Spinveld 66A4

8,7

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-02

Wilco Van Den Tol beoordeelde op 2019-08-02

Jean Creutzburg beoordeelde op 2019-08-02

De ene dag besteld, de andere dag al bezorgd.

wim Schenk beoordeelde op 2019-07-29

Heel tevreden en de bezorger was ondanks de vreselijke warmte erg behulpzaam en vriendelijk

gert lindeboom beoordeelde op 2019-07-28

Pieter beoordeelde op 2019-07-27

Ik kon laat op de avond nog rekenen op de uitgebreide steun van Kevin van de klantenservice. Die beoordeelde mijn foto's die ik uploade en gaf ook zelf foto's al voorbeeld wat het kon worden. Uiteindelijk producten besteld.

Jose van Eerdt beoordeelde op 2019-07-27

Leo van Oorsouw beoordeelde op 2019-07-27

Camilla Muller beoordeelde op 2019-07-26

Ze zijn sneller dan ze zeggen en goede afmeting geleverd.Ben zeer tevreden.

Rosemarie beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden! Je merkte dat de medewerker er echt verstand van had. Hij dacht goed mee en kon goed inschatten wat ik mooi vond. Heel goed advies en goede service. De levering was erg netjes!

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-24

Goed geholpen

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-24

Nic beoordeelde op 2019-07-23

R beoordeelde op 2019-07-23

- verkeerde aansluiting mee geleverd. (Maar dit was ff bellen en het werd opgelost.)
- de klanten service was goed. En je word goed geholpen met als er iets niet goed is.
- de levering was wel snel.
- het uit zoeken op de site ging gemakkelijk. wel jammer dat je niet een merk kan kiezen.

Geert Steyaert beoordeelde op 2019-07-23

Zeer snelle levering (in 3 dagen 👍😀) en alles zeer goed ingepakt.
Een aanrader

Jasper van Velthoven beoordeelde op 2019-07-23

Roel Minnema beoordeelde op 2019-07-23

C. van Dodewaard beoordeelde op 2019-07-23

Snelle en nette levering en een webwinkwn met een goed beruikbaar telefoonnummer.
1 minpuntje niet de zelfde model radialoren geleverd was dit maal niet zoerg.

Wim beoordeelde op 2019-07-21

Netjes afgewerkt bezorging ok
Glasplaat montage niet echt duidelijk. Een niet goede klusser komt er niet uit.
Toevoegingen koppelingen kan beter hals besteld recht gekregen jammer klus kan niet wachten dus min puntje.

rene van hofwegen beoordeelde op 2019-07-21

Initieel was er iets fout gegaan bij bouwstation XL waardoor er niet geleverd werd. Een telefoontje en het was opgelost. 2 dagen later stonden de radiatoren bij mij in huis.
Top als je het zo oplost!