BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V.

BouwStation XL B.V. biedt al jaren lang de goedkoopste tegels, laminaat, sanitair en bouwmaterialen aan consumenten!

BouwStation XL is een webshop met een toonzaal waar u simpel al uw benodigdheden zowel online als in de toonzaal kunt kopen voor bodemprijzen, daar bovenop hebben we ook diverse aanbiedingen. Wij bieden onze klanten een brede en diepe assortiment. Ook hebben ze de mogelijkheid om onze producten te vergelijken.

Wij als BouwStation XL kunnen onze producten voor zeer lage prijzen aanbieden, vanwege het feit dat we rechstreeks importeren. Daardoor bespaart u ook op de winkelverkoopprijzen.

De zekerheden van https://www.bsxl.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016