Spinveld 66A4
085 - 130 16 50
KvK 72014733

8,7

Peter Praet beoordeelde op 2019-05-23

Top webwinkel met uitstekende service na verkoop.
Aanrader !

WILLIE Heijmen beoordeelde op 2019-05-19

peter dijkstra beoordeelde op 2019-05-13

Perfecte afhandeling, ook voor vragen achteraf. snelle levering

René beoordeelde op 2019-05-08

Mario beoordeelde op 2019-05-01

Marja Overmeer beoordeelde op 2019-04-25

Zeer vriendlijke klantenservicemedewerker.
Bijna een deal, ik wilde witte wandtegels bestellen, op de site werd duidelijk aangegeven dat er bij besteding vanaf 200 euro geen bezorgkosten gerekend zou worden. Vervolgens stond op de offerte 40 euro bezorgkosten. Was inmiddels bij besteding van 500 euro geworden, nergens op de site te vinden. Viel verder niets te onderhandelen, dus uiteindelijk afgezien van de deal.

Matthias beoordeelde op 2019-04-10

Product is prima en scherp geprijsd. Goede kwaliteit met een "rijke" uitstraling.
Er is ruimte voor verbetering qua communicatie rondom de levering.
De dag voor de levering kreeg ik op 23:53 uur een e-mail dat de radiator de volgende dag geleverd werd.
Dit was ook niet meer te wijzigen.

Dennis Banse beoordeelde op 2019-04-10

Kevin De Smet beoordeelde op 2019-04-08

Gaël Minet beoordeelde op 2019-04-08

m oosterom beoordeelde op 2019-04-08

Sebastiaan Smeets beoordeelde op 2019-04-07

Het systeem om de vlakke plaat te monteren is een beetje providorisch maar qua service top. Radiator werd gewoon mee naar boven gedragen!

Gertjan Plets beoordeelde op 2019-04-07

Petra Hessing beoordeelde op 2019-04-07

Fam. Dinnissen beoordeelde op 2019-04-07

keurig afgeleverd, goed verpakt!

Jordy Vertenten beoordeelde op 2019-04-06

Arthur Hovannisijan beoordeelde op 2019-04-06