Cingelwal 7
(0)314-234444

Hans Hans Vanderveken beoordeelde op 2019-03-23

Artikels top kwaliteit

G De Kruijff beoordeelde op 2019-03-23

Uitstekende service, goede uitleg en tekst bij de artikelen.
Goede kwaliteit van producten en uitstekende keuzemogelijkheden.

Celine Ubert beoordeelde op 2019-03-23

Correct !!

Adrie van Mer beoordeelde op 2019-03-13

Levering was na 1 dag al binnen perfect

Robert Gerritsen beoordeelde op 2019-03-13

Product was snel geleverd en goed verpakt. Ik zou een uitstekend hebben gegeven als ze mijn vragen hadden beantwoord. Ik had een aantal vragen over de bal, maar nooit antwoord gekregen. Ik hoop nu maar dat het goed zit :)

thom beoordeelde op 2019-03-12

Goede service snelle bezorging en klantvriendelijk

Melanie Becht beoordeelde op 2019-03-11

Bestelling binnen 3 dagen in huis. Beschrijving op webshop was heel goed.

Arno van Kalkeren beoordeelde op 2019-03-06

Je er goed geholpen en de levering is op tijd geleverd

Jopie van Ballegooijen beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden prima verlopen

maarten fasbender beoordeelde op 2019-03-06

Altijd super service bij elke bestelling . Alsook voor elke vraag word je met raad en daad bijgestaan . Mijn nr 1 online bowling shop.

Arthur Eveleens beoordeelde op 2019-03-04

Had vooraf informatie nodig, die had ik heel snel, daarna bestelling geplaatst, die werd snel, accuraat en netjes verpakt geleverd. Heel goede ervaring.

Annemiek Sman beoordeelde op 2019-03-03

PostNL faalde met het bezorgen. Contact opgenomen met bowlingshopeurope en super snel adequate reactie ontvangen. Toen hebben ze nog dezelfde dag het pakket opnieuw verstuurd waardoor ik toch nog snel mijn nieuwe spullen had.

Erwin Dupuy beoordeelde op 2019-03-03

Hele goede service

Christian de Boer beoordeelde op 2019-03-03

Heel tevreden. Na het plaatsen van de bestelling werd duidelijk gecommuniceerd wanneer ik deze thuis zou ontvangen. Uiteindelijk sneller dan waar ik rekening mee had gehouden. Top. Een aanrader.

Sophie Van Yck beoordeelde op 2019-02-28

Maandagavond besteld, pas zaterdagvoormiddag geleverd. Maar de schoenen die ik besteld had, waren er niet meer (fout op hun website). Wel goede communicatie betreffende mijn bestelling. Na enkele keren heen en weer gemail, andere schoenen kunnen bestellen. Heb er toen voor gekozen om toch voor een andere maat te gaan (na uitleg van hun) en een goedkopere schoen te bestellen. Het teveel dat ik betaald had, werd ook direct terug gestort. Positieve ervaring.

Maarten Schipper beoordeelde op 2019-02-27

Alles prima, alleen duurde meer dan een week voor het pakketje er was