Spinveld 66A4
KvK 72014733

8,7

Wiebo Kamphuis beoordeelde op 2019-09-19

Jeremy Genicot beoordeelde op 2019-09-19

Vlotte bestelling, een dag voor de levering wordt er een mail gestuurd met een tijdsframe. Vriendelijk en correct contact via telefoon.

Edwin Langerak beoordeelde op 2019-09-18

Snel geleverd, eerdere beloftes zijn alleen niet helemaal nagekomen

Koen Smeyers beoordeelde op 2019-09-18

Tom de Klonia beoordeelde op 2019-09-18

Stef van Mulligen beoordeelde op 2019-09-18

Bestelling geplaatst tijdens de bouwvakvakantie. Kort nadat men weer begonnen was werd mijn bestelling bezorgd. Duidelijk gecommuniceerd en een half uur van te voren gebeld. Één radiator was er niet en één verkeerd geleverd. Het duurde iets langer voor ik mijn betaling compleet had. Maar er werden oplossingen gezocht en aangedragen. Ik kreeg steeds een zeer vriendelijke man aan de telefoon en een zeer vriendelijke bezorger aan de deur. Daar werd ik blij van. Top.

Tonnie Leemreize van Beek beoordeelde op 2019-09-18

Mooie radiatoren redelijke prijs, levering door de drukte wat later

Bezoeker beoordeelde op 2019-09-18

Snel geleverd en top service!

Marga John beoordeelde op 2019-09-18

Jan de Kam beoordeelde op 2019-09-18

Bezoeker beoordeelde op 2019-09-18

Heel tevreden maandag besteld vrijdag middag radiatoren in huis kompleet .

Bezoeker beoordeelde op 2019-09-18

Zeer snelle levering en top kwaliteit radiatoren...zeer tevreden raad het aan

francis Schools beoordeelde op 2019-09-18

Bezoeker beoordeelde op 2019-09-18

De spullen waren er supersnel

CJ Been beoordeelde op 2019-09-18

Keurig op tijd en netjes afgeleverd

C Reitsma beoordeelde op 2019-09-18

Ulku Yildirim beoordeelde op 2019-09-18

Vlotte levering en niet duur, prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

jean-Pierre Poets beoordeelde op 2019-09-18

Snelle levering en goed product

Ton van Pelt beoordeelde op 2019-09-18

Prijs is goed. Levering was niet compleet, maar is netjes na een bericht nageleverd. Heb wel problemen om het draadgat in de radiator voor de voetklep dicht te krijgen. Draad in de radiator lijkt mij aan de ruime kant.

Kees Buskermolen beoordeelde op 2019-09-18