Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Botanisch in Balans

Amaliastein 142
4133 HD Vianen
06-43172896
KvK 56864949

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Botanisch in Balans

Gemiddelde beoordeling

9,5

30 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

3%

0%

2017
Botanisch in Balans

Ingrid beoordeelde op 2017-12-04

Ik heb net artikelen besteld en geweldige service gekregen ,en heel ruim in het advies
Ik vond het moeilijk een keus te maken wat het beste bij mijn dieren paste
maar door veel uitleg ,voorbeelden- foto's en filmpjes en advies ben ik er uit gekomen ,en heb ik net mijn bestelling geplaatst
Echt top service dank je wel
groetjes Ingrid en de dierenbende

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Marina beoordeelde op 2017-11-25

altijd bereid om vragen te beantwoorden en de geschikte produkten voor mij uit te kiezen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Pascale beoordeelde op 2017-11-17

Botanisch in Balans

Anneke Bosman beoordeelde op 2017-07-24

Zoals altijd weer vakkundig advies gekregen op mijn vragen.
De zelfde dag verzonden ik raad deze webshop zeer aan.
Altijd een zeer goede service....

Botanisch in Balans

Jolanda van Dalen beoordeelde op 2017-07-13

Heel blij met Botanisch in Balans en de geweldige webwinkel met fantastische producten (met goede informatie). Ik ben zeer ter zake kundig geinformeerd over een vraag die ik had voor een van mijn katten. Ik ontving de producten zeer snel thuis met informatie over wanneer ze bezorgd zouden worden. Een prachtig bedrijf waar integriteit hoog in het vaandel staat. Zeer aan te bevelen. Heel blij mee. Hartelijk bedankt! Jolanda van Dalen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Jantien Bethlehem beoordeelde op 2017-06-17

Botanisch in Balans

mevrouw Trudy Kooij beoordeelde op 2017-05-25

Geweldig goede service, ik had de bestelling snel in huis, en ik kreeg via de mail uitstekende voorlichting over het gebruik van de producten. Klasse!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Nanda Kuiper beoordeelde op 2017-04-22

Heb STOP aangeschaft tegen teken bij mijn kat. Nu een week geleden gebruikt volgens gebruiksaanwijzing. Gisteren een teek verwijderd!
Misschien even afwachten.


Reactie van Botanisch in Balans:
Beste Nanda, neem voor een aanvullend toepassingsadvies gerust even contact met ons op. Mvg, Sandra Hoogendoorn-Willemse
Botanisch in Balans

Pascale Roekaerts beoordeelde op 2017-04-09

Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Mariska H. beoordeelde op 2017-03-29

Hoi, blij met je hulp voor het rauwe voer van Spikey! Het nieuwe eten bevalt hem goed! Geen diarree meer!

Botanisch in Balans

Anoniem beoordeelde op 2017-03-20

Snelle levering en vriendelijk contact

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

B.Langras beoordeelde op 2017-03-17

Snelle levering,goed advies. Duidelijke webshop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Anneke Bosman beoordeelde op 2017-03-07

Zeer goed advies en de volgende dag al bezorgd.

Botanisch in Balans

Jolanda beoordeelde op 2017-02-23

Snel bezorgd, en duidelijke reactie op een vraag.
Prima.JJ

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Hille beoordeelde op 2017-02-15

Zeer tevreden, bestelde producten snel in huis inclusief 3 gratis producten!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Botanisch in Balans

Marion Brenneke beoordeelde op 2016-11-10

Super beschikbaarheid bij alle soorten vragen, snelle reacties, vakkundig advies !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Botanisch in Balans:
Dank je wel, Marion. Fijn dat je zo tevreden bent.
Botanisch in Balans

Amanda Dijkenga beoordeelde op 2016-10-21

Uitstekende service!Bestelling geplaatst dag later keurig verpakt in huis..Met ook nog eens een lekker proefmonster voor de honden...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Botanisch in Balans:
Leuk te lezen. Dank je wel!
Botanisch in Balans

*:-) beoordeelde op 2016-10-21

Goede service! Snelle levering en zelfs met enkele belonigs monsters voor onze hond


Reactie van Botanisch in Balans:
Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring!
Botanisch in Balans

Yvonne beoordeelde op 2016-09-28

Snelle levering. Goede webwinkel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Botanisch in Balans:
Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw beoordeling.
Botanisch in Balans

cora beoordeelde op 2016-09-16

heel tevreden. Ene dag besteld en de volgende dag al geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Botanisch in Balans:
Beste Cora, fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank voor uw review.

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.