Spinveld 66A4
085 - 130 16 50
KvK 72014733

8,8

ineke beoordeelde op 2019-03-24

had mijn bestelling gedaan en kon daarna niet meer inloggen en mijn bestelling volgen,ook was de winkel telefonisch slecht bereikbaar. Ik dacht dat ik het schip was ingegaan maar uiteindelijk toch via de chat contact gehad en is alles goed gekomen ...mijn radiator is mooi op tijd geleverd

victor beoordeelde op 2019-03-24

Ondanks de te late bezorgingstijd die ze hadden opgegeven een goede service verleend.

I.G. beoordeelde op 2019-03-24

Roberto beoordeelde op 2019-03-24

Tonnie Leemreize van Beek beoordeelde op 2019-03-24

mooie radiator snelle levering en redelijke prijs, enorm verschil met bedrijven die radiatoren verkopen

Janny beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering en fijn dat ze vtv bellen

A.P. beoordeelde op 2019-03-23

Snelle levering,
Een element was te groot( Zelf verkeerd opgemeten) doen niet moeilijk, na een belletje komen ze hem omwisselen.
Zeer goede service

Albert Schinkel beoordeelde op 2019-03-22

Prima prijs kwaliteit verhouding

harm fortuin beoordeelde op 2019-03-22

W.Chr Elshof beoordeelde op 2019-03-22

mooie radiator en snelle levering top

Evert-Jan Eijk beoordeelde op 2019-03-22

Ruben Pauw beoordeelde op 2019-03-22

Marcel Rietbroek beoordeelde op 2019-03-22

goed en snel

patrick hulshof beoordeelde op 2019-03-22

Vrijdag of donderdag besteld en kwamen zondag al leveren. Perfecte radiator en ziet er goed uit en geen beschadigingen. En scherpe prijs

J. Grooteman beoordeelde op 2019-03-21

Top geregeld,superscherpe prijs.