Blokvenlaan 4a
5581 GN Waalre
0611955053

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Golfbaan de Gulbergen Nuenen beoordeelde op 2019-08-01

Snelle service, uitstekende kwaliteit en ruim voldoende assortiment. Onze medewerkers zijn erg blij met deze makkelijke site.

John verdonschot beoordeelde op 2019-07-16

Overzichtelijk, makkelijk besteld volgende dag geleverd! Heel fijn

Daan beoordeelde op 2019-07-09

Per ongeluk verkeerde product besteld, goed geholpen en snel opgelost dat ik de juiste producten in huis had. Service is uitstekend!

Pieter beoordeelde op 2019-06-27

Overzichtelijke website en snelle levering.
ik ga zeker vaker gebruik maken van jullie service

TIP: schrijf je in voor de nieuwsbrief, ik kreeg gelijk kortingscode

mark Boudewijns beoordeelde op 2019-06-22

Goede website, overzichtelijk aanbod en snelle levering

Freek beoordeelde op 2019-06-06

Had een setje bitjes nodig en kwam terecht bij Bouworder.nl. Productpagina zag er goed uit, de informatie die ik nodig had + goede foto's van de bitjes. Bedankt voor de snelle levering!

Bouwservice DG beoordeelde op 2019-05-14

scherpe prijs en snel geleverd!!!

Ton beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden,gisteren besteld en vandaag al binnen. Service is ook top! Vorige keer verkeerde kit besteld kon ik zo terugsturen zonder problemen. Erg betrouwbaar.ton