Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Madoerastraat 24
3312CJ Dordrecht

9,0

Derk Groot beoordeelde op 2018-12-31

Er zitten leuke spulletjes in, maar dat is geen €75,- waard! Ik vind het een karig pakketje!

L.J.G. Leeuwestein beoordeelde op 2018-12-30

Dennis van Dorsssen beoordeelde op 2018-12-28

John Betram beoordeelde op 2018-12-28

Had er meer van verwacht zat niks tussen wat echt super leuk of verassend was.

Atilla Erogluer beoordeelde op 2018-12-27

Had er meer van verwacht.

Arnoud Vlasblom beoordeelde op 2018-12-25

Super leuke box, optijd binnen

Tineke van Vugt-de Jong beoordeelde op 2018-12-18

Snel en vriendelijk geholpen. boxzelfde dag nog afgeleverd.

Niels Kaag beoordeelde op 2018-12-17

Behulpzaam. Snel. Makkelijk

Peter Guijt beoordeelde op 2018-12-16

Janneke van Beek beoordeelde op 2018-12-11

Goed geholpen met een afwijkende box.

Marlijn van Gent beoordeelde op 2018-12-09

Marco Prak beoordeelde op 2018-12-04

verkeerde box geleverd. kan gebeuren! maar wordt zonder problemen een juiste bestelling verstuurd waarbij ik zelfs het verkeerd bestelde mocht houden! ik zeg super service!!

Rian Verwoerd beoordeelde op 2018-12-01

E.F.Jonas-Olijve beoordeelde op 2018-11-25

Anika Bierhaus beoordeelde op 2018-11-18

Zeer snel geleverd! Leuk assortiment en mooi ingepakt!

Gonny Seinen-Schot beoordeelde op 2018-11-11

Diana beoordeelde op 2018-11-05

Ik werd verrast met een kraambox en ik werd er heel blij van! Hele fijne en mooie producten zaten er in voor mijn zoontje en voor mijzelf. Je ziet dat de box met veel zorg is ingepakt en daarom was het open maken alleen al een feestje. Je voelt je stiekem een beetje jarig!

Rhodé Buijs beoordeelde op 2018-08-23

Ik ben heel tevreden over Box&Baby. Mijn vragen en verzoeken werden snel en goed beantwoord. Daarnaast was de box nog beter dan verwacht!

Andrea van Dijk beoordeelde op 2018-08-01

Patricia van der Vliet beoordeelde op 2018-07-29

Een mooi verzorgt pakketje!