Cingelwal 7
(0)314-234444

Bert Megens beoordeelde op 2019-05-22

Uitstekende service

Erik Landwer beoordeelde op 2019-05-22

Nadat ik wat commentaar had op de lange levertijd en prijs. Gaan ze gelukkig van leverancier veranderen zodat de verzendtijd en prijs beter is. En heb ik een tegoed koming gehad voor de lange wachttijd. Wat ik zeer waardeer!
De klantenservice is echt uitstekend! Er word snel terug gecommuniceerd als je vragen hebt.

Robert Breure beoordeelde op 2019-05-19

snel en juist bezorgd kortom zonder poespas

Rob van Oss beoordeelde op 2019-05-18

Levertijd duurt iets te lang

Curd Rogat beoordeelde op 2019-05-18

Ein Problem gab es. Der Zusteller konnte die Adresse nicht finden.
Straßennamen!!!!
Ist Storchenallee 7
War Storchen Allee 7

Max Rodriguez Meler beoordeelde op 2019-05-18

Had a problem 'cause the shoes I odered where out of stock, and they tried to solve the problem, so nicely, and finally got the problem solved! I will be buying a new Spare Ball in this webpage soon!.

Tommie Bowling beoordeelde op 2019-05-18

Heel tevreden! Snelle levertijd. Er was een verkeerde kleur van het product geleverd maar na een mailtje werd alles geregeld en had ik een dag later het juiste artikel! Dankje voor de goede service!

F.A. Maks beoordeelde op 2019-05-11

Altijd goed!

Marco Stefano Platania beoordeelde op 2019-05-07

Perfect as usual. Thanks

Eron Mardiotto beoordeelde op 2019-05-01

Super snelle levering....

Rolf Lonien beoordeelde op 2019-04-30

Good price, good product, everything ok. Unfortunately the delivery to the German DHL Packstation didn't work, because the package went from the Dutch Post to trans-o-flex, and they can't deliver to a DHL Packstation. Therefore I lost two days... Shipping has to be optimized...!

George Reynolds beoordeelde op 2019-04-29

Prompt service and helpful advice.

Harry Lind beoordeelde op 2019-04-29

After order and payment I received the goods in 2 weeks.

Prices are not cheap. I ordered goods for over 600 euros and did not get any discount.
And if you pay with a card, you'll have to pay extra.
I ordered you to get the goods quickly but the delivery lasted 2 weeks and with that time I can order from America and much cheaper.
Very disappointed.

Arne >Hansen beoordeelde op 2019-04-25

Good and fast service
Even to Denmark

Ivica Zagy Zagorec beoordeelde op 2019-04-25

Ultsteked

Kevin Villanueva beoordeelde op 2019-04-23

Lieferung super und schnell!

kenneth gustafsson beoordeelde op 2019-04-22

super

Vic Belderbos beoordeelde op 2019-04-17

Bestelling snel en correct ontvangen.
Product was niet voorradig, en via mail een voorstel gekregen voor een vervangend product dat perfect in de lijn lag van wat ik verwachte.

Marleen S. beoordeelde op 2019-04-17

Bowlingschoenen besteld. Snel gevonden, betaald en snel geleverd.

Bart De Vetter beoordeelde op 2019-04-14

Besteld en 1 product niet meer verkrijgbaar, maar na 2 vriendelijke en vlugge mails vervangen en direct opgelost. En product kwamen aan binnen de beloofde tijd. Vriendelijke en prima service.