voor 2 tientjes een exemplaar wat "In Ruste" was.....nou dat is hij nog steeds )-: Hier echter Bij de Boskoopse voor t zelfde geld een complete struik..!! Wat een verschil...Jullie hebben een meer dan tevreden klant erbij...Thx !!

Ellen beoordeelde op 2015-05-30

Mijn eerste bestelling en inderdaad binnen een week geleverd. Prachtige kwaliteit, mooie volle planten, afmetingen klopten, vriendelijke bezorger, prima belaalbare prijzen; ik zal zeker meer bij hun bestellen in het vervolg.

antoinet beoordeelde op 2015-05-15

Geweldig, de nalevering van één passiflora. En wat een aardige bezorger! Wij zullen U waar mogelijk aanbevelen.