Oosteinde 18

Michelle Nederlof beoordeelde op 2019-03-19

Kim Driebergen beoordeelde op 2019-03-07

Carla Roeland beoordeelde op 2019-02-26

Fokje Kleefstra-van der Kooi beoordeelde op 2019-02-13

Prima service. Keurig de maten van het jasje doorgegeven zodat ik een goede inschatting kon maken of het paste.

Leona Hendrikse beoordeelde op 2019-01-31

Snel en accurate beantwoording van vragen. Snelle levering.

Y Noordermeer beoordeelde op 2019-01-29

Renske Hage beoordeelde op 2019-01-28

Dorethe Arts beoordeelde op 2019-01-05

duidelijk te bestellen en snelle levering.

Marja Bentvelzen beoordeelde op 2018-12-29

ik had een hals besteld voor mijn dochters paard maar hij was helemaal van fleece. Ik heb dat niet gelezen met bestellen. Vandaag heb ik hem terug gestuurd dus nu afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg. Het was wel snel binnen nadat ik het besteld had.

Reactie van Bouman ruitersport:
Geachte mevr Bentvelzen,
Wij vinden het jammer om te lezen dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet. Bij de omschrijving van deze hals staat wel omschreven dat de hals van fleece is. De naam van het artikel is: losse fleece hals. Ook hierin staat het materiaal vermeld. We hebben verschillende waterdichte hals delen op voorraad dus u mag het ruilen voor een ander artikel.
Gelukkig bent u wel tevreden over de levertijd. Zodra wij uw retour ontvangen hebben wordt uw betaling teruggestort.
Met vriendelijke groet, Shirley Bouman

herma Dodewaard beoordeelde op 2018-12-21

Maartje van Ginkel beoordeelde op 2018-12-20

A. VandePutte beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering!

Nathalie Hoven beoordeelde op 2018-11-18

E. Scheggetman beoordeelde op 2018-11-02

Iris beoordeelde op 2018-10-25

Super snelle levering! Een dag na het plaatsen van mijn bestelling het product al in huis.

Geeske van Dorp beoordeelde op 2018-10-16

Ingeborg Vermeer beoordeelde op 2018-10-02

Vriendelijk, snelle verzending en goed advies!

colinda bijl beoordeelde op 2018-10-02

Lonneke beoordeelde op 2018-10-01

Goede prijs, snelle levering en prettige communicatie.

Laura Evers beoordeelde op 2018-09-14