Hoofdweg 60
7371 AJ Loenen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

8,7

Klussendienst TOP beoordeelde op 2017-01-08

De levering is gedaan zoals afgesproken.
Alleen jammer dat er geen dagdeel wordt aangegeven bij levering.

A. van Meggelen beoordeelde op 2016-11-17

Snel geleverd

wissink trading beoordeelde op 2016-11-16

beperkt bereikbaar
niet mogelijk af te halen
eerste order zoek

Geert beoordeelde op 2016-11-03

Alles wordt op andere tijden/dagen en door andere leveranciers geleverd. Erg chaotisch als je alles te gelijk bestel en op 1 dag wil laten leveren voor een klus.

Frank beoordeelde op 2016-09-24

Betrouwbaar en snelle levering

R van Hamburg beoordeelde op 2016-09-17

Snelle levering en goede prijs

F. Gerritsen beoordeelde op 2016-09-17

Snel bezorgd en correcte levering

W. Biemond beoordeelde op 2016-08-29

Verkeerde en te weinig geleverd.

john quandt beoordeelde op 2016-08-15

goed geholpenmet advies.

Jw Van Der Maat beoordeelde op 2016-08-02

Visser beoordeelde op 2016-07-25

Een heel goede verzorging en heel klant vriendelijk

Afz. Visser Dronryp

Bert Bruins beoordeelde op 2016-07-23

keurig, snelle levering

w.muijderman beoordeelde op 2015-08-02

Ik heb een super ervaring met bouwdiscount, snelle levering en als je een fout heb gemaakt in je bestelling, bel je op en het word goed geregeld. ook als je dan bij moet betalen sturen ze een aparte rekening naar je.
heb er goeie ervaring mee.
bestel de volgende keer weer.

Judith Liebregts beoordeelde op 2015-07-23

Zéér behulpzame klantenservice, en alles prima volgens afspraak bezorgd!

Ton beoordeelde op 2015-07-20

Snelle levering, goede communicatie over de levering.
Bij telefonisch contact goed en deskundig advies

H. Gerkes beoordeelde op 2015-07-20

Snel geleverd. Goede telefonische- en email ondersteuning. Zelfs 2 hulpstukjes die ik niet op de website kon vinden werden n.a.v mijn opmerking daarover bij het bestellen, kosteloos meegeleverd.

R.Pol beoordeelde op 2015-07-20

Prima ervaring met Bouwdiscount, ik ben zeer tevreden over het product en hoe mijn bestelling is afgehandeld. Ook bij de levering is prettig meegedacht en is rekening gehouden met mijn voorkeur.

2015