Cingelwal 7
7031 CA Wehl
(0)314-234444

MARGHERITA TALAMANCA beoordeelde op 2018-02-07

puntualità nella consegna. ottimo prodotto

Wil Voorduin beoordeelde op 2018-02-05

Je wordt heel vriendelijk behandeld ook als je er niet uitkomt en het is snel binnen. Super.

Paul de Mes beoordeelde op 2018-02-05

Uitstekende ervaring. Empathisch team die flexibel mijn bowl behoefte ingevuld heeft.

Alexandru Condurache beoordeelde op 2018-02-03

Great!

Arno van Kalkeren beoordeelde op 2018-01-03

Prijs kwaliteit is erg goed.
En je word er vakkundig geholpen.

Kevin de Nooijer beoordeelde op 2017-12-03

Ik heb hier in het verleden ook al eens bowling spullen besteld, ik ben zeer tevreden.
Betrouwbare web-shop met een groot assortiment.
Meestal ook snel geleverd en netjes verpakt.

Tiberio Maria Tisato beoordeelde op 2017-11-29

Excellent service!